Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Semmit sem szeret jobban a vágy, mint amit nem szabad.

" IN MEDIAS RES" Kr. u. 1998-at írtunk mikor egy csak fiúkból álló iskolában kezdtem a gimnáziumi éveimet, és fokozta az iskolakezdési lázat, hogy életemben először kollégiumban kell majd laknom, és persze itt is csak fiúk voltak...első este már megbeszéltük, hogy másnap hol fogunk sörözni - és már pár hét után úgy éreztem hogy életem legjobb évei lesznek - suli után, és nagyon hamar nagyon jó társaság alakult ki, élveztem a "szabad" életet a internátus biztosított....délután sörözés, tanulás, este egy kis foci, majd zuhany és véget ért egy nap.....
De hamar rájöttem, hogy ha most vissza kellene emlékeznem nem az osztálykiránduláson "ki tud húzóra 3 dl vodkát meginni" vetélkedőnek,és nem is a legszorosabb focimeccsnek, vagy a titokban a szobába csempészet pornográf irodalom olvasgatásának az emléke fog mosolyt csalni az arcomra....

Szokásos hétköznap este, fáradtan és kicsit késésben, egy törölközővel a derekamon szaladtam a zuhanyzó felé,de mikor beértem megnyugodtam, vannak még mások is akik zuhanyoznak sőt még várni is kellett. Gondoltam én sem megyek vissza a szobába mert akkor elvesztem az előkelő helyem a sorban, így fáradtan, de még időben le tudtam tusolni, el sem zártam a vizet hanem csak kiléptem, és már ugrott is a helyemre a következő, és nekem pedig át kellett sétálni a három méterre szemben lévő falhoz, hogy meg tudjak törölközni. Ami nem volt egyszerű, mert abban a pillanatban mikor a törölközőt a kezembe vettem, éreztem hogy valaki elkezdett locsolni hátulról hideg vízzel. Azonnal futottam a szobába ahol is megtörölköztem és utána már boxer alsóban mentem vissza fogat mosni. Majdnem lecsukódik a szemem miközben mosom a fogam, végeztem, előre hajolok, öblítem a számat, erre érzem, hogy valaki ismét megtalálta a takarító nő felmosóját, mert a fenekemet kezdte el bökdösni vele, hirtelen megfordultam, hogy elkapom a felmosót és én is viszonzom a szívességet, de el tudott futni, így hagytam. Bementem a szobába, bedöltem az ágyba és szinte azonnal el is aludtam, de az üldözés folytatódott álmomban.....a kollégium folyosóján futottunk pucéran, de nem tudtam ott sem utolérni, és utána kiabáltam, hogy ha utolérlek akkor megbaszlak..erre megállt és mondta hogy miért ne....és elindult felém, ekkor riadtam fel. Felültem és mondtam magamban hála istennek hogy felébredtem, hiszen nem vagyok én buzi....
Reggel meséltem a szobában milyen álmom volt, jót röhögtünk, aztán indultunk is a suliba. Legnagyobb meglepetésemre testnevelés óra utáni tusolás közben bevillant a kép amikor elindult felém vissza pucéran, és szinte azonnal éreztem hogy merevedésem lesz, gyorsan befejeztem a tusolást és hamar felöltöztem, hogy ne lássa senki mi történt....nem is látta....hála Istennek, de ezután nem tudtam semmire sem figyelni, csak cikáztak a gondolatok a fejemben, nem tudtam féken tartani a fantáziám, volt még két óra a suli végéig....de nekem éveknek tűntek. Mielőbb ki akartam szabadulni, hiszen akkor társaságban leszek és akkor úgyis elfelejtem...így is lett.
Este azért magamhoz vettem egy szexújságot, és elvonultam hogy könnyítsek magamon, az újság is jó segítségnek tűnt, a borítón két gyönyörű szőke cicababa kényezteti egymást, azonnal kemény is lesz a farkam, és elkezdem lassan verni a farkam, közben lapozok, és a szemem megakad egy férfi mellékszereplő farkán, és annyira felizgatott a dolog hogy egy kemény farok látványa segített egy hatalmasat élvezni....
Ezután a vívódás hosszú hónapjai, majd mikor úgy döntöttem, hogy ki akarom próbálni mert már annyira izgatott milyen lehet egy pasival. Elkezdtem neten ismerkedni, de nagyon félve vágtam bele az első személyes találkozóba, viszont nagyon izgatott a szex, először csak néztük egymást miközben vertük, majd egy hónap múlva már egymásnak vertük ki. Ezután évek teltek el így, persze volt aki kényeztetett szájával, és én is a számba vettem a farkát, először nagyon furcsa volt, de mellette izgatott a dolog, de ennél többet nem akartam. Így teltek az évek, több pasival is voltam már és úgy éreztem hogy ebben nincs több, engem már nem is izgat a dolog, és elég volt - gimis hóbort - belőle ennyi.
Úgy is lett ahogy gondoltam egészen addig, amíg egy hétvégén bent nem maradtam a koliban, mert szombaton mentünk bulizni a városba. Este bementünk egy billiárd szalonba, gondoltuk játszunk egyet aztán majd megyünk tovább bulizni. Egyik kör a másik után, mikor is odajött egy srác, és kihívta a győztest. Haverom állt nyerésre, én már le is tettem a dákót hogy végre tudjak tovább sörözni nyugodtan a többiekkel akik akik elől a pultnál ültek le...de elrontotta és én nyertem.
"Fasza" - mondtam magamban játszhatok még egyet. meg is jött a srác, el is kezdtünk játszani, majd azon kaptam magam hogy már a második kört kezdjük, és olyan felszabadultan tudtunk beszélgetni, a mindennapi dolgokról, nagyon jól éreztem magam, majd miután lejátszottuk mondtam hogy kimegyek cigizni meg levegőzni, és megköszöntem a meccset, kezet fogtunk és elindultam kifelé. rágyújtottam, mikor megjelent a srác oldalán a baratnőjével, odajött, mondta hogy menjünk velük mi is mert hamarosan zárni is fog ez  hely. Eindultunk, közben a baratnője előrement egy másik lányhoz, én meg ott maradtam és folytattuk ahol abbahagytuk a beszélgetést mentünk helyről helyre, de vagy sokan voltak vagy már majdnem zár, vagy nyitva sincs, én mondtam hogy akkor én most elindulok vissza a koliba, de előtte még elmegyek egy nyugodt bokros részre kiengedni a sok sört....mondta hogy neki is kell, egymástól kb másfél méterre álltunk meg egy sövény előtt, és elkezdtünk vizelni...néztem magam elé bambultam mikor éreztem hogy engem néz....odafordultam és láttam hogy bámulja a farkam, észre vette magát, és el is kapta a fejét, nem akartam semmit sem mondani, de az csúszott ki a számon, hogy "tetszik"? azonnal visszafordult, szemembe nézett és mondta hogy igen, ekkor kiabált a barátője hogy hol vagyunk már....
Menni kellett, zavarban voltunk ezután kerültük egymást egész este, majd mikor elköszöntem elindultam haza, hallottam hogy valaki jön utánam, hátra fordultam ott állt előttem teljesen zavarban volt, mint ahogy én is...álltunk ott vagy egy percig, mikor megtörte a csendet, azzal hogy ne haragudjak, nem akart megbámulni, és többet nem fordul elő, mondtam hogy Ő se haragudjon, az alpári poén miatt, megegyeztünk hogy szent a béke, de láttam a szemeiben valamit amit addig soha sem láttam, de Ő is észre vette, hogy a nadrágom kezd kicsi lenni....de nem mertem kezdeményezni mert mi van melléfogok, meg amugy is ilyen sztori csak a filmekben van, gondoltam miközben egykedvűen sétáltam a koli felé....ekkor hallom hogy kiabál valaki mögöttem, hogy várj, a cigid itt hagytad, és elkezdett futni utánam...odaért, de mondtam hogy az nem az enyém, de azért örülök hogy elfutottál utánam a cigimmel ami nem is az enyém....erre mind a ketten hangos nevetésben törtünk ki, akkor hagytam csak abba, amikor hirtelen odalépett elém, es azonnal szájon csókolt.....alig ért hozzá az ajkamhoz az ajka, máris elhuzta a fejét, de valamiért megállt kb 20 centire az arcomtól, és nézett, én mozdulni sem tudtam, nem jött ki hang a torkomon, csak ott álltam, és nem tudtam mit tegyek, akartam is megint meg nem is, látta a vívódást a szememben, erre azt mondta hogy hátha ez majd segít.....és olyan szenvedéllyel érzékien hosszan csókolt meg hogy a lábam remegni kezdett, elsötétült minden, és  fél perc érzéki csókolózás után kiszabadította a farkam és miközben csókolt tovább elkezdte verni, de annyira felizgatott amit csinált hogy a negyedik huzás után akkorát élveztem mint addig soha....

és így kezdődött gimis életem legszebb időszaka....:D és tényleg olyan volt mint egy álom...

folytatása következik, hiszen még az éjszakának sincs vége....;)
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: