Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Segitő kezek.4

Miután ezt elmondta, hirtelen kacagni kezdett. Kész, vége, berugott! Nekem is beütött a konyak és pezsgő keverék, de próbáltam komoly maradni.
-Akkor most ezt befejeztük!-mondtam és nyúltam az üveg után.
-Hozzá ne nyúlj! Nehogy elvedd már a jókedvemet. Van még benne, azt még megisszuk, majd akkor nyúlkálj!
Egy kicsit artikulálva beszélt és mutogatott hozzá. Ahogy mozgott, kicsit meglazult a köpeny rajta, belátást engedve formás melleihez. Nem foglakozott most vele. Jól érezte magát. Rólam nem is beszélve. Sajnos, rá kellett jönnöm, nem a legjobb ötlet volt fürdő gatyában neki ülni iszogatni. Kezdett merevedésem lenni, ahogy a gyönyörü melleket akaratlanul megpillantottam.
-Bálint egy szemét gazember volt. Egy közönséges kis geci!
-Nocsak! Mi történt veled? Hogy beszélsz? - próbáltam csitítani.
-Miért? Szerinted milyen ember, aki a nevelt lányát használgatja?
-De te tudtál róla, miért nem léptél közbe? Nyugodtan feljelenthetted volna!
-Mert, ha csak ilyen egyszerű lenne! - sóhajtott.
-HM? - a fejemmel intettem az üveg felé.
-Jöhet - válaszolt.
Reméltem, hogy az italtól jobban megered a nyelve. Az igazság az, hogy én is beindultam, be akartam rugni.
-Tudtam, hogy ők ketten kefélnek. Soha nem kaptam őket a dolgon,  de tudtam. Bálint azelőtt minden este kefélni akart, alig bírtam azokon a bizonyos napokon lebeszélni róla. Aztán egyszer csak kimaradt egy éjszaka, kettő, egy hét és hozzám sem ért.
Anikó pedig kivirult, jókedvű lett. Megismertem a jeleket rajta. Megkóstolta és ízlett neki.
Mikor elmentek valami közös programra, valamiért keresgetni kezdtem Bálint cuccai között.
Akkor találtam meg a gépet. Csak sírni tudtam. Tudtam, hogy baj lesz, ha rájön, hogy tudok róla, gyorsan kimentettem a képeket számitógépre.

Elhatároztam, hogy fel fogom jelenteni kiskorú megrontásáért.
Ebéd közben támadtam rájuk. Elmondtam mit találtam, mit láttam, és hogy most ennek véget vetek. Anikó sírva szaladt ki a konyhából, Bálint higgadt maradt.
-Nem fogsz te senkit feljelenteni. Ugyanolyan bűnös vagy, mint mi. Mindenről tudtál és néha te is benne voltál egy-egy partyban!
-Miről beszélsz?? Mit hordasz te itt össze-vissza?
-Anikó gyere csak ide! - Bálint kihívta a kis kurváját.
-Ugye,  nevelő anyád is tudott mindenről? Néha még ő kérte, hogy csináljuk előtte? - majd kacsintott egyet felé.
-Igen igen! Úgy volt!
A kis cafka azonnal vette a lapot, hogy lehet engem a falhoz állítani.

-Vedd tudomásul, ha valamit ezentúl forgatsz a fejedben, most azonnal mehetsz! - ordított velem Bálint.
Be kellett fognom a szám.
Innentől kezdve nem érdekelt semmi. Volt idő, mikor egyedül voltam, ittam. Olyankor mindig a képeiket nézegettem. Undorító volt, de mégis olyan...izgató? A fene sem tudja. Néha azon vettem észre magam, hogy teljesen begerjedek, ahogy Anikó élvező arcát látom. Akartam a helyében lenni, élvezni, mint ő. Nem Bálinttal, csak úgy simán élvezni. Annyira rászoktam ezekre a képnézegetésekre, hogy már alig vártam, hogy elmenjenek, hogy újra egyedül legyek..magammal.-érted?
-Jajj, de buta arcot vágsz!Maszturbáltam!! A nevelt lányom élvező arcára és amiket művelt, maszturbálni kezdtem.
-Ez nagyon beteg sztori - szakítottam félbe Hédit.
-De mégis dudorodik tőle a gatyád, ahogy hallgatod! - Nem kell itt megjátszani a tökéletest. Mindenkinek van valami eltitkolt hóbortja. Nekem ez jutott és kész! - Most pedig pisilnem kell! Segítel?
Nem volt jó időzétés az biztos. Felállni is alig bírtam, ráadásul a gatyám is szűk volt, de mi mást tehettem volna.
-Óvatosan, mert már nekem is megártott! - szólaltam meg.
-Ja! És a pöcsöd is felállt! - Nevetett.
Nem éppen a legstabilabban, de lehajoltam, hogy a nyakamba kapaszkodhasson. Hédi sem ügyelt már semmire. Nem zavarta, hogy a köpenye teljesen szétnyílt és a pucér teste az enyémhez nyomódik. Kezeimmel a fenekét és a derekát tartottam. Szorosan hozzám simult. Akaratlanul is, de lejjebb engedtem az ölemben. Csupasz borotvált pinája  pontosan a kidudorodó farkam hegyéhez ért. Csak egy vékony szövet darab választotta el a két testrészt. Fórró volt, szinte égetett. Egy centit engedtem lejjebb, és éreztem, hogy egy kicsit becsúszik anyagostól makkom hegye.
-Meg ne basszál már itt a szoba közepén hékás!-nevetett kacéran.
Az ital teljesen elvette az önkontrollunkat.
-Siess picit, mert lepisilem a farkadat- sürgetett.
Nem zavarta az sem,  hogy nézem, ahogy pisil. Szerintem élvezte a helyzetet.
Az ajtónak támaszkodva néztem, ő pedig engem. Végig néztem, ahogy megtörli magát.
-Kész vagyok! Emelte a karjait, hogy a nyakamba kapszkodhasson. Nagyon közel álltam hozzá. Pár centire volt arca a dudorodó gatyámhoz. Nézte, éreztem a lélegzetvételét a farkamon.
-Na, bemegyünk vagy szagoltatni akarod még velem a farkadat?
Újra az ölemben volt, újra éreztem. Nem siettem vele, de ő megszólalt.-
-Lassabban, ne rohanj úgy!
Miközben az ágyra ültettem, egy kicsit ránehezedtem az ölére.
Nem akartam én kezdeményezni. Nem akartam, hogy azt higyje, kihasználom a helyzetet.
-Igyunk még egy picit? -kérdezte.
-Én már részeg vagyok. - válaszoltam.
-Én is, de kit érdekel? Olyan jó lazulni! - és nyújtózkodott.
Nem foglalkozott vele, hogy kilátszik mindene. Kezdtem azt hinni, hogy engem akar izgatni.
Az asztalról felvettem a telefonomat és elkezdtem fényképezni.
-Mit csinálsz? Hülye vagy?
-Mindig azt szeretted volna, hogy a képeken te legyél. Most itt az alkalom.
-De hát..
-Lássam a ciciket, nincs vissza duma!
Kicsit meghökkent, amiket mondtam neki, de nem ellenkezett.
Oké, miszter gatya dudor, de utána kitörlöd - nevetett.
Komoly arccal, egy kicsit csücsörítve mindkét mellét egymáshoz nyomva  a telefonba nézett.
Gyönyörű kép lett.
-Muti!..-Azta! azért még mindig jó bőr vagyok. - dicsérte magát.
-De még milyen jó - helyeseltem.
-Na még egyet. - mondta és a helyére csúszott.
Már megint ciciket? Legalább a pocidat is villantsd már meg. -mondtam.
Perverz egy játékba kezdtünk, de élveztem. - Hédi jobban.
.-Ez az! Így jó! Na még egyet! Jobban takard ki a pocit, had lássam a köldöködet.
-De így már a pinám is látszik - viháncolt.
-Tudom! Sajnos ilyen ez a modell szakma! - Én is teljesen berugtam vele együtt nevettem.
-Esetleg belátást a dolgokba?
Még ki sem mondta, máris kétujjal kicsit széthúzta  gyönyörű punciját. Fotóztam szó nélkül.
-Had lássam, milyen lett.
Leültem az ágya végére, ő a vállamon át nézte a képeket. A fülembe lihegett, csupasz teste a hátamhoz ért.
Lassan léptettem a képeket.
-Jó a csaj mi?-nevetgérezett  mögöttem.
-Nagyon!
-Na, ennyi elég legyen. - mondtam,és visszaültem a helyemre.
-Be vagyunk baszva, csináljuk itt a hülyeségeket!
Hédi durcásan karba tett kézzel nézett rám.
-Hédi, látod hogy kínlódok. Mire jó ez? Mindjárt elélvezek szárazon, hagyjuk már ezt abba.
-Akartam egy képet vele is!
Kivel?
-Vele! - és a gatyám felé mutatott!
-Hát azt tuti, hogy nem!
-Ne legyél már ilyen pöcs! Úgyis kitörlöd! Na, csak egy kicsit! - és viháncolni kezdett. Teljesen be volt rugva.
-Nem érek hozzá, csak legyen már egyszer lefényképezve velem. Légyszi!!!
-Jó, oké, de csak egy kép.
-Hogy akarod?
-Állj ide, én meg itt leszek! Fejével a combomhoz simult ,egyik karjával derekamat átölelte.
Gyorsan kattintottam.
-Kész, ennyi - mondtam.
-De én nem igy akartam - emelte meg a hangját!
-Mégis, hogy akartad? Toljam le a gatyámat?
-Igen!
-Nem, azt bizony nem!
-DE! Nem ám, hogy csak én meztelenkedek itt! Le azzal a gatyával, most azonnal!
Hirtelen, mire válaszolhattam vagy ellenállhattam volna a térdemig lerántotta rólam a fürdőgyatyát.
Mint a cövek, úgy állt a farkam. Az ital minden gátlást kiölt belőlem! Ha ő igy akarja, akkor ám legyen.
Meglepődött, ahogy hirtelen az arca előtt felpattant a cerka.
-Ejha! Gatyában mintha nem lett volna ekkora! - és kuncogni kezdett!
-Na akkor most viccelődünk vagy?
-Na gyere édes fotózkodjunk! - mondta a farkamnak, és amilyen közel tudott húzódni hozzá elhelyezkedett!
Nem siettem a kattintással. Bizseregtem a vágytól, hogy hozzá érjen, de nem tette meg. Csak nézve a farkamat, várta, hogy elkészüljön a kép.
-Kész van - mondtam rekedt hangon. Nem mozdultunk. Sem ő, sem én.
-Még egyet! - mondta elszántsággal a hangjában - és fényképezz, amig csak tudsz!
Közelíteni kezdett álló farkamhoz. Az arcával érintette meg először.
-Szia kicsim. - suttogta a farkamnak. - Gyönyörű vagy. Adok egy puszit, jó?
Alig ért ajkaival a makkom hegyéhez, azonnal rángatózni kezdett a gyönyörtől. Nem bántalak ne félj! Csak szeretni akarlak kicsit. Mi a baj? Nem bírod már? Látom, mindjárt kész vagy. Mi ez a picike pötty itt, hmmmm, de finom.
Nyelve hegye a mennyekbe röpített. Tudtam, hogy nem bírom már sokáig.

-Hédi, ne csináld ezt, mert..
-Jól van, tudom! - mondta, de rám sem nézett, csak a farkammal szemezett.
Akarod, hogy megszeresselek, hmmmmm?
Lassan félig benyelte a makkomat. Nem csinált mást, csak gyönyörű ajkai között tartotta és nyelvével néha hozzá ért!
Megfeszítettem magam, ahogy élvezni kezdtem Hédi szájába.
Ő csak engem nézett és nyelt. Kellet egy perc, hogy lecsillapodjak. Lihegtem, levegő után kapkodtam. Mellé feküdtem. Hangtalanul aprókat rángatózva élvezett, kezeivel a pináját markolva.
Néztük egymást. Hihetetlen, hogy ez kettőnk között megtörtént.
Egyszerre közelítettünk egymás ajkaihoz. Ölelkezve aludtunk el.

Nem tudom mennyit aludhattunk. Szédelegve keltem ki az ágyból. Hideg narancslevet vittem be Hédinek, aki félszemmel hunyorgott felém.
-Azt hiszem, nagyon bebasztam. - Mi történt? - kérdezte.
-Nem válaszoltam, csak a telefon felé mutattam, ami az ágyon volt.
-Mi ez? - kérdezte.
-Várj, megmutatom.
Mellé feküdtem az ágyba és hozzá bújtam.
-Te mit csinálsz?
-Csak a lábadat akarom megmaszírozni - tegnap este panaszkodtál, hogy hasogat - füllentettem.
Én masszírozni kezdtem, Hédi pedig a képeket kezdte el nézegetni.
-MIIII???? én????? hogy??te jó ég!!!
Mindkét kezét maga mellé ejtette.
Én akartam vagy te? - kérdezte.
-Van videó is, abból meg tudod.
Tudtam, hogy nem fogok tudni képeket csinálni, így a videó felvételt inditottam el, amikor Hédi a gatyát lehúzta rólam.
Miután végig nézte, szótlanul felém fordult. Csonkját már nem masszíroztam, csak finoman simogattam. Nem vette le rólam a szemét. Kis hallgatás után szólalt meg.
-Meg is basztál?
-Nem. - Sajnos nem, elaludtál mire..
-Még szerencse. - mondta.
-Ne haragudj rám, nem akartalak.. - hirtelen a szavamba vágott.
-Nem bocsájtottam volna meg, ha úgy baszol meg, hogy ne érezzem, vagy ne emlékezzem rá!!
-Ne nézz már rám úgy! Gyere már, hagy érezzelek végre, te Lüke!
Nem tudom leírni milyen érzés volt szeretkezni vele. Ahogy ölelt ,csókolt és suttogott a fülembe..alul pedig az a szűk, finom keverő pina..
Órákon át szeretkeztünk. Nem zavart egy cseppet sem, hogy nem volt egy lába. A szeretkezés vele, mindent megért. Beleszerelmesedtem úgy, mint még soha senkibe. Úgy döntöttünk, össze házasodunk!!----Vége
Előző részek
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: