Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sedona

Vörös mezők, vörös sziklák. Szigorú keménységgel őrzik a tájat.
Itt egy harang, tán megszólal ha jól figyelsz. A csendben csak füledben dobol véred lüktetése, amott halk zizzenéssel gyík surran a forró kövön. Szálkás, száraznak ható szárak merednek, ha szél lenne, tán csilingelnének. De nincs. Csak a sivatagi forróság van.
Amott meg egy katedrális súlyos tömbje uralja a horizontot. Égbeszökő szirtjein megtörik a kékség, lábánál távolba vesz az út.
Energiák. Megannyi láthatatlan örvény, csak akkor érzed, ha fenn a csúcson, vagy még előtte az óriásoknak méretezett lépcsőkön meg-megállsz. Érzed, hogy árad beléd évezredek deleje.

Ha becsukod szemed, tán még hallod a navajok lépteit, hallod a távoli dobszót, s megérted, miért nem félik a mélységet. A sziklák s a mélység - s ők is - csak így együtt léteznek. S ha megérzed ízét e lebegésnek, már árad beléd a gyógyító erő. Leborulsz a vortex kövén, s tán lesz erőd még tovább lépni, fel a csúcsra.
Fentebb lépsz, mert vonz a megnyíló messzeség. Nem tudsz betelni vele, még, még, még többet akarsz látni, érezni. A vágy legyőzi a magasság szédületét, legyűri, egyre kevéssé érzed. És ott fenn karod kitárva üdvözlöd a lábadnál heverő, kékségbe vesző mindenséget.
Hasonló történetek
5518
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
6599
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
BURGONYA ·
HM. RÉG OLVASTAM PRÓZAVERSET.

ILYEN IS KELL.

Marokfegyver ·
Kik azok a nyavalyás navajok? Ha elárulod, akkor minden együtt lesz ahhoz, hogy egy lírai hangvételű, kedves kis írásnak tartsam!
Corvin ·
No ez nem volt egy bolcs hozzaszolas...
!/ kb mintha azt mondtad volna kik azok a nyavajas magyarok..
2/Tanulj egy kis II. vilaghaborus tortenelmet, nelkuluk nem igy alaku;l a haboru sorsa, vagy legalabbis nem, ennyi ido alatt..

Az irasaid azert (ha nem comment) tovabbra is jok..:)D
BURGONYA ·
HÁT IGEN, VALAMIRA CSAK JÓK VOLTAK AZOK A NYAVALYÁS RÉZBŐRŰEK.

MEGKÖSZÖNTÉK A HAZÁNAK, HOGY NEM IRTOTTÁK KI ŐKET TELJESEN.

BÁR ÉN A MOLDVAI CSÁNGÓK NYELVÉT ALKALMASABBNAK TALÁLTAM VOLNA A KÓDOLÁSRA. :angry:
Marokfegyver ·
Köszönöm...
És a novelláról mi a véleményed? Szerinted így kerek, ahogy van?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: