Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sítábor 2.

Sokszor láthattunk már filmekben, mesékben angyalokat… De akik ezeket a filmeket, meséket készítették, mind tévedtek! Az angyalokat rosszul ábrázolták, tudom, mert egy angyal aludt a karjaimban. Csodálatos volt, ami velem történt aznap este. A lány kitől oly boldog lettem itt fekszik mellettem. Babarózsaszín, puha, meleg arca a fülemnél, hallom, ahogy nyugodtan szuszog, mélyen alszik. Sokáig néztem az arcát, és gondolkoztam a történtekem és, hogy mi lesz reggel, hogyan fogunk egymás szemébe nézni. A kép elsötétült, elaludtam…

Reggel én keltem előbb, és meg kell, hogy mondjam rég volt az, amikor ilyen frissnek éreztem magam pár óra alvás után. Boldog voltam, nagyon is! 2 nap volt még hátra, ami hamar eltelt, bár szex nélkül, de állandóan együtt voltunk, mint egy igazi szerelmes pár. Szinte szárnyaltam a boldogságtól! A németet is folyékonyabban beszéltem aznap! Nem is beszélve a síelésről..zoral voltam! 4. nap: eljött a hazautazás ideje. Egymás mellé ültünk, kéz a kézben, de valami megváltozott! Szandrának nagyon rossz kedve volt, mikor a buszra felszálltunk megengedtem neki, hogy az ablak mellé üljön, ő az ablaknak döntötte a buciját és 5 perc múlva hallottam, ahogy szipogott. Tök nem értettem a helyzetet, gondoltam biztos hiányozni fog neki a hely meg, hogy szép emlékek stb. De nem mondott semmit, és ez tök szarul esett nekem. Az egyik kitérőnél mondta el a barátnője, hogy szerinte a barátja miatt sír…vagy éppen miattam, a lényeg az, hogy van barátja, és hogy most én is itt vagyok neki. Visszafutottam a buszhoz, csak ő ült fent, felszálltam odamentem hozzá ő átkarolt. Kérdeztem, hogy a barátod miatt sírsz ugye, Ő azt mondta igen és, hogy szeretne egyedül ülni, szeretne gondolkozni egy kicsit. Én teljesen megértettem szegénykémet ezért elültem, de nekem is teljesen rossz kedvem lett…

Megérkeztünk a gimi elé, Szandi könnyes arca még mindig csak üresen bámult ki az ablakon. Odamentem megsimogattam az arcát, ő pedig megfogta a kezemet. Felállt és azt mondta, majd hívj fel, és adott egy puszit az arcomra majd leszállt. Én teljesen magam alatt voltam hirtelen…puszi az arcomra, csak az arcomra… Sajnos sok mindent nem láttam már, mert a többiek lökdöstek, hogy ugyan menjek már, csak azt, hogy a barátja vitte el a kocsijával. Eltelt egy nap, meglátszott rajtam hogy szomorú vagyok a dolgok miatt. Sokat gondolkoztam, hogy vajon mi lesz… Felhívtam…de nem vette fel, többször is próbálkoztam. Küldtem neki pár sms-t, amire igen fura válaszok jöttek! HAGYJAM BÉKÉN, ROHADJAK MEG és még durvábbak! Teljesen kibuktam, nem értettem, hogy lehet ilyen velem, miért csinálja? Egyik barátnőjétől kiderítettem hol lakik, elmentem hozzá, felcsengettem az anyukája vette fel a kaputelefont. Mondtam, hogy ki vagyok, anyukája sóhajtozva mondta, hogy igen tudja kivagyok, és menjek fel. Aztán kiderült hogy a Szandi elmesélt mindent a barátjának, azaz hogy összejöttem vele és összevesztek, de a barátja köcsög és visszakérte a telefont tőle, tehát azokat az sms-eket a volt barátja küldte. Pici szívem kezdett megnyugodni. 2 nappal rá jött a születésnapom. Úgy nézett ki minden rendben van, gyönyörű kapcsolatnak nézek elébe. A suliból eszméletlen sok embert meghívtam. Egy hatalmas nagy kertes házban volt a parti. Sokan eljöttek, király volt a buli!

A Szandi behívott a hálószobába, már értem hova tűnt el a lány ennyi ideig, vagy egy fél óráig nem láttam sehol. A szoba tele volt gyertyákkal, illatos gyertyákkal és egy tál gyümölcskoktél és két szifon tejszínhab is volt, Ő pedig egy nagyon szexis fehérneműben volt, falatnyi tangában, pici, valamit alig takaró melltartóban. NYAMMMM ez finom szülinap lesz. Szandi odalépet hozzám, megfogta a kezemet letérdeltetett majd szemem elé kötött egy fekete selyemkendőt és az ágyra fektetett. Kigombolta a nadrágomat, lehúzta a zipzáromat, majd elővette a farkam, körbefújta tejszínhabbal és érzékien lenyalogatta róla. Nagyon jó érzés volt, kezével körbefogta, szájával erősen szívta, a nyelvével is játszott vele, közben a hasamat cirógatta. Én teljes extázisban voltam, boldog voltam, és éreztem ebből hatalmas szex lesz. Az ágyra fektettem, levettem a kendőt. Előttem volt a drágám piros tangába, gyönyörű bőre volt és nagyon jó illatú, sosem felejtem el. Elkezdtem gyúrni a melleit. Majd csókolózni kezdtünk, kezem a hasán illetve a mellén járt, majd szép lassan a bugyijába csúsztattam. Éreztem a nagy dombocskáit olyan puha tapintásuk volt. A csiklóját izgattam, ő a farkamat verte a jobb kezével. Kezdett nedvesedni, kezemmel kicsit elhúztam a bugyiját, úgy hogy csak a puncija széle látszódjon ki, elkezdtem csókolgatni, nyalni, élveztem, frissen borotvált volt. Talán még aznap, de én is! Nem bírtam tovább, elhúztam teljesen a bugyiját és belevetettem magamat a rózsaszín lyukba. 1 perc után Szandi kezdett nyögdécselni, szaporábban vette a levegőt. Ekkor, benyálaztam az ujjamat, és a fenekébe dugtam, amitől lábait egy kicsit mereven összezárta, és elkezdett hidalni, kinyomta a fenekét. Néha láttam az arcát, csodálatos volt, szemei csukva voltak, láttam, ahogyan mimikál miközben élvezkedik. Nyelvem gyorsabban járt, mint valaha, csak a szívem volt ennél is gyorsabb. Nyaltam a punciját, nyeltem a nedűt, közben az ujjamat húzogattam a fenekébe, ami egyfolytában izgett-mozgott. Megint az az érzés… amikor hallom, ahogy élvezetesen nyögdécsel, sziszeg, szuszog a drágám, csodálatos. A hajamat túrta, úgy néz ki ezt nagyon szereti csinálni. Aztán elkezdett mozogni a fenekével fel le, nyögdécselései abba maradtak, már csak a hosszú Hmmmmmm-t hallottam olyan magas kéjelgéssel. Újra a csúcson, megszorította a hajamat, és belehúzott a puncijába, ujjam megállt. A csiklóját izgattam vele nagyon gyorsan, és sikított egy nagyobbat, feneke megállt, megmerevedett, oldalra fordult, a levegőt szaporán vette. Olyan csodálatos volt az arca.

Kipihiztük magunkat 1 perc alatt, megcsókolt, átölelt, olyan érzéki volt, erős mégis gyengéd. Miután pihiztünk kérte, hogy álljak fel egy percre és húzzam vissza a szemem elé a kendőt. Majd utána kérte, hogy hajoljak felé és keressem meg rajta a gyümölcsöket… A fejénél kezdtem, érzékien, puhán végigcsókoltam a homlokát, szemét, nyomtam egy puszit az orra hegyére. Majd szájon csókoltam, smároltunk egy kis ideig majd átnyomott valamit a számba, egy ananász darabkát, azt mondta, hogy menjek tovább. Elkezdtem csókolgatni a nyakát, ott tejszínhab volt. Ezt nagyon élvezte, elkezdett simogatni, mentem volna tovább, de kérlelt, hogy még csináljam. Majd a cicijei következtek, mind a kettőn volt tejszínhab és egy-egy cseresznye. Ezt már én is nagyon élveztem csak kár, hogy a kezemet nem használhattam, csak a számat és a nyelvemet. Továbbmentem a hasán gyümölcslé volt a köldökében és ananász. Mindent kiszürcsöltem és bedugtam a nyelvemet, hátha van még ott valami, ezt túl csikisnek találta, de jól esett neki, nevetgélt. És végre jöhet a puncija… De hirtelen valaki ököllel, elkezdte verni az ajtót. Nagyon megijedtünk, hiszen olyan „meghitt” volt az egész. Szandi felállt azt mondta várjak egy kicsit, körbetekerte magát a takaróval és az ajtóhoz ment.

Kinyitotta erre egy hatalmas nagy csattanást hallottam. Elhúztam a kendőt, az ajtóban állt a Szandi volt barátja és még három fiú. Szandi a földön feküdt forgolódva és fogta a fejét. Teljesen megrémültem, mondjuk hirtelen fel sem fogtam, mi történik. Az egyik hülyegyerek odalépett hozzám és arcon vágott, amiről leestem az ágyról. Erre ketten kezdtek püfölni, rugdosták az oldalamat, a hasamat. Majd felültettek a bent lévő székre, kinyitottam a szememet és azt láttam, hogy Szandrát az ágyra dobja a volt barátja és annak haverja. Halál ideg, mérges lettem, hirtelen fel akartam állni de valami volt a torkomon, a kezemen, ami irtó erősen húzott vissza, valószínű meg voltam kötözve, elkezdtem köhögni, alig láttam ki a fejemből úgy feldagadt. Erőt vettem magamon megint felnyitottam a szemeimet és teljesen meghűlt bennem a vér! Azt láttam, hogy Szandit lefogják, és a volt barátja nyalja a mellét, Szandi sikoltozik, szabadulni próbál, de nem tud az erős kezek közül. Elkezdtem én is ordibálni, anyáztam, de kaptam a következő szájast, úgy éreztem valami eltört a számban, talán a fogam, de nem tudtam kitapogatni a nyelvemmel, úgy szétverték a számat. Nem tudom, hogy kiabáltam ezután vagy csak akartam, de elborult az agyam. Kezem remegett, és fulladoztam, úgy húzták hátra a nyakamat a kötéllel. Rám-rám néztek az ágyról, gúnyosan nevetgéltek, közben nyalták, fogdosták, markolászták Szandi testét. Nagyon ideges voltam. Gyilkolni tudtam volna… Majd a gondolataimat hangos sikítások, nyögések szakították meg, láttam, ahogy István megerőszakolja a Szandit. Megint elkezdtem üvöltözni, erőlködni de semmi értelme nem volt, túl erősen fogtak.

Ott kellett ülnöm az ágytól 1 méterre és néznem, ahogyan erőszakolják az új barátnőmet. A hosszú hajú rátérdelt Szandi kezeire, közben a mellbimbóját csipkedte. István a két kezével fogta a lány lábait közben vadul járt a feneke, és a fasza a lány pici puncijában. Látszott Szandin hogy nagyon kínos neki, de elkezdett nyögdécselni. István elkezdte „becézgetni” a lányt: Ez az te kis kurva, nyögj te ribanc! A hosszú hajú elővette a farkát és elkezdte verni a lány arcánál. Nem kellett sok idő és az arcára élvezett. Abbahagyták, megfordították a lányt, aki már szinte eszméletlen volt. Az a szemét leszakította a piros tangáját a fenekéről majd leköpte a fenekét. Majd erőteljesen beledugta a hímtagját, amitől Szandi erőtlen testéből még egy hatalmas sikítás hallatszott. Olyan ütemben sikított ahogy az István nyomkodta Őt. Bár nem férfias de elkezdtem sírni, nem bírtam tovább. Azt reméltem, hogy ez az egész csak álom, és hogy mindjárt felriadok, de sajnos nem. És nem volt elég, hogy a volt barátja megszégyenítette de még a barátja is átmentek rajta. Mikor vége volt az egésznek simán otthagyták a lányt. Engem felállítottak az István odajött, arcon köpött, vigyorgott majd gyomorszájon vert, ami hirtelen nem is fájt már. Csak amikor lépni akartam utánuk, na akkor csuklottam össze.

Kimentek a szobából, odakint mindenki bulizott, én meg itt fekszem, a halálomon, de ennél csak a gyilkolhatnékot éreztem jobban. Nagy nehezen felálltam, az ágy véres volt, Szandi nem mozdult oda mentem a fejéhez, mozdulatlan volt, megráztam de semmi, megpróbáltam felpofozni, mert nem mozdult, de ugyancsak semmi. Kirontottam a szobából, mindenki teljesen megrémült, csupa vér voltam, és kiabáltam hogy hívjanak mentőt. A mentők kijöttek, a buli abba maradt, elmondtam mi történt, úgy éreztem magamat, mint aki meg akar halni. Szandit korházba vitték, azt ígérték, hogy rendbe fog jönni. Ekkora a nagybátyám is megérkezett, neki is elmeséltem, magával ráncigált. Alig bírtam járni. Beültünk az autójába telefonált de nem tudtam odafigyelni. Kérdezte, hol lakik a faszi, megmondtam neki, hogy a buszvégállomás fele. Odamentünk, már várt egy hatalmas nagy Audi, benne 3 akkora állat, mint én meg a nagybátyám együtt, pedig nem vagyunk kis darabok. Vártunk 10 percet mire befutott az utolsó busz. A 4 köcsög a buszon volt…és ezután mi történt? 4 csúnya baleset! Szandi teljesen rendbejött és én is. István haverjai még bepróbálkoztak, de nem kellett volna, többet nem hallottunk felőlük.

U.I.: Köszönöm a sok jó véleményt az előző történetemről, tényleg nagyon jól esett. Nagyapám jól van és köszöni a plusz pontokat!
Hasonló történetek
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
25064
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Cyberg ·
Ha ez valós akkor naogyon rossz lehetett, még igy olvasni is, elején egész jól indult aztán eléggé elfajultak a dolgok!
Eléggé megfogott ez a történet!
Ez azért elég durva! Én nemtudtam volna végignézni hogy megeröszakolják a bnőmet! Hiába össze vissza vertek volna én akkor is próbáltam volna tenni vmit "lesz-ami lesz" jelszóval!

Azt azért jól tette nagybátyád hogy berángatott a kocsiba! Hát igen a háttér! Az is fontos!!! Lényeg-a-lényeg hogy rendbejöttetek! És a lánynak nincs semmilyen rossz érzete?
Vagy ha szeretkeztek akkor nemszokott az eszébe jutni?

Cyberg ·
ja és a pont : 10-es

balintmester ·
Hát nemtom ki miért ad erre a fantasztikusan gyenge sztorira
10 pontot én max 4-re értékelem.
Nem értem meg pl hogy miután kiderűl hogy a barátja irogatta az sms-eket és hogy nem teljesen épelméjű a srác Ő teljesen biztos hogy ez egy fantasztikus kapcsolat kezdete.
Utána meg elmegy egy házibuliba ahol RENGETEGEN vannak, félrevonúl a kedvesével, majd megjelenik a lány régi barátja a haverokkal és jól megerőszakolják. A hatalmas társaság ilyenkor merre van ??? Mivel a srác szülinapja van biztos hagyták bulizni.
Meg az hogy nem tudta miért nem tud mozogni, arra gondolt talán le van kötözve. Nem semmi következtetés. És fel sem tűnt neki.
Na és a befejezés?! " és ezután mi történt? 4 csúnya baleset!" hát ez is hagy kívánni valót.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: