Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sóhajok

Cindy és Carol lettek az egyetemi szobatársaim. Rengeteget beszéltek a szexről. Mindkettőnek volt barátja és állandóan hallgathattam hogy a fiúk hogyan tapizták őket a könyvtárban a polcok közt vagy ők hogyan markolták meg a fiúkat a lelátók mögött. Mindent megtudtam a párjaik ejakulációjáról: mikor, mennyit, milyen gyakran. Rövid időn belül világos lett hogy versenyeznek egymással. Először akkor vettem észre hogy igyekeznek egymást felülmúlni, amikor Carol elmesélte hogy elment egy nudista strandra lebarnulni és tetszett neki ahogy a férfiak lopva bámulják. Cindy már két fiú kíséretében ment a nudista strandra és beszámolt arról hogy végig félig merevek voltak mellette ülve, de nem kárhoztathatja őket hiszen ő tette lehetővé a puncija megtekintését. Cindy beszélt először arról hogy a barátja zacskóját nyalogatta miközben az az arcára élvezett. Carol a barátja ánuszának nyelvvel való izgatásával vágott vissza. Nem sokkal később Cindy is megtette ezt a barátjának, de az viszonozta is neki. A következő alkalommal Carol tájékoztatott bennünket hogy milyen jó volt amikor a barátja ujjazta a popsiját miközben nyalta a punciját és utána milyen kellemes volt a fiú nyelvét a hátsó nyílásában.


Végighallgattam őket és együtt nevettem velük, de nekem nem volt barátom és nem mertem volna nudista strandra menni. Mi lenne ha egy ismerős meglátna? Szűz voltam bár lassan kezdtem a fiúkkal közelebb kerülni. Talán egy kicsit féltem is. Cindy és Carol olyan magabiztosnak tűnt. Nem voltak modellszerű szépségek, de vonzóak és csinosak voltak. Én a hosszú egyenes hajammal úgy néztem ki mint egy könyvmoly. 


Az egyik este Carol elmesélte hogy análisan közösültek.


-Jézusom...olyan jó volt miután hozzászoktam. -mondta.


-Fájt?


-Ohh.. túl sokat ittam ahhoz hogy feltűnjön. Csak annyit tudok hogy a hátsóm még mindig bizsereg.


Mondanom sem kell, hogy a következő este Cindy is átesett ezen a tűzkeresztségen.


-Látnotok kellett volna az arcát. Még sohasem mosolygott így. Néztem ahogy belém hatolt. A lábaimat széttártam és azt mondtam neki: most a másik nyílásba tedd édes!


-Az én barátom is imádja ezt hallani.


-Hagytam hogy a fenekembe élvezzen. Nem kellett sok idő hozzá. Éppen csak kezdtem hozzászokni.


-Nem húzta ki mielőtt elélvezett?


-Miért tette volna? Abból az irányból nem lehetek terhes.


-Ezt nekem is ki kell próbálnom!


Napokig az járt a fejemben amit meséltek. Nem tudom miért, de felizgatott a gondolat, pedig sohasem fordult meg korábban a fejemben. Talán az tette ahogyan beszéltek róla. Az előadásukban valahogy álomszerűnek tűnt. Tudni akartam hogy milyen érzés lehet magamban így egy hímvessző. A könyvtárban találtam egy könyvet ami erről szólt. A szerzője afféle független, kifinomult nő volt és a fotói alapján nem gondolta volna az ember hogy olyan valaki, aki nemcsak kedveli hanem még írni is hajlandó róla. Az írónő elmondta hogy milyen nehéz volt először még csak gondolnia is az anális szexre. Mindenféle indoka volt ellene. De azt is bevallotta hogy a legnagyobb félelme az volt hogy tetszeni fog neki - ahogy végül történt is. Azt mondta hogy egészen addig nem kedvelte meg a dolgot, amíg végül minden fenntartás nélkül hagyta hogy a férfi magáévá tegye. Csak hagyta hogy a popsiját dugja. Mocskos vagy tiltott dolog? Hát legyen! Megtanult teljesen paszívnak lenni és hagyni irányítani a férfit. Onnantól nem volt visszaút. Az új élmény szinte transzcendensnek tűnt és semmilyen korábbi érzéshez nem volt hasonlítható.


Zuhanyzás közben játszadozni kezdtem. Először az ujjammal azután egy kis dildóval. Miközben a hátsó nyílást ingereltem, simogattam a csiklómat. Magamnak csinálva viszont nem volt olyan izgató mint vártam és pár hónap múlva el is feledkeztem róla.


A második évemet még mindig állandó barát nélkül kezdtem. Cindy-vel és Carol-lal sokszor találkoztam, de már nem voltunk szobatársak. Ők az egyikük apja által vett lakásba költöztek így egyedül maradtam az egyetemi hálószobában. A versengést nem hagyták abba. A beszámolóikból kiderült hogy megint szintet léptek. Megvolt nekik a két fiúval egyszerre szeretkezés és alig ismert hallgatótársak leszopása a mosdóban.


Az egyik szüneti napon Cindy felhívott és elmondta hogy este 11 körül a barátjával webkamera előtt fognak szexelni és bárki nézheti őket. Azt mondta hogy egyszer már csinálták és rettenetesen izgató volt. Sok férfi és nő szólt elismerően a testéről. Az igazán nagyszerűnek azt tartotta hogy a barátja feszült volt és nehezen tudott elmenni annyi ember előtt, úgyhogy majd fél óráig dugatta magát vele és ő közben többször is elélvezett. Végül csak ki kellett kapcsolniuk a kamerát hogy a fiú ráélvezhessen végre.


A bátyám a városban járt ekkor és kihasználva az egyetemi szünet miatti pangást, bekéredzkedett a szobámba. Aznap délután érkezett. Örültem hogy láthatom és lemondtam arról hogy Cindy-t nézzem az interneten. Pizzáztunk az egyik campus melletti étteremben majd visszamentünk a szállásra, megmutattam hogy hol alhat és fáradtságra hivatkozva ágyba vonultam. De nem tudtam elaludni. Csak az járt a fejemben hogy mindjárt 11 óra. Teltek a percek. Tíz perccel 11 után voltunk. Valamiért nagyon látni szerettem volna Cindy-t. A bátyám mélyen aludt, úgyhogy az ágyban ölbe vettem a laptopomat és bekapcsoltam.


Megtaláltam a Cindy által ajánlott oldalt. Egykori szobatársam és a barátja még ruhában voltak. Látszott rajtuk hogy ittak. A laptopjukat bámulták, nevetgéltek és vihogtak. Pár percig ez ment, majd a barát elhagyta a képet. A bátyám ekkor ébredt fel a képernyő fényétől.


-Mit csinálsz? -kérdezte.


-Semmit! -feleltem halálra váltan.


-Valamit csak csinálsz.


-Nem tudtam elaludni és videót nézek.


-Csatlakozhatok hozzád?


-Nem!


-Miért nem?


-Mert egy barátnőmről van szó és nem hinném hogy örülne neki.


-Miért nem? -kérdezte újra és közben átmászott az ágyamra.


-Mert…


Megpróbáltam összecsukni a laptopot, de a bátyám elragadta tőlem mielőtt sikerült volna.


-Ohh… egy szexoldal… ejnye, ejnye hugicám! De úgy látom nincs túl sok aktivitás itt.


Mintha a sors meghallotta volna a szavait. Cindy megvillantotta az egyik keblét a kamerának.


-Nem ő volt tavaly az egyik szobatársad? Elég csinos...és ahogy nézem elég spicces is.


A képernyőn Cindy most már mindkét mellét megmutatta.


-O-hó… nézzük már egy kicsit! Nem zavar? Soha nem láttam még ilyesmiben olyan valakit akit bizonyos módon ismertem. -mondta a bátyám.


Cindy felállt, letolta a bugyiját és megmutatta a popsiját a kamerának. Én levegő után kaptam, a bátyám pedig lelkesedett. Kicsit látszott a barátnőm puncijának vágata is. Teljesen zavarban voltam, de ez még csak a kezdet volt. Cindy hátranyúlt és széthúzta a popsija félgömbjeit. Tisztán láthattunk mindent. Hála istennek Cindy ezután kilépett a képből és a helyét a barátja vette át, aki ezúttal teljesen meztelen volt és merev hímvesszőjét markolászta. Megbabonázva néztem egy pillanatig,azután bevillant hogy a bátyám ott ül mellettem.


-Ki kellene kapcsolnunk! -mondtam.


-Zavarba hoz?


-Abszolúte!


-Csak pár percig nézzük még! Utána kikapcsolhatjuk. Ez nem olyan nagy ügy, ugye?


-De az!


-Láttál már ilyet, nem?


-Láttam, de nem úgy hogy a bátyám mellettem ül. Ez így kellemetlen.


-Ebben igazad van...na jó… kapcsoljuk ki!


A monitor elfeketedett.


-Azért ez nem volt semmi. -mondta a bátyám miközben visszafeküdt a kanapéra.


Pár másodperc néma csendben telt. Nyilvánvaló volt hogy mindketten ébren vagyunk és a látottakon gondolkodunk. Egy kis saját fantáziálás után arra gondoltam hogy mi járhat a bátyám fejében.


-Emlékszel amikor az előző év végén hazajöttél? -kérdezte végül.


Ez meg hogy jutott az eszébe? Nem kapcsolódik semmihez. Fogalmam sem volt mire akar kilyukadni.


-Aha! -mondtam.


-Este hallottalak a szobádban.


-Nem!!! 


Most már tudtam mire akart kilyukadni.


-Igen, tudom… és bocsánat. Tényleg nem akartam hallani csak így sikerült.


-Mit hallottál? -kérdeztem arra gondolva hogy tényleg tudni akarom-e.


-Hát...hallottam ahogy az ágyneműdet gyűrögetted, azután az ágy nyikorogni kezdett… és hallottam a lágy sóhajokat.


-Hogy merészelted!


-Mondtam hogy nem szándékos volt. Nem kémkedtem utánad.


-Jézusom...biztos valami perverznek tartottál!


-Dehogy is!


-Hát… szándékaim szerint magánügy lett volna.


-Mindannyian csináljuk, nem?


-De nem beszélünk róla.


-Soha nem beszéltél még róla?


Azonnal eszembe jutott Carol és Cindy. Ők azután mindenről beszéltek.


-Miért, te talán beszéltél? -kérdeztem vissza.


-Hát...nem… pontosabban barátnőkkel igen….


-Tehát maszturbálsz? -kérdeztem de inkább vádlóan mint tényleg érdeklődve.


-Persze!


Dühös voltam és folytattam a támadást:


-Utoljára mikor csináltad?


-Ha tényszerűen kíváncsi vagy rá...akkor ma reggel. És te?


Korrekt visszakérdezés volt, hiszen végülis én kezdtem. Egy kicsit gondolkodnom kellett.


-Már nem is tudom….


-A nők nem csinálják olyan gyakran mint a férfiak. -mondta.


-Van amelyik igen.


-Mint mondjuk a barátnőd a gépen?


-Egészen biztos vagyok benne hogy igen, ha éppen nincs fiúval.


-Szexin nézett ki.


-Csinált már pár őrült dolgot.


-Honnan tudod?


-Mindenről részletről beszámolt. Szerinted honnan tudtam hogy live showt fog adni?


-Azt akarta hogy megnézd? Ez igen…


Újra csend ereszkedett közénk. A folyosóról néha lábdobogás és kuncogás hallatszott be. Újra Cindy-re gondoltam. Vajon mit csinálhat most a barátjával a sok néző előtt? A combjaim közt melegséget éreztem és annyira szerettem volna magamhoz nyúlni. Azután eszembe jutott valami.


-Egyáltalán miért hoztad ezt fel? -kérdeztem.


-Semmi...csak úgy.


Kellett oknak lennie.


-Te most kivered? -kérdeztem végül.


-Ugyan...hova gondolsz.


-De igen! Maszturbálsz a húgoddal egy szobában!


Gyorsan felkapcsoltam az ágyam melletti lámpát és egy villanásra láttam a bátyám péniszét mielőtt magára rántotta volna a takaróját.


-Kapcsold le! -kiáltotta.


-Lekapcsolom, ha hallgathatom ahogy csinálod.


-Mi?


-Hallani akarom ahogy maszturbálsz! Pont úgy ahogy te hallottál engem.


-Nincs sok hallanivaló benne.


-Akkor is!


Lekapcsoltam a lámpát és újra csend lett. Eltelt nagyjából egy perc.


-Elkezdted? -kérdeztem halkan.


-Csak tapogatok… furcsa érzés ez így….


Újabb perc telt el a sötétben.


-Kellemes érzés? -suttogtam.


-Igen, de nem kezdtem igazán bele.


Újabb csend, majd hallottam a paplanját mozogni. Magam elé képzeltem ahogy keze merev hímvesszőjén mozog fel és le. Megérintettem magam. Igaza volt, furcsa érzés volt ez így, de egyben ártatlannak is tűnt. Olyan volt mintha csak barátok vagy szobatársak lettünk volna.


-Nem zavar? -kérdezte egy kis idő után.


-Nem. -feleltem szégyenlősen.


Halkan felnyögtem a saját érintésemtől.


-Te is csinálod? -kérdezte.


-Igen!


-Ennek örülök.


-Én is.


“Ez meg mi?” -gondoltam. Igazi gyengédség volt köztünk. Persze korábban is megvolt, ahogy testvérek között szokott,  de a körülmények most egészen mások voltak. Együtt maszturbáltunk és nem féltünk tőle. Ettől valahogy még jobban beindultam. Kényelmesen éreztem magam és ellazultam. Letoltam a pizsamaalsóm. Deréktől lefelé meztelenül voltam egy szobában a bátyámmal. A puncim benedvesedett- Lassan ki-be kezdtem mozgatni egy ujjamat és közben a másik kezemmel megérintettem a hátsó lyukamat. Újra halkan felnyögtem.


-Imádom ezt a hangot! Erre gondoltam korábban. -mondta a bátyám.


-Ohh  Peter...Hogy lehet ez ilyen jó? Nem szabadna ilyennek lennie! -feleltem a nevét használva.


-Tudom mire gondolsz. -mondta, majd kis szünet után folytatta:


-Donna?


-Igen?


-Melléd fekhetek?


-Nem hinném hogy ez jó ötlet… -feleltem, de azután megkérdeztem:


-Minden rendben lesz?


-Azt hiszem igen.


-Akkor gyere!


Hamarosan megéreztem a súlyát az ágyamon. A sötétség ellenére tudtam hogy engem bámul. Megérintette a combomat.


-Ez még rendben van? -kérdezte.


-Igen.


Fel-le cirógatni kezdte a combomat, majd hasonlóan  a másikat is. Én továbbra is mozdulatlan maradtam. A keze köröket írt le a hasamon, a derekamon, majd megállt a szeméremdombomon. Az idő lelassult és nehezen kaptam levegőt.


-Szeretném megérinteni a puncidat. Rendben van? -kérdezte.


-Igen.


Az ujja finoman a szeméremajkaimhoz ért.


-Gyönyörű vagy Donna! Még sohasem éreztem így irántad!


-Tetszem? -kérdeztem majdnem sírva.


-Nagyon! Tudom hogy ez furcsa, de imádlak így megérinteni.


Az ujjai tovább mozogtak fel-le a puncim redőin. Alig ért hozzám, mégis erős volt az érzés. A testem szinte lángra gyúlt az érintésétől. A mellbimbóim megmerevedtek a pizsamafelsőm alatt, a szám pedig kiszáradt. 


-Donna… ez semmihez sem hasonlít amit korábban képzeltem… azt hiszem ez szerelem… méghozzá a legmélyebb fajta… butaságot mondok?


-Nem butaság… én is érzem….


-Szeretnélek végigcsókolni… de félek…


-Ne félj!


Az idő megint lelassult amíg meg nem éreztem hogy megmozdul. Szétnyitotta a lábaimat. Láttam a körvonalát ahogy fölém hajolt, majd megéreztem a nyelvét a puncimon.


-Ohhh…- sóhajtottam.


A nyelve az ágyékom minden hajlatát felderítette. Ki-be járt a hüvelyembe és a csiklómat ingerelte. A nedveim folyni kezdtek, amit a bátyám mohón lenyelt. Felhúztam a mellemről a pizsamafelsőmet ő pedig cirógatni kezdte a merev bimbóimat. Az ágyékomat kezdtem az arcának nyomkodni. Arra gondoltam hogy le kellene állnunk, de nem találtam a szavakat. A pár perccel korábbi gyengédség tiszta vágyba fordult és nem tudtam ellenállni. Megragadtam a tarkóját és erősen magamhoz húzva azt mondtam:


-Ne hagyd abba! Soha!


Ettől még jobban beindult. Gyorsan lerántotta a felsőmet és szopni kezdte a mellemet. Azután visszatért a puncim nyalásához, majd megint felemelkedett és mohón szájon csókolt.


-Ohhh… imádom a puncidat… mondd hogy szeretsz! -nyögte.


-Szeretlek!


-Mondd hogy szereted ahogy nyallak!


-Imádom!


-Hallani akarom azokat a szavakat!


-Imádom ahogy a puncimat nyalod!


-És tetszik ahogy a cicidet szopogatom?


-Istenem… igen! Szeretem ahogy a cicimet szopogatod!


Lenyúltam és verni kezdtem a hímvesszőjét.


-A bátyád farkát is szereted?


-Imádom a bátyám kőkemény farkát! Csodálatos!


-Várj! -mondta.


Újra nyalni kezdte a csiklómat miközben az egyik ujját a hüvelyembe nyomta hogy benedvesítse a nyála és nedveim keverékével. Azután kihúzta az ujját és lejjebb csúsztatta a fenekem nyílásához.


-Oooohhhh….- nyöszörögtem.


Folytatta a nyalásomat és közben nedvesítette a másik bemenetet a lecsorgó testnedvekkel. Azután elkezdte benyomni az ujját. Én pedig beengedtem. Lassan, nagyon lassan mozgatta előre-hátra az ujját. Folyamatosan síkosított és minden mozdulatnál egy picit mélyebbre ment miközben mohón nyalta a csiklómat. Egyszer csak az egész ujja bennem volt. Intenzív orgazmus közeledtét éreztem.


-Ne hagyd abba! -ziháltam.


Az ujja tovább járt a popsimban miközben az ágyékomat az arcának dörzsöltem. És jött az első hullám….azután a második…. Úgy éreztem hogy valami elsodor és fuldoklok….


Amikor magamhoz tértem elsírtam magam.


-Mi a baj? -kérdezte aggódva.


-Semmi… csak ez olyan erős és intim volt… sohasem éreztem még ilyet…- feleltem.


-Meg akarlak dugni! -közölte.


-Én is szeretném, de nem lehet!


-Meg kell hogy dugjalak!


-Rendben…. de ne a puncimat…. Szeretném ha a hátsómat dugnád!


A mágikus szavak elhagyták az ajkamat és az érzés olyan volt mintha bomba robbant volna. Peter megdöbbent.


-Komolyan gondoltam Peter… Szeretném ha megdugnád a popsimat! De ígérd meg hogy lassan fogod csinálni!


-Ígérem!


Feltérdelt és a lábaimat a vállára vette. A hímvesszőjét az ánuszomhoz érintette és szétkente rajta az előváladékát, amiből bőven volt. Azután a puncimnál további nedveket gyűjtött a péniszével, majd visszatért a nyíláshoz és tolni kezdett. Halkan felnyögtem. A pénisze végének csak egy kis része volt bennem, de már feszített.


-Minden rendben! -mondtam.


A makkja újra megindult. Próbáltam magam alul elengedni. Még egy kis nyomás és a makk fele bent volt. Azután kis szünetet tartott majd újra tolt….azután megint… Felkiáltottam a fájdalomtól amikor a makkja teljesen becsúszott. Megállt és várt. Próbáltam magam összeszedni és egy kis idő után éreztem hogy ellazulok a hímvesszője körül. A nyílásnál még egy kis éles fájdalom volt, de kezdte elnyomni a belül érzett melegség.


-Rendben vagy? -kérdezte.


-Igen.


Lassan előre-hátra kezdte magát mozgatni és közben mindig leheletnyit egyre beljebb haladt.


-Ohhh… ez nagyon jó….- sóhajtottam amikor úgy éreztem hogy félig lehet bent.


-Ez hihetetlen…. látnod kellene Donna! A puncid gyönyörűen néz ki tőle… el sem hiszem hogy a húgom popsiját dugom…


-Csináltál már ilyesmit?


-Még sohasem. Csodálatos… olyan meleg… De azt hiszem kellene valami hatékonyabb síkosító.


-Van Aveeno a fürdőszobában. -mondtam.


Amikor visszatért a szobába, elvettem tőle a testápolót és vastagon bekentem vele a péniszét. Egy kicsit a nyílásomba is kentem, majd megtöröltem a kezem a pólójában. Ő levette és kanál pózban mögém feküdt. Nagyon lassan újra dugni kezdett. Először a derekamat fogta majd a mellemet. Én simogatni kezdtem a csiklómat. Sohasem felejtem el azt az érzést ami akkor fogott el. Éreztem a hátsómban egy lüktető hímvesszőt… a bátyámét. Egy férfi feküdt mellettem és én hagytam hogy a magáévá tegyen. Szerelem, fájdalom, intimitás és mocskos szex… a legjobb keverékben. Ezt örökké el tudnám viselni-gondoltam. Egyszer csak azonban megállt.


-Ne hagyd abba! -mondtam.


-Szeretnék elélvezni! Lehet?


Nem tudom meddig bírom ezt….


-Igen, de ne vadulj be és ne menj mélyebbre. Félek.


-Nem fogok! -ígérte.


Folytatta a lassú előre-hátra mozgást. Azután hosszabbakat lökött és hosszabb szüneteket tartott köztük. Azután apró, gyors mozdulatokba kezdett. A pénisze alig mozdult ki és be, de a mozgás gyors volt és egyre gyorsabb lett. Megpróbálta úgy csinálni hogy nekem ne fájjon. A légzése egyre szaggatottabbá vált.


-Ohhh… Donna!


A hímvesszője elkezdett megduzzadni. “Ohh istenem...hagyom hogy így belém élvezzen!” -gondoltam. Átkarolt és én szerettem ahogy dugott. Azt akartam hogy elélvezzen. Az ő kedvéért, de nekem is jó lesz.


-Peter… élvezz belém!


Megragadta a derekamat és állati mordulást hallatott, de nem féltem tőle, hiszen tudtam hogy a testvérem. Aki éppen dug. Dugja a fenekemet. Miközben én vadul dörzsölöm a csiklómat. Megéreztem az első spermalöketét és újra elöntöttek az orgazmus hullámai. Úgy nyögtem ahogy ő szerette hallani. Lágyan. Szeretettel. Szeretve. Olyan volt mint egy álom.


Mindketten lihegve kapkodtuk a levegőt. A nyögéseink kezdtek nevetésbe fordulni. Egyszerre féltem és éreztem magam elevennek. Éreztem a leheletét a nyakamon miközben gyengéden simogatta a melleimet és a hasamat. Még sokáig így maradtunk összeölelkezve. Hagytam hogy a spermája kicsorogjon belőlem miután elernyedt és kicsúszott a popsimból. Később majd még mondanunk kell pár dolgot egymásnak amivel elűzzük a megbánást. Talán egyszer még Cindy és Carol is hallani fog egy jó sztorit. De most pár órát aludnunk kell.
Hozzászólások
További hozzászólások »
tlalax ·
:high_heel: 1300 oldalnyi :athletic_shoe: erotikus :sandal: horrormese egyetlen PDF-ben:
https://yadi.sk/i/UJWG9XRh1P_w7w

triklovic ·
Jól sikerült írás.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: