Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sex, live in the USA

Az Egyesült Államokat sokan a korlátlan lehetőségek hazájának tartják, természetesen ez így is van. Ám aki szép lányokat akar kúrogatni az álszent országban, annak nem árt vigyázni, mert könnyen a törvénnyel találja magát szemben, és hamar kaptárba kerülhet. Az amerikai lányok többsége a prűdség ellenére már aránylag korán, 13-14 évesen elvesztik a szüzességüket. 18-25 éves korban kefélnek legtöbbet és legjobban. Sok amerikai nő, amikor eléri a harmincat, úgy áll neki a dugáshoz, mint egy európai ötvenes hölgy. Hiába köszöntik a harmincéveseket úgy, hogy végre eljött a "big 30", azaz a nagy trió ideje – hármasban ritkán kefélnek. Negyvenéves korban ugyan ismét belelendülnek, de hamar kedvüket szegik azok a különös törvények, amelyek államonként és cégenként változnak.

Az egyik sajátos törvény szerint munkahelyeken nem lehet szexuális viszonyt folytatni akkor, ha összeférhetetlenség merül fel. A másik fura törvény, ha egy bizonyított félre-kefélés miatt kettészakad a hitvesi kapcsolat, az asszony vagy a férj, akár külön extra tartásdíjat is fizethet, így aztán ez elég nagy visszahúzó erő a házasságon kívüli szexuális kapcsolat létrehozásában. Nudi strandot és nyilvános házat hiába keres az európai, nem talál, hiszen tilos. Mindezeket tiltja az 1954-es new yorki egyezmény, amely a prostitúciót és a szabadabb erkölcsöt kordában tarja. De természetesen vannak, akik rá sem hederítenek a riasztó szankciókra, amerre járnak vígan kefélnek az Egyesült Államokban. A nagyvárosokból kivezető utak mellett számtalan go-go bárban lehet megismerkedni fincsi, kívánatos lányokkal, akik egy húszasért általában fél órát kefélnek. 50 dolcsiért legalább két menet dukál, s ha a csajszinak is megtetszik a pasi, egy rongyos ötvenesből, akár egy éjszaka is lehetséges. Szerencsére kevés a strici, így a lányok között nagyon sok a szabadúszó, akik csak ide-oda mászkálnak egyik államból a másikba, összegyűjtik a főiskolára valót, vagy csak éppen tetszik a jó világ.

Nyoma sincs a budapesti VIII. kerületi félretaposott sarkúak lerobbant inváziójának, vagy a forgalmasabb útvonalak mellett felbukkanó kurvasereg látványának. Az USA-ban az a menő kurva - ha éppen nem tácol az asztalon - akiről nem látszik messziről ledérsége. Persze ez államonként és városonként változik. Nem biztos, hogy az a lány baszik pénzért, aki kurvának néz ki. Miután Floridába utaztam egy kis kikapcsolódásra, úgy döntöttem, ezúttal autóval megyek le Bostonból Miami Beach-ig. A 95-ös autópályán le lehet tekerni két nap alatt is, de útközben – még ha az amerikai városok nem is olyan szépek -, néha érdemes jobban körbe nézni. Providenceben egy gyors étteremben rettentő csinos lányok serénykedtek. Az ősi mesterség mellett pincérként dolgoztak, hogy ne tűnjön fel a lányok fel-alá járkálása. A tálcán, a papírszalvéta alatt van az ajánlat és a szomszéd motelben lehet sort keríteni az aktusra. Ha netán adóellenőrbe vagy rendőrbe buknak, a gyorsétteremnek is vége van meg nekik is, így igen jó emberismerőnek kell lenniük a lányoknak. A fényképes mellékletből egy indián csajt választottam.

Az indián lányok igen jól tudnak szopni, mert 18 éves korig a legtöbb indián törzs törvénye nem engedi dugni őket, viszont minden mást lehet. (ne feledjétek, Bill Clinton is meg
tudta győzni az amerikaiakat, hogy amikor Monica Lewinski leszopta, - az nem is volt szex.) A büszke, hosszú hajú indián lány, parádés előjátékot tudott produkálni. Borzasztóan élvezte, ahogy farkam nyaldosta, miközben magának bedugott egy hatalmas vibrit, azzal játszott, majd érzékien pinájába tette a faszomat, s nagyon gyorsan elélvezett. Melleire verte dákóm, utána gyors zuhany farok veréssel, ujjazással: ez volt egy húszas. New Havenben a lányok mobilon kommunikáltak a pincérekkel, akik üzennek a vendégnek, hogy kinek lehet fizetni egy italt, ami nyitánya a kefélésnek. A délelőtt 11-kor nyitó bárban asztalon táncoltak a lányok, természetesen meztelenül. A zene ütemére, dugás jelenetek elemeivel tarkítva úgy ringatták alsótestüket, hogy egy török hastáncos elbújhatna mellettük. A cél: minél jobban felizgatni azt, aki odaül eléjük, vagy akit kiszemeltek maguknak. Egy-két dolcsiért öt centire van a kinyíló pina, a lányok beujjaznak maguknak, vagy néha feldugnak egy műfaszt a muffba. Mindez pár centire a begerjedt faszik előtt. Viszont egy ujjal sem szabad hozzányúlni a csajokhoz, mert akkor kitör a botrány, s úszott a dugás reményében "befektetett" money.

Itt jó, ha van friss AIDS orvosi igazolás. A főiskolás lányok New Yorkból járnak fel megkeresni a drága lakásbérlet árát. A tarifa átlag 50 dollár, plusz a motel szoba napi árának a
fele, azaz 25 dollár. Philadelphiában egy szingapúri lányon akadt meg a szemem. A távol-keleti csajok más előjátékot szeretnek, mint az európaiak. Először finoman közelednek az
ember farkához, amit később vadabb verziók követnek. Imádják a szájba-gecit és azt is szeretik, ha a hatalmasra széttárt punciba minél akrobatikusabb mozdulattal hatol beléjük a fasz. Savannah északi részén a go-go jazz klubban is hasonló a helyzet, mint Rhode Islandban: lányok az asztalon, a pina az arctól öt centire és szétfeszítve, hozzányúlni szigorúan tilos. A tarifa 40 dollár, a választékot négy bombajó egyetemista mellett, két pusztulófélben lévő kivénhedt repedés képviselte. A két idősebb vagina enyhén piásan táncolt az asztalon és úgy mutogatták magukat. Őket akár egy tizesért is el lehetett volna vinni. Egy fekete, szépszemű, bongyi 22 éves egyetemistának - délután hatkor - én voltam a negyedik hapsija. Még két-három faszt tervezett aznapra. Charlestonból jött át - kétszáz kilométerről - a hétvégére. A lakásbérleti díjért kefélgetett, s mint kiderült nem is rosszul. A közös zuhanyozás után a "papírmunka" következett: a doki számát az interneten ellenőrizte le. Amint le "checkkolta" az Aids dokut, máris jöhetett a kence-fince az erotikus gellel.

A fekete nő kurvára szereteti kenegetni a fehér faszikat. A viszont kenegetésre, legtöbb esetben nem kerül sor, mert annyira fel tudják izgatni partnerüket, hogy a fehér fickó alig várja azt a csodás pillanatot, amikor a nagy fekete pinában elmerül a rózsaszín dákó. Természetesen így jártam én is. A fekete lány úgy vonaglott, forgolódott az érzéki együttlét alatt, mintha egy régi, tekerős kávédarálót tekert volna a hóna alatt. Szinte együtt élt minden pici farok mozgással, miközben ügyesen húzta nyakához lábait, hogy jobban elnyelje a hatalmas fekete pina a számára nagyon kellemes méretű, ízű, és fürge dákót. A fekete hapsik ugyanis nem jól dugnak: lomhák, nem szeretik az előjátékot, s kefélés után pillanatok alatt elalszanak - avatott be baszás közben Janet. Dugás után elszívtunk egy cigit, ittunk egy sört és meztelenül dumáltunk egy nagyot. Állítom, a beszélgetés jobban esett neki, mint a kefélés, hiszen akik pénzért szexelnek, ritkán kapnak jó szót. Szerinte, a pasik minél jobban és durvábban ki akarják használni azt a rövid időt, amíg meg tudnak pattanni az asszonytól, akitől otthon sem előjátékot, sem nagy kefélést nem remélhet.

Miami Beach kellemes tengerpartján jégbehűtött sör mellett figyeltem a lányokat. Messziről észrevenni az európait: nyíltabbak, szexisebbek, jobban széttárják a lábukat, míg az amerikai pinákon látszik, hogy ál-erkölcsös, visszafogott neveltetésben volt részük. A hapsik térdig érő gatyában röplabdáztak a strand forró homokján. A bartender egyből kiszúrt, hogy európai lehetek, mert fekete sport fürdőnadrágomban szinte egyedül voltam a beachen, akinek "ilyen merész" vonalú nacija volt. Egy szőke csajt ajánlott nekem, ha iszom egy 6 dolláros koktélt. Jött is a lány, akiről hamar kiderült, hogy magyar. Zsuzsa már négy hónapja dolgozott Miamiban mint bébisitter. Gyakran átjárt kefélni hétvégeken, hogy kiegészítse zsebpénzét. Négy hónap alatt egy ezrest hozott össze. Dicsértem teljesítményét, de elmondtam neki,
magyar lánynak elvből nem fizetek. A harmadik koktél után együtt mentünk abba motelbe, amelyikben laktam. Zsuzsának nagyszerű alakja volt. Hiába, a magyar nők tényleg nagyon szépek. Mivel mindketten tudtuk, hogy a szeretkezés nyalás és szopás nélkül olyan, mint tánc zene nélkül, ezért remek előjátékot produkáltunk, majd reggelig tartó féktelen keféléssel elégítettük ki egymást. Azon a nagyon erotikus éjszakán, Zsuzsa tizenegyszer élvezett el. Hiába, a magyar nők nem csak szépek, de általában nagyon jól kefélnek.

Aztán szedelőzködtünk, ő Miamiba én Fort Lauderdalebe készültem, ahol, mint minden évben kétszázezer amerikai egyetemista és főiskolás jön össze karácsonykor, hogy változtasson valamit az amerikai élet prűd és álszent életén.
Hasonló történetek
20880
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
26010
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

nuno69 ·
ez nem történet hanem egy leiro fogalmazás...nekem nem jön be Giovanni stilusa...semmi érzelmet nem váltott ki belölem a sztori...mind1...

violator ·
Giovanni testvér! Újra elbeszélo és leíró fogalmazás? Tudsz te ennél szórakoztatóbbat is!

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: