Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sorok Neked

Még emlékszem az illatodra, a kezeid puha érintésére, ajkaid finom csókjára.
Érezni akarom újra a pillanatot, mert hiányzol, nélküled csupán egy magányos, sápadt árnyéknak érzem magam.
Azon a téli éjszakán, a forró csokoládét szürcsöltük, kis kelyhekből, a város egyik leglátogatottabb kávézójában.
Aznap is zsúfolt volt a kávézó, de mi csak egymásra figyeltünk, nem törődtünk másokkal...
A Te hajad össze volt tűzve egy fényes hajpánttal, amit tőlem kaptál ajándékba. Még meg is dicsértél érte, amiért olyan hajpántot választottam, ami Neked is tetszik.
Minden egyes Veled töltött perc, számomra mindennél többet jelentett.
Még abba is beletörődtem, hogy a focilabda mérkőzések helyett, a Te kedvenc sorozataidat nézzem.
Még a tojásrántottát is én készítettem el magamnak vasárnapokon.
A zoknijaimat sem dobáltam össze-vissza, hanem szépen berakosgattam őket a fiókos szekrénybe.
Melyik férfi csinálná ugyanezt, mint én?

De Neked ez sem volt elég. Folyton veszekedtél velem, és állandóan panaszkodtál rám.
Pedig a hálószobában eltöltött együtt létünk alkalmával mindent kitettem magamért.
Minden egyébre lehetett elégedetlen megjegyzésed, de a francia ágyunkban nyújtott alakításaimra nem.
Kissé sértve is érzem magam ezért.
De nem érdekel, mert szeretlek.
Oh igen... legelőször ezt akkor mondtam ki, amikor a lakásomon voltunk, és egy üveg félszáraz pezsgőt felnyitottunk.
Vagyis te nyitottad fel, ragaszkodtál ahhoz, hogy te nyithasd fel, mivel életedben nem bontottál még pezsgőt.
A harmadik üveg pezsgő elfogyasztása után, kissé szédelegtünk és egymás karjaiba dőltünk.
Valami érdekes parfüm illatot árasztott a mélyen kivágott rózsaszín felsőd. Később elárultad, hogy egy olcsó pacsulival kented be magad.
Én feléd hajoltam, és beszívtam az illatot, majd hunyorogva ezt mondtam.
- Szeretlek...
Az érzéseim azóta sem változtak. Talán még most jobban is akarlak Téged, mint régebben.
Amikor sorban álltunk a jegyekért a Párduc című musical előadásán, azt mondtad, én vagyok az egyetlen férfi, akit igazán szeretsz.
Hiszen melyik férfi áldozná fel magát egy musical fellépésért, a szerelme miatt?
De Te mégis elhagytál. Egy búcsú szó vagy, egy árva levél nélkül.
Pedig tudom, hogy visszajössz hozzám.
Megcsaltalak Téged, de rájöttem csak Te vagy az egyetlen nő, aki fontos nekem.
Elnézed nekem a hibáimat, amit immár megint elkövettem ellened. Sajnálom, de megtettem.
Te megbocsátasz nekem, mert szeretsz.
Hasonló történetek
3110
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
2679
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
mooney ·
köszi :heart_eyes: egy unalmas fáradt délutánon írtam... :flushed:

dstella ·
Úgy általában szerintem a főhősöddel az a baj, hogy nagy kegyesen lényegtelen áldozatokat hoz (focimeccs helyett sorozat), teljesítményt "alakít" az ágyban (majd besértődik, hogy nem méltatják érte), végül félrelép és csodálkozik, amiért ŐTökéletességét elhagyják.
Persze biztosra veszi, hogy a nő majd mindent megbocsát.
Miért is? Hát lehet őt nem szeretni?

Nekem ez nem megható, inkább bicskanyitogató. Főleg az utolsó három mondat. Nem igazán erről szól, ha szeretünk valakit.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: