Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sex a biológia tanárnőmmel

17 eves vagyok és biosz fakra járok. A tanárnőmet Virágnak hívják, és egy kimondott bombázó, részletezve: szőke, nagy mellű, kúrva jó a segge, egyszerűen tökéletes. Már nagyon régóta szemezek vele, de ezt nem gondoltam volna róla hiszen férje van és egy 12 eves fia.

Egyik nap készültünk a bioszversenyre amikor, csörgött a telefonja, hogy a gyereket bevittek a kórházba, ebben a pillanatban felajánlottam, hogy az autómmal én elviszem. Megköszönte és elfogatta az ajánlatot. A fiának eltört a lába meg a keze mivel elütötte egy autó. A tanárnő csak sírt, én oda mentem hozza és átöleltem. A férje nem tartózkodott ott mivel külföldön volt üzleti tárgyaláson. A fiának a lábát és a kezét az orvosok begipszeltek és megkért a tanárnőm, hogy legyek szíves és vigyem őket haza. Így is történt, a gyereket lefektette aludni és össze vissza puszilgatta az arcomat olyan halas volt a segítségemért.

Egyszer csak ahogy elrántottam a fejem az egyik puszi a számra cuppant. Ezután vagy 1 percig néztünk egymás szemébe, én tudtam, hogy ebből lesz valami. Arra lettem figyelmes, hogy már az alsógatyámba túrkál és a faszomnak hirtelen szűk lett a nadrágom. Abban a pillanatban lesmároltam, hosszú ideig csókolóztunk, míg végül le került róla a melltartó, és megpillantottam gyönyörű melleit ezután a bugyiját húztam le róla. Ilyen szép borotvált puncit meg filmekben sem láttam. Ezután engem vetkőztetett, nagyon hamar lekerült rólam minden és a faszomat elkezdte szopni. Tövig belenyomta a szájába, pedig elég nagy faszom van. Mar majdnem elélveztem aztán megálltunk egy pillanatra, hogy új erőre kapjak és felült a munka asztalára és széttette a lábait.

Fogtam magam és elkezdtem nyalni. Ő csak azt kezdte mondani egyfolytában, hogy még-még -még és belenyomta a fejemet a pinájába. Mar nagyon szaftos volt a puncija de én csak nyaltam meg nyaltam. Majd aztán azt mondta, hogy elég, és meg azt is mondta, hogy azonnal basszam meg. Beraktam neki, nem volt nehéz mivel mar olyan nedves volt könnyedén belecsúszott a faszom. A tanárnőm egyből átkarolta lábaival szorosan a csípőmet és én először lassú, de erős lökésekkel basztam, majd egyre gyorsabban dugtam és dugtam. Ezután helyet cseréltünk és én kerültem alulra a tanárnő meg rám ült, és elkezdett lovagolni rajtam.

Megfogta a kezeimet és erősen a melleihez nyomta. Végül is tök egyszerre élveztünk el, és nagyon de nagyon jó volt. Azt kötötte az oromra, hogy nehogy valakinek elmondjam mer akkor neki vége.
Hasonló történetek
18041
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
24280
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

bubu001 ·
Hát annyira nem egy nagy szám!!!!! Én még csak 13 vagyok de volt már jobb kalandom is!!!!!!!!!!!!! :smiley: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smiley:

Arikon ·
és akkor megszólalt a vekker ?
13 évesen menj vissza a legóidhoz.
---------------------
:yum:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: