Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Segítesz szerelni a motoromat?

Csörgött a telefonom, felvettem.
- Helló, Léna, Robi vagyok. Van kedved átjönni? Szerelem a mocimat, és nagyon egyedül vagyok-hallottam a telefonba.
Robi hívott, aki nagyon jó barátom. Barátságunk hónapok alatt fordult komollyá, de tökéletesen kiegészítjük egymást, viszont abban egyezünk, hogy imádjuk a motorokat.
- Persze, időm van, annyi, mint a tenger. - válaszoltam, gondolkodás nélkül.
Pillanatok alatt átöltöztem az otthoni ruhámból egy viszonylag szalonképes öltözetbe, egy farmert vettem fel, egy átlagos narancssárga, de igazán mély dekoltázsú felsővel.
Robi 3 percnyire lakik tőlünk sétálva, így képzelhetitek, hogyha gyors léptekkel megyek hozzá, mennyi idő kell, hogy ott legyek. De nem matekról lesz itt szó...
Óvatosan nyitottam be a kapun, egyenesen a garázs felé vettem lépteimet. Robi félmeztelenül, olajosan lép elém.
- Huh... - jegyeztem meg félhangosan.

Robi önkéntelenül elmosolyodott, de hát jól tudhatta, hogy számomra észbontó lesz. A gyönyörű kék szemei, aranyos szöszi haja és vékony, izmos teste elbűvölt.
- Csüccs le!- kínált Robi hellyel.
Az egyik szék felé lépdelve, rápillantottam Robi másik motorjára. Hát, őszintén szólva, tetszett a hozzám képest nagy motor, 1000- es volt.
Kellemeset beszélgettünk, de amikor szóba került, hogy eddig csak 750- es motoron ültem, Robi mondta, hogy üljek a motorjára, mert szerinte szexi lenne a látvány és közben mosolygott. Hecceltük egymást, de Robi egyszer elém lépett, olajos keze megfogta az arcomat és magához húzott, megcsókolt. Ahogy hozzámért, éreztem, hogy férfiassága már merevedik. Átöleltem, és magamhoz húztam, amennyire tudtam. Elkezdte simogatni a hátam, kezei a melleimet kezdték simogatni, masszírozni, végül a melltartót kapcsolták ki.
Felfektetett a motorra, megfogott, nehogy leessek, topomat pedig felhúzta. Már nedves voltam, vágytam Robi minden egyes porcikájára.

A hasamat kezdte el puszilgatni és nyalogatni, a farmeromat pedig szinte észrevétlenül gombolta ki. Egyik kezemmel lejjebb húztam nadrágját, amit persze nem könnyített meg izgalomban lévő férfiassága. Elkezdtem Robit a kezemmel kielégiteni. Huzogattam neki, egyre vadabbul. Olajos kezével a topomat levette, rám nézett és mosolyogva mondta:
- Kisangyal, akarod?
- Persze, hogy akarom, hónapok óta akarom - feleltem.
Olajos ujjával egy pöttyöt csinált az orrom hegyére, a számra kaptam egy puszit, majd nyelve lágyan bírta rá a számat, hogy az fogadja magába. Nyelvével lágyan kutakodott a számban. Levette a farmeromat. Simogatott... egyre lejjebb.
- Ne haragudj, mindjárt jövök, kezet mosok...
Pillanatok alatt visszatért, és ismét lejjebb simogatott, száját pedig mellemre tapasztotta és csak szívta. Nyelve a mellbimbómmal játszadozott, közben Robi ujjazni kezdett.
- Ahh... áhhh...- nyögött fel.
Csiklómat kezdte izgatni. Leszálltam a motorról, és elkezdtem a hasát nyalogatni, gyengéden a hátamhoz ért, simogatni kezdte. Előtte guggoltam. Keze a fejemhez vándorolt, szám pedig bekapta Robi péniszét. Lágyan harapdáltam, szopogattam, nyalogattam. Robi felsóhajtott.
- Uh, így el fogok menni...
- Azt akarom...
- De... de... én... meg akarlak kapni...

Felálltam és Robi lefektetett az olajos földre, levetkőztetett teljesen.
Ő is meztelen volt már... nyalogatni kezdett, már majdnem elélveztem, mikor Robi lágyan felhúzott, és ő feküdt hanyatt, éreztem, hogy arra vár, hogy ráüljek.
Óvatosan közelítettem felé, meredező pénisze, nagyon csábított, magamban akartam érezni, ki voltam rá éhezve.
Lassan, kimérten, játszadozva ültem Robira, aki mélyen belém hatolt.
- Nem fáj?
- Oh, dehogy. Sőt! Nagyon jó.
Robi tudta, hogy nekem ő az első, de ujjával már gondoskodott arról, hogy a szűzhártyám ne a behatolásnál szakadjon. Lágyan dugta be, egyre több ujját, amíg érezte, hogy az nekem is jó és a szűzhártyámat is át tudja szakítani. Egyszer éreztem egy kis fájdalmat, felszisszentem, megrendültem, hiszen nagyon alacsony a fájdalomküszöböm.
Robi ekkor erőteljesen átölelt, magához szorított.
- Nyugi, hagyjuk abba? - kérdezte.
- Ne... - bújtam hozzá...
De most, éppen bennem van a férfiassága, rajta lovagolok, lágyan, de Robi irányit. Rábíztam magam, ő már tapasztalt.
Egyre vadabbul csináltuk, Robival nyöszörögtünk, kéjesen, vadul nyögtünk.
- Áhhh...- teste megfeszült.
Elélvezett.

Még nem is tudatosult ez bennem, testemet elöntötte a forróság, éreztem, hogy szétrobbanok, ha nem nyögök egyet, egy nagyot.
Testem megfeszült, majd ez a fantasztikus élmény, életem első orgazmusa, átjárta a testemet.
Lágyan hátradőltem volna, de Robi felült és elkapta testemet. Arcát melleimbe fúrta, majd felnézett.
- Ez mennyei volt.
Helyeseltem, közben vidáman, mosolyogva néztem Robira.
- Nem fázol?
- Picit, öltözködni kéne...
- Kéne, de mit szólnál, ha folytatnánk a szobámba?
- Oké, de a garázsból nem fogok meztelenül felmenni a szobádig.
- Világos. Akkor öltözködjünk. Majd fent folyt. köv.
Mosolyogtunk.
Azóta nyilvánosan is jó barátok maradtunk, testi és lelki jó barátok. Ismerjük egymást, mindenhogy. Időközben beleszerettem Robiba, ő ezt még nem tudja, de ahogy elmondtam neki, leirom nektek...
Időközben lett egy barátom is, de vele nem történt semmi, ugyanis Robi iránti szerelmem elvakít. A \\\"poén\\\" talán az, hogy leitattuk a srácot és beadtuk neki, hogy lefeküdtem vele. Így a nyilvánosságnak egyértelmű volt, hogy ki a pici apja... és hogy milyen picié? Hát... tippelhettek:)
Hozzászólások
További hozzászólások »
jozefa ·
Kűld el hozzánk ezt a robi gyereket, nézze meg a bátyám babettáját /hülye hozzá mint valag/ addig én meg megnézem magamnak a srácot.
:blush:

J.James ·
"de ujjával már gondoskodott arról, hogy a szűzhártyám ne a behatolásnál szakadjon"
Ez aztán a romantika, miért nem rögtön egy franciakulccsal vette el a szüzességed?
moon-sun ·
Ja nekem ez furcsa volt..Amúgy tetszik a történet,de mekkora ujai vanak hogy azzal elvette a szüzességedet?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: