Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Semmi

Semmi különös nem volt abban a napban, szokás szerint keltem reggel, bepakoltam a táskát, és lekéstem az első óra felét. Német óra lévén nem tudott érdekelni a dolog, a tanár soha nem írt be senkit, kivéve ha valaki direkt bunkózott. Megúsztam a felelést, mert már volt elég jegyem, és félig elaludtam ültömben. Előző este megnéztem az éjfél utáni erotikus filmet, anyuék nem voltak otthon, így nem bukhattam le. A tesóm sose ébred fel, ezt tapasztalatból tudom. Teljesen fel voltam ajzva, még a suliban is éreztem, hogy nem hagynak nyugodni a srácok. Ahogy beszélnek, mozog a nyakuk, karjuk izma mikor emelik a táskát a folyosón, ilyen semmiségek tették rohadttá az első három órámat. Az első nagyszünetben bementem a slózira, és már éppen önkielégíteni kezdtem volna, amikor megtörtént a lehetetlen. Rám nyitott egy fiú a női WC-ben!

Egyértelmű volt a helyzet, mert én képtelen vagyok elélvezni, ha nincs kinyújtva a lábam, ezért a csésze fölött terpeszben nyúlkáltam a bugyimba. A srác nevét akkor még nem tudtam, kettővel fölöttem járt. Egy pillanatig csak álltunk megkövülve, aztán belépett, és megcsókolt. Nem tudtam mit csináljak, tudtam, hogy észreveszi tapasztalatlanságomat. Ez volt az első csókom, és a legrohadtabb, hogy alig emlékszem milyen volt. Nem tudom hogy leírni, olyan hülyék a szavak, egyszerűen az történt, hogy becsukta az ajtót, amit én elfelejtettem, és előrehúzott engem magához. Elkezdett tapizni, letolta a nadrágomat, és farkát hozzányomta a bejáratomhoz. Nem tudtam, hogy hogyan ellenkezzek, nem hangoskodhattam, mert tiszta ciki lett volna. Ráadásul tisztára fel voltam izgulva, és emlékeztem erre a srácra, már régebben is tetszett amikor láttam. Éreztem, ahogy belém jön, és nem fájt igazán, csak valami furcsa érzés volt. Szerencsére már teljesen nedves voltam, ez biztos segített. Hozzászorultam a mellkasához, és kapaszkodtam bele, hogy ne tudjon mélyebbre menni, mert ott már fájt. Aztán éreztem ahogy tágulok, egyre mélyebbre lökte be magát, kezével a fenekemet fogta.

Elengedtem, és hátrahajoltam, hogy teljesen magamba fogadhassam, úgy kényelmesebb volt. Talán 3-4 percig gyömöszölhetett, amikor elkezdett nekem fájni, ki akartam lökni magamból, de begyorsított. Nem tudom hogy volt hozzá ereje, énnekem már fájt a lábam a combomnál a furcsa terpesztéstől. Éreztem ahogy hirtelen kiszalad belőlem teljesen, és közvetlen utána a meleg folyadékot ahogy a puncimra, fenekemre fröcskölt. Furcsa módon eltűnt az izgalmam, pedig nem élveztem el. Ráültem a WC tetejére, a bugyimra, amit még az elején szedett le rólam, a cipőmről leszedve tettem ide. Csak néztem ahogy a nyálkás vörös farkát fogja, majd úgy ahogy van koszosan elteszi a nadrágjába. Valamit még nyögött, de nem tudom mit, aztán kiment. Pontosabban kimenekült. Én elsírtam magam, mert olyan megalázó volt. A suli után megvárt, és elnézést kért, elmondta, hogy szerelmes belém, és hogy ezt megtudták az osztálytársai is, és hogy ne szívassák tovább ezt el kellett mondania nekem.

Amikor belépett az előtérbe hallotta, hogy mit csinálok, ezért nyitott be. Aztán elkapta a hév, mindenképpen ki akart elégülni. Olyan aranyosan, és őszintén mondta el, hogy nem bírtam rá haragudni. Valahol belül nem sikerült, pedig próbáltam, győzködtem magam, hogy de hiszen megerőszakolt! Megszerettem, nem tudom miért. Majdnem fél évig jártunk együtt, megtudtam, hogy én neki a második nője vagyok, később ez tett be a kapcsolatunknak. Még nem szeretett ki az előző barátnőjéből, és én rajtakaptam egyszer őket. Furcsa, hogy azt már nem bírtam neki megbocsátani. A történet igaz, azt hiszem nem szépítettem benne semmit, elvégre úgysem tudjátok, ki vagyok. Nem mondhatom el senkinek, elmondom hát mindenkinek... Ilyen az élet.
Hasonló történetek
20907
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
24266
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

gondorge ·
Hát ez picsa szar volt :angry:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: