Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 13:52
Arcady: Köszönöm, örülök, hogy tetszet...
2024-04-20 20:23
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Séta

A lábak csendesen lépkedtek lefele a lépcsőn. Az ajtóban álló türelmetlenül kopogott.
- Jól van, megyek már! - mondta a nő.
Leért az ajtóhoz. Szépen, nyugodtan előkereste a kulcsokat. Tudta, hogy az idő, mostmár nem számít. Ujjai hosszú, finom ívűek voltak. Látszott, hogy gyermekkora óta zongorázik. Ügyesen forgatta meg a kulcsot a zárban. Katt. Az ajtó kinyílt. Egy homályos alak állt kint.
- Már vártam. - szólt a nő, anélkül, hogy tudná, kihez beszél.
- Tudom. Mindent tudok magáról.
- Akkor azt is tudja, hogy nem számítottam rá, hogy...hogy ennyire hirtelen.
- Senki sem számít rá. Bárki, bármit mond is, senki nem tudhatja előre. Soha.
- Kér egy italt? - kérdezte a hölgy, és a bárszekrényhez lépett.
- Nem, köszönöm. - válaszolt udvariasan az idegen - Inkább sétáljunk. - ezzel karon fogta a nőt, és kivezette a házból.
- Hová megyünk?
- A parkba.
- Oh...hát ott a \"kapu\"?
- A \"kapu\" ott van, ahol csak akarom. Maga itt van otthon. Idefűzik az emlékei. Hát innen indulhat...
- Értem.

Egy darabig nem beszéltek többet. A parkba érve leültek egy padra. Senki nem vett róluk tudomást. Pedig furcsa páros voltak. Egyszerre elhomályosultak előttük a fák, és a helyükön egy ajtó féleséget lehetett kivenni.
- Itt az idő. - mondta az idegen. - Innen egyedül megy tovább.
- Köszönöm...- mondta a nő elfúló hangon. Ezzel eltűnt a homályban.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
3918
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
4431
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
pampanyul ·
Jóó.

efopée ·
az azért túlzás sztem, hogy jó... annyit lehet mondani hogy jól indul...
dehát még bármi lehet belőle...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: