Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sonny Solo 1.: Az interjú

18 éves vagyok és Mount Shop plázában dolgozok az egyik élelmiszer boltban, árufeltöltőként. Mindennap este héttől kilencig edzésen vagyok, ahol megpróbálom fenn tartani a jelenlegi sportos alkatomat.
Egy ilyen edzés végén jött hozzám az egyik jó barátom, Marco, aki egy hirdetést adott a kezembe, amiben az állt, hogy férfi modellt keresnek egy új magazinhoz.
- Feltétlenül menjünk el - mondta.
Mikor hazaértem, azonnal regisztráltam a honlapon és másnap reggel jött is az email, amiben egy interjúra hívtak meg.

Csütörtök tizenkettő óra volt az időpont, de már háromnegyedkor a magazin épületében voltam. Odamentem az információs asztalhoz, ahol elmondtam miért is jöttem, mire a fekete biztonsági őr felküldött a harmadik emeletre, ahol majd útba fognak igazítani.
A lift mindegyik oldalában láttam magam, és úgy döntöttem, hogy kisimítom a kinézetem. Megigazítottam a fekete, vékony nyakkendőm, a hosszú ujjú, fehér ingem, ami szépen követtem a testem vonalait, majd megvizsgáltam a lábszárnál szűkített, fekete farmernadrágomat és végül a sötétvörös cipőmet. Egyáltalán nem úgy néztem ki, mint egy árufeltöltő, de nem is akartam úgy kinézni, mert akkor nem hiszem, hogy kapnék munkát.
A lift ajtaja előtt igazítottam meg a rövid - 3 centi hosszú -, égnek álló hajamat, ahol észrevettem, hogy valójában izgulok, pedig nem vagyok egy parázós típus. A borostámmal nem foglalkoztam, de nem is volt már időm, mivel nyílt az ajtó és egy hatalmas előtérben találtam magam. Középen egy üresen álló, U-alakú, fehér kanapé terül el, majd néhány méterrel utána egy barna ajtó, ami mellett a szőke hajú titkárnő ült az asztala mögött, melyen még kettő hölgy támaszkodott.
Ahogy közeledtem kicsit zavarba jöttem, mivel a tekintetük megakadt rajtam és feltűnőbben nem is nézhettek volna. Mikor odaértem elmondtam a titkárnőnek ugyanazt, amit az információsnak, mire felállt és belépett az ajtón. Ezalatt az egyik nő a körmét fogai közt tartva méregetett, miközben a másik a szemüvegét lehúzva nézett a szemembe. Nem tudtam mást tenni, minthogy elmosolyodjak; ezután viszont el is fordultam.
A titkárnő mondta, hogy bemehetek, majd egy gyors "köszönöm" után már léptem is be az ajtón.
- Szép napot kívánok! - csuktam be magam mögött az ajtót.
- Üdvözlöm! - állt fel a nő - Tara Reynolds - nyújtotta a kezét.
- Sonny Solo.
Tara egy elképesztően gyönyörű nő volt, vállát épphogy érintette göndörített, szőke haja, aminek néhány szála belelógott a mandula formájú, kék szemeibe. Arcát enyhe smink fedte, mely hibátlanná tette vonásait. Vékony orra volt és formás szája.
- Foglaljon helyet!
- Köszönöm - leültem a forgószékbe vele szembe.
- Tegeződhetünk?
- Persze.
- Nagyszerű!
Vörös blúzának gombjai pont annyira voltak kigombolva, hogy látni lehessen melleinek kiindulását. Ahogy kinézett simán lehetne ő is modell.
- Miért gondoltad úgy, hogy jelentkezel a modell állásra?
- Rossz érzés hajnali öttől délután ötig árufeltöltőként dolgozni.
- Árufeltöltő vagy? - lepődött meg.
- Igen.
- Hűha! Nem ez volt az első benyomásom.
- Akkor jól csináltam valamit - kicsit kuncogott, majd arcán tovább ült a mosoly, majd beszélni kezdett.
- Komolyra fordítva a szót. A fotózásokon több ember is lesz nem csak egy-kettő. Szégyenlős vagy?
- Nem mondanám.
- Igen vagy nem?
Kipillantottam az ablakon, majd gyorsan vissza Tarához.
- Nem vagyok az.
- Akkor tesztellek. Vetkőzz le alsógatyára!
Bevallom, hogy egy pillanatra magába szippantott a para, de végül bólintottam, majd Tara megmutatta, hogy hol vegyem le a ruháimat. A sarokban egy barna kanapé volt, amihez mikor odaértem Tara megszólalt:
- Sportolsz valamit?
- Régen fociztam - mondtam, miközben gomboltam ki az ingem -, de most már csak konditerembe járok.
- Értem - kihúztam az ingemet a nadrágomból és már vettem le. - Hány éves is vagy?
- 18.
- Mennyi? - majd kiugrottak a szemei a helyéről.
- Tizennyolc - elmosolyodtam. - Nem te vagy az első, aki ennyire meglepődve néz rám.
Miközben a nadrágomat gomboltam ki, megakadtak a szemeim Tara keményedő bimbóin, amik majdnem átszúrták a melltartóját.
- Elhiszem.
Levettem a cipőmet, majd lehúztam magamról a nadrágomat és a kanapéra tettem az ingemre.
- Mit csinálnál, ha megkapnád az állást?
- Őszintén? - húztam le a zoknimat.
- Igen.
- Megmondanám a mostani főnökömnek, hogy kapja be - felnevetett.
Megvizsgálta a testem, majd felállt. Magas sarkújának kopogása leirányította szemeimet a lábaihoz. Formásak voltak és nagyon kívánatosak, majd ahogy mentem feljebb a szoknyáján keresztül a melleihez azonnal elkapott a vágy.
Annak ellenére, hogy magas sarkúban volt, fél fejjel mégis lemaradt tőlem.
- Lecsekkollak, rendben? - mosolyodott el.
- Oké!
Mögém állt.
- 180 centi magas vagy? - kérdezte.
- 187 vagyok.
Kezeit végig simította karjaimon, fel a nyakamhoz, majd le a mellkasomhoz. Nem igazán értettem, hogy mit csinál éppen, de élveztem. Jó érzés volt újra női kezeket érezni a testemen, mivel már másfél éve, hogy nem volt senkim.
Tara mellém állt és mellei finoman érintették a karomat, és míg az ő bal keze a lapockámmal ismerkedett,addig a jobbja a hasamat simogatta. Érintésétől be kellett hunynom a szemem, nagyon élveztem kezei érintését, majd ránéztem arcára és elmosolyodtam tőle. Tátva volt a szája, közben nyelvét mozgatta fogain.
Pár pillanat múlva a közelebb tette fejét az enyémhez, majd felnézve rám azt suttogta:
- Mit tennél meg ezért a munkáért?
Végig futott rajtam egy bizsergés, ami gondolatba fordult át és azonnal kiböktem a választ.
- Jelen esetben bármit.
- Csodás! - elmosolyodott, majd megcsókolt.
Ízleltem nyelvét, amivel ő az ajkaimat nyalta meg, majd tapasztotta száját az enyémre. A finom csókra már végleg kemény lettem oda lent, amit Tara keze ki is tapintott, aztán masszírozni kezdte, mire én válaszul simogatni kezdtem a fenekét. Olyan feneke volt, mint az érett baracknak.
Baljával átkarolt, majd elhúzta az arcomat abba az irányba és ajkai már a nyakamat csókolták. Minden egyes érintése a nyakamra bizsergést váltott ki és péniszem masszírozása az egekig lőtt fel engem.
Lehúztam szoknyája cipzárját, ami azonnal a földre esett és szabadon tudtam megragadni feszes fenekét. Bal kezemmel masszírozni kezdtem a nedvtől tocsogó bugyiján keresztül a punciját, mivel egy huzamban újra csókolózni kezdtünk.
Szembe fordultam vele és próbáltam minél gyorsabban kigombolni blúzát, miközben Tara már mindkét kezével a péniszemet simogatta. Mikor sikerült levennem róla a blúzt, azonnal letérdelt elém, majd miután levette rólam a boxert, kicsit szemezett a 18 centi hosszú 5 centi széles péniszemmel, aztán egy csókot adott a makkomra és végre szopni kezdte.
Felsóhajtottam, majd apró nyögések hagyták el számat. Tara lassan és érzékien szopott, aztán szép lassan gyorsított a tempón, amivel egy huzamban nőttek nyögéseim ereje.
Körbe nyalta a makkomat, majd felállt és a kanapéra ült.
- Nyalj ki! - parancsolta, miközben levette bugyiját és nekem dobta.
Nem foglalkozva a bugyijával azonnal neki láttam a nyelvemmel kényeztetni őt. Csiklóját szorgosan nyaltam, közben masszíroztam szép kerek melleit.
Tara ajkai közt nyögések repültek a szobába és ettől csak még jobban nyaltam és szívtam a csiklóját.
- Jól csinálod - dicsért meg. - Tovább!
Be kellett osztanom az erőmet, viszont így nem tudtam változtatni, de aztán mégis találtam rá módot. Benyálaztam az középső- és a mutatóujjamat, majd lassan betoltam Tara puncijába, amitől felsziszegett. Miközben ujjaztam újra nyalni kezdtem, amitől teljesen bevadult teste. Fejemet szorította magához, eközben éreztem, ahogyan teste vonaglani kezd és nyögései befoglalják az irodát. Fogadok, hogy még a titkárnő is hallotta.
Nem kellett sok és egy óriásit élvezett.
Olyan volt, mintha sokkolóval lőtték volna meg. Nagyon felizgatott a helyzet, de a következő pillanatban lekókadtam.
- Köszönöm - magához húzott és megcsókolt. - Fel vagy véve - újságolta. - A többit megbeszéljük később.
Kérdően néztem rá.
- Akkor most...
- Haza mehetsz.
Néhány pillanatnyi csend lett, majd Tara folytatta.
- Van még mit tanulnod. És, ha az meg lesz - megpuszilt -, akkor már te sem fogsz el maradni.

Mit ne mondjak elég rossz volt kielégületlenül hazaballagni, egyetlen vigaszom az volt, hogy abbahagyhatom végre az árufeltöltögetést.
Viszont, ami csütörtökön történt, azért magamban megesküdtem, hogy Tarát egyszer az életben én még megdugom.
Hozzászólások
Andreas69 ·
"Olyan feneke volt, mint az érett baracknak". Nem is tudtam, hogy a baracknak van feneke, tehát azt sem tudom, hogy milyen. Legalább röhögtem egy jót.
AuthorPM ·
Azt hiszem az ez akart lenni!!!! -> Olyan feneke volt, mint az érett barack
Andreas69 ·
Nem mondtál újat, én is tudom, mi a helyzet. Ettől függetlenül sem kellene ökörségeket írni.
AuthorPM ·
Miért lenne ez ökörség????

TakácsLiza ·
Nekem tetszett :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: