Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sorstársnők és sorstársférfiak 2. rész.

Jula gyorsan felkapta a nadrágját, de a bugyiját a füvön hagyta. Elmosolyodott, aztán felemelte, és ideadta nekem. Tartsd meg mondta. Emlékbe. Aztán felvette a felsőjét. Kívánatos mellein ott csillogott az izzadtság, a spermám és a síkosító. Nem gombolta be a felsőjét, így a mellei majdnem teljesen kilátszottak. A melltartóját a zsebébe dugta, és közben én is felöltöztem. Menjünk el hozzád mondta, és megcsókolt. Nagyon vágyok egy újabb kefélésre, de egy ágyban. Bólintottam, és kezembe kaptam a cipőimet. Visszasétáltunk az autóhoz. Bunbi Skodája még mindig a parkolóban állt, a nők Opel mellett. Bekukucskáltam a Skodába, és a lélegzetem is elállt a látványtól. Az ablakok bepárásodtak, de azért elég jól ráláttam a hátsó ülésre, ahol Csuzli éppen Bunbit lovagolta. Jól láttam, ahogy a nő kívánatos feneke fel le mozog. És azt is jól láttam, ahogy a sorstársam hosszú férfiassága Csuzli hüvelyében csúszkál. A nyögésüket még kívül is hallani lehetett. Persze egyikük sem nézett rám. Csak bámultam őket, Csuzli feneke teljesen lenyűgözött. Lendületesen mozgott fel le a sorstársam farkán, és még volt annyi helye, hogy a melleit is simogassa. Jula odajött mellém, és a fülembe dugta a nyelvét. Én csak Csuzlit bámultam. Nagyon izgató volt. Azt hiszem, ekkor tudatosult bennem, hogy ugyanúgy meg akarom kefélni Csuzlit, mint Julát és biztos voltam benne, hogy erre nemsokára sor is kerül. Aranyosak így együtt, nem igaz? kérdezte Jula. Csuzlinak nagyon kívánatos feneke van kuncogott, és maga felé fordította a fejem, hogy megcsókolhasson. Gyere mondta. Menjünk az autónkba, és mulassunk egy kicsit, mielőtt elvinnél magadhoz, és jól megkefélnél. Ilyen ajánlatot nem utasíthattam vissza. Igaz, hogy Csuzli éppen kezdett begyorsítani a sorstársamon, de otthagytam őket, és beszálltam a nők autójába. Jula a sofőrülésbe ült, és szórakozottan dörzsölgette a spermámat a mellein. Némán néztem, ahogy szétnyílik a felsője, és ahogy a nő önfeledten játszik a melleivel, ahogy nyalogatja a spermát a bimbóiról. Aztán odahajoltam, és megcsókoltam. Csuzli meztelen fenekének látványa nagyon felizgatott. A férfiasságom keményen ált, készen álltam egy újabb kefélésre. Nyelvem éhesen csusszant a nő szájába, közben a mellét simogattam, és segítettem belemasszírozni a spermámat. Összecsippentettem a bimbóit, kicsit meghúzogattam. Jula halkan sikoltott egyet, megcsókolt, és nekikezdett, hogy kigombolja a sliccemet. Nem volt túl sok helyünk, de arra elég, hogy megcsináljuk, amiket akartunk. Egyik kezemet végighúztam Jula meztelen hasán, aztán becsúsztattam a kezemet a nadrágjába. Morogni kezdett a számban, ahogy az ujjam a hüvejébe nyomult, ami persze már jó nedvesen várt. Elkezdtem ujjazni. Előbb csak egy ujjal, aztán kettővel. Jula háta megfeszült, és egész teste remegett az izgalomtól. Keményebbre kapcsoltam, ő meg kigombolta a nadrágomat, és ő is benyúlt, megfogta a sziklakemény férfiasságomat. Elkezdte verni, ugyanolyan ütemben, ahogy én őt ujjaztam. Izgett mozgott az ülésen, próbálta magát minél jobban ráhúzni az ujjamra, amitől csak még keményebb lett a férfiasságom. A hüvelykujjammal a csiklóját simogattam, a hüvelyét meg közben igyekeztem egyre jobban tágítgatni. Mikor a harmadik ujjam is belecsúszott, Jula hangosan felnyögött, és hozzámsimult. Szenvedélyesen csókolóztunk, közben meg vadul kézimunkáztunk. Éreztem, hogy gyűlik már a következő adag spermám, és tudtam, hogy Julának sem kell már sok. Kinéztem az ablakon. Csuzli és Bunbi még mindig a másik kocsiban voltak. Csuzli feneke olyan nagyokat mozgott, hogy még innen is látszott. Majdnem ugyanolyan ütemben mozgott fel és le, mint Jula keze a férfiasságomon. Annyira felizgultam, hogy azt hittem, ott helyben elélvezek. De azért tartottam magam, sőt, még keményebben ujjaztam Julát, és teljesen előrehajoltam, hogy jobban lássak. Bunbi belemarkolt Csuzli fenekébe, úgyhogy a két szép félgömb kissé szétnyílt. Bunbi óvatosan simogatta a husit, még a két gömb közé is bemerészkedett. De a végbéllyukba már nem volt mersze belenyomni az ujját, pedig attól már tényleg kész lettem volna. Mire sikerült nagy nehezen elfordulnom a látványtól, Jula csukott szemekkel csókolgatta a nyakamat, és már nyöszörgött az élvezettől. Folyamatosan ujjaztam tovább, közben meg odapillantgattam a másik autóba. A nő nedvei ráfolytak a kezemre és az ülésre. A nő beleharapott a nyakamba, és szívogatta, nyalogatta. Előrehajoltam, és rácuppantam a mellére, óvatosan harapdáltam és nyalogattam. Jula egyre nagyobbakat sóhajtott, aztán felkiáltott. Elélvezek! Most. Ez az! Ujjazzál tovább! Közben a másik autóba Csuzli is egyre hangosabban nyögdécselt. A két nő orgazmusközeli állapotától még erősebben ujjaztam Julát és ettől el is élvezett!
- Óóóó. Igggennn. Mormogta, és mélyen az ülésbe süllyedt, de közben tovább verte a férfiasságomat. Az egész teste ellazult, de az öleméje teljesen görcsbe rándult. Ügyes kézzel kergetett egyre közelebb az orgazmushoz, pedig úgy tűnt, alig van magánál. A csípője ide oda mozgott a kormány alatt, a nadrágja meg már annyira lecsúszott, hogy simán ujjazhattam továbbra is lüktető hüvelyét. Pár nedvecskecsöpp is érkezett a kezemre, de nem zavartattam magamat. Jula továbbra is vadul nyögdécselt, viszont Csuzli már rég lecsillapodott, a fenekét sem láttam fel le mozogni már. Így hát Julára koncentráltam, csókolgattam a mellét és ujjaztam még egy kicsit. A nő annyira belesüppedt az ülésbe, hogy a térdei a műszerfalnak szorultak. Csak hozzám kellett hajoljon egy kicsit, és már előtte is volt a férfiasságom. És Jula persze oda is hajolt. Kihúztam az ujjaimat a hüvelyéből, és elégedetten dőltem hátra. Remek érzés volt, ahogy ajkai a filcemre tapadtak. Félig a szájába nyomta a férfiasságomat, a vége már Jula testmeleg torkához ért. Aztán visszaengedte, és csak a filcemet szopogatta. Elkezdte fel le simogatni a férfiasságomat. Jó nagy mozdulatokkal dolgozott, mint egy igazi profi örömlány. Ajkai teljesen körbefogták a filcemet, és jó erősen fejte, még pár csepp előváladékot is kiszívott belőle. Egyre nehezebben tartottam a frontot. Egyre nehezebben. Jula mellei egyszerre mozogtak a fejével és a karjával. A bimbóin kis izzadtságcseppek jelentek meg, feloldották a rászáradt spermámat és a síkosítót. Egy izzadságcsöppet rákent a férfiasságomra, én meg belemarkoltam a hajába. Nagyon élveztem a dolgot. Ez az, Jula. Ez nagyon jó. Keményebben csináld! Mindjárt spriccelek. Nyeld le! Hátraengedtem a fejem, testem nekifeszült a széknek. Jula marka jó erősen szorult a férfiasságomra. A testemen végigszántott a gyönyör, a férfiasságomból friss, testmeleg ondó spriccelt Jula szájába. Csak úgy szívta, nyelte, nem akart egy cseppet sem elvesztegetni. Keményen szopott, a kezével meg verte férfiasságomat. Még kisajtolt belőlem pár cseppet, aztán amikor férfiasságom lelankadt, kis mozdulatokkal nyalta végig. A golyóimat sem hagyta figyelmen kívül, nyalogatta, majd a szájába vette őket. Ajkaival gyöngéden masszírozta a bőrt rajta. Hihetetlenül jó volt. Mindenhol végignyalta a herémet, még ott is, ahol nagyon érzékeny volt. Nem kellett sok hozzá, hogy ilyen kezeléssel megint sziklakeményen álljon a férfiasságom a kezében. A nő végignyalta a férfiasságomat, és egy lendülettel felemelte a felsőmet a mellkasomról. Elkezdte csókolgatni a mellemet, ajkai a bimbókra cuppantak, úgy szopogatta őket. Óvatosan beléjük is harapott, és ugyanúgy játszott velük a nyelvével, mint én az előbb az ő mellein. Aztán felfelé mozdult, végigment a nyakamon, és végül hosszan, szenvedélyesen szájoncsókolt. Együtt laksz Bunbival? kérdezte a nő lihegve. Nem. Kissé kimerültem, de azért a férfiasságom készen állt egy újabb menetre. Sőt, ha Jula kívánatos melleire néztem, egyenesen kötelezőnek éreztem egy újabb kefélést. Akkor menjünk mind a négyen hozzátok mondta. Szeretnék még szeretkezni veled. Ugye még nem fáradtál el? Ha így mutogatod nekem a kívánatos melleidet, akkor sosem fáradok el válaszoltam. Jula kuncogott. A melleit a férfiasságom köré engedte, és nagyot nyögtem. Egy párszor még megemelgette a melleit a férfiasságom körül, aztán felegyenesedett, és megint megcsókolt. Te kis butus mondta. Nemcsak mutogatni fogom ám neked. Felsóhajtott, aztán lazán magára dobta a felsőjét. Nem sokat takart, de Jula nem zavartatta magát, kiszállt az autóból, és odament a párás ablakú Skodához. A nadrágja nem volt rendesen felhúzva, felül kilátszott belőle a feneke. Mosolyogva néztem, ahogy Jula lehajol és bekopog az autó ablakán. Megjelent Csuzli arca. Letekerte az ablakot, Jula pedig behajolt. Aztán olyasmi történt, amire nem számítottam. Jula lazán szájoncsókolta Csuzlit! A férfiasságom rándult erre egyet. Nem vitték túlzásba, de innen úgy látszott, hogy még nyelveztek is egy kicsit. Erre persze még keményebbé váltam. begomboltam a sliccem, becsatoltam az övemet, és azon gondolkodtam, hogy vajon gyakran csinálják e ezt. Nem hallottam, hogy miről beszélgetnek, de azt láttam, hogy Csuzli mellét Bunbi felsője fedte. Jula visszajött, és beszállt az autóba. Hozzámhajolt, megcsókolt, még a nyelvét is a számba nyomta. Pajkosan megpaskolta az ágyékomat, aztán kivette a táskájából a kulcsait. Mehetünk? kérdezte. Ha nálad tölthetem az éjszakát. Nem fejezte be a mondatot, de tudtam, hogy mire gondol. Nálam töltheted az éjszakát, ha. és ugyanúgy elhallgattam. A nő nevetni kezdett, és megint az ágyékomra csapott. Tetszik az észjárásod, Jumbó. Egyszer erről még beszélgetünk majd. De nem ma, jó? Én is inkább másra használnám a számat bólogattam. Rendben. Elég nagy az ágyad? Elég nagy válaszoltam. Jula mosolyogva nézett, miközben végighajtott az autópályán. Édes, aromás illata megtöltötte az autót. Kinézett az ablakon, de aztán megint rám mosolygott. Szerinted rosszvérű kis nő vagyok? kérdezte. Ezt honnan veszed? Én kérdeztem előbb. Szerinted az vagyok? Őszintén? Persze! Szerintem egy nő nem is lehet rosszvérű nevettem, és a combjára tettem a kezét. Jula elgondolkozott. Szeretek szeretkezni vallotta
be, és megigazította a felsőjét. Annyi szexben lehet részem, amennyit csak akarok. De egész éjjel veled fogok kefélni. Hajnalra már tele lesz a méhem. Hát nem izgató ez az egész? De mondtam, és a melleire néztem. Csuzli még nálam is nagyobb nő. Látszott rajta, hogy élete legszebb percét élte át, amikor Csuzli méhébe élvezett. Szeretek nagyon kefélni. A nő felnevetett. A tapasztalt férfiakat szeretem ám mondta, és végigsimított a férfiasságomon. Tudjátok, hogy mit kell csinálni. És persze bírjátok a kiképzést. Hát igen mondtam. Éreztem, hogy Julával, hosszú lesz még az éjszaka aki épp a térdemet simogatta. Ahogy a pályán haladtunk, egyre feljebb csúszott a keze. Megmutattam Julának a lejáratot, és ő be is kanyarodott. Megmutattam, hogy hol kell megállni. Na végre nálad vagyunk sóhajtotta. Miközben ki akart szállni, megfogtam a melleit. Még nincsen vége!
Előző részek
Hozzászólások
Damighty ·
Ne haragudj, de erre pirosat voltam kénytelen nyomni. Pedig van tehetséged, de pár dologra figyelj oda a jövőben:
- fárasztó a szemnek (és valahol egyfajta igénytelenség jele) ez a fajta tagolatlanság; használj bekezdéseket, különösen a párbeszédek körül
- borzasztóan idegen a gruppenszex stílusától a Bunbi, Csúzli, Jumbó nevek használata - ez egy szünidei matinéba való
- már-már Marokfegyver emlékét idéző modorosság az "öleméje" kifejezés, bár dícséretesen visszaszorult az előző részhez képest

Acsaragi ·
Nem jó. Hogy miért? Mert csak egy tehetségtelen átírása a nagyon régi 'főiskolás lányok'-nak, az pedig SOKKAL jobb

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: