Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sarah Browning - Mibe keveredtem?

05:23
Lassan le kéne oltani a villanyt. Úgyis nemsokára hajnalodik.
Nem. Nem merem. Nem merem, mert akkor...akkor jönnek Ők. Mindig itt vannak és sosincsenek itt.
A francba a sok hülyeséggel...nem léteznek...nem léteznek...nem léteznek...

Ólomként nehezedik rám az álmosság. De nem szabad elaludnom. El fognak kapni...

********

Jaj, ne...már megint iskola...gyorsan...össze kell készülnöm...
Első óra: matek.
Bejön a tanár, végignéz rajtunk, aztán hirtelen odalép hozzám, rámnéz, a szeme vörösen izzik...sikoltani akartam, de nem jött ki hang a számon...a tanár felemelte karját, és karmokban végződő ujjaival lesújtott a padtársam fejére...vér fröcskölt mindenfele, a fiú pedig holtan rogyott össze...az osztály felbolydult, mindenki üvöltött...

********

- Ááá!
Felriadtam. Ez nem lehet igaz. Miért?!
- Mi bajod van?
Ez anyám volt.
- Semmi. Miért?
- Kiáltottál.
Ajjaj.
- Ja...semmi. Tényleg...nincs semmi baj.
- Nagyon sápadt vagy...
Hányingerem volt.
- Semmi baj nincs, anya.
De a következő pillanatban kirohantam a fürdőszobába.
Hánytam.
Anyám megtapogatta a homlokom.
- Te lázas vagy! - és kezembe nyomta a lázmérőt.
- Mérj lázat!
Huhh. 39,3. Nem semmi.
- Ma itthon maradsz. Sajnos nekem be kell mennem dolgozni...egyedül kibírod?
- Persze...
- Na jó...hívj, ha valami baj van...délután jövök.
Aztán puszit nyomott láztól égő arcomra, és elment.

Furcsa...nem is foglalkoztatta különösebben, hogy magas lázam van.

Hirtelen már nem éreztem rosszul magam. Olyan érzésem volt, hogy csak azért lettem rosszul, hogy ne menjek iskolába...de inkább nem is gondoltam ilyenre, azután az álom után...brr.

- Sarah! Sarah Browning? - szólalt meg egy hang mögöttem.
Megijedtem ettől a kérdéstől, de megfordultam.
- I...igen
- Remek!
Alaposan megnéztem a hang tulajdonosát. Magas, vékony, de izmos, jóképű, egyenruhás alakot láttam.
- Ki...ki maga?
- Ó! Elnézést...a nevem Peter. Peter Andrews,katonatiszt.
- És mit keres a...szobámban?
- Önt keresem. Beszélnünk kell.
- Hát...jó. Üljön le...
- Na szóval...arról lenne szó...nos, tudja mi intéztük el, hogy magácska megbetegedjen...
- Mi? De mégis miért?
- Ezért.
És elővett a dzsekijéből egy kis, lapos, fekete tárgyat. Kinyitotta, és afféle minitévé- szerűség lett belőle. Elkezdett lejátszani...egy iskola, diákok...aztán...a mi termünk...és...bejött a matektanárnő...és...megtörtént az, ami álmomban.
- Ne! Hiszen én ezt...pontosan ugyanezt álmodtam... - mondtam reszketve.
- Ez sajnos nem álom. Valóság. Ez a jövő. Holnap...megtörténik. Hacsak...
- Igen?
- Hacsak magácska nem akadályozza meg.
- Mii?! Hogy ÉN??
- Igen...tudja Önt már régóta figyeljük...
- Állj! Figyelnek?
- Igen...szóval...mi szoktuk megfigyelni...a sötétből...a sötétben.
- Szóval, maguk miatt nem aludtam rendesen már 2 éve?!
- Hát...öhm...igen.

- Ezt nem hiszem el!
- Kérem, nyugodjon meg! Ez most nem fontos...koncentráljon inkább a feladatra.
- De...de miért éppen én?
- Nagyon sokmindenkit megfigyeltünk már...magát találtuk alkalmasnak.
- Na de...15 éves vagyok! Hogy bírnék megállítani egy ilyen...szörnyet?
- Nem a kor számít...megfelelő kiképzést kap.
- Rendben van. Magam sem tudom, miért, de beleegyezem.
- Ez fantasztikus! Akkor indulhatunk?
- Hova?
- Hát...a múltba.
- Tessék?
- Egy nap alatt nem lehetne rendesen kiképezni.
- És a családom? Az iskola? Nem fognak keresni?
- Nos...itt az idő...hogyis mondjam...meg fog állni.
- Értem. Vagyis nem értem. De mindegy. És mikor indulunk?
- Köhömm...Most.
- ó...hát...rendben...vigyek magammal valamit?
- Nem szükséges. Mindent megkap majd ott.
- Hol is?
- A kiképzőtáborban. Miskolcon.
- Értem...akkor mehetünk.
És még egy utolsó pillantást vetettem a szobámra, arra gondolva, hogy talán soha nem jövök vissza...

*********

- Istenem! Ez szörnyű!
A kiképzőtáborban vagyok. 1. nap. rögtön amint odaértünk, fel kellett vennem egy kényelmetlen, szűk egyenruhát. Rögtön utána 20 fekvőtámaszt kellett csinálni... de mivel nem tudtam, 15 kilométeres futást kaptam feladatnak...
- Még csak fusson! Még hátra van 10 km! - nevetett gonoszul kiképzőm, a bikatermetű Loui.
Csak futottam és futottam tovább... és akkor megláttam egy hatalmas szakadékot magam előtt az úton, de nem tudtam megállni, láttam, ahogy a semmi egyre közelebb ér hozzám, aztán már csak zuhantam és zuhantam, míg elnyelt a sötétség...

*********

- Sarah! Sarah!
Valaki a vállamat rázta.
- Sarah ébredjen!
- ...mi?...
Elborított a hideg veríték. Reszkettem.
- Jól van? Megint rémálma volt?
Peter volt az. Bólintottam.
- Épp jókor ébresztettem. Megérkeztünk.
Észre se vettem, hogy amíg aludtam, a hátán vitt. Nagyon erős...
Körülnéztem. Egyáltalán nem olyan volt, mint álmomban. Nem voltak a falon szöges bilincsek és láncok...nem pókok tanyázta kőágyak, hanem kényelmes, normális ágyak. Mindent összevetve egész klassz hely volt.
- És...akkor most milyen évet írunk?
- 1987.
- Mii?!
- Igen...sok idő kell a felkészülésre.
- És...öregedni nem fogunk?
- Nem.
- Értem.
- Akkor...holnap hajnalban találkozunk. Jó éjt.
- Magának is. Viszlát.


Folytatása következik...





Előzetes a következő részből:

- Mit akar? - üvöltöttem az idegenre.
- Téged...a lelkedet. Állj a szolgálatomba, élj velem, légy az enyém, és együtt legyőzzük a világot!
- Nem...soha...tűnjön innen! - közben a hátam mögött kotorásztam a szekrényben. Hol az a rohadt pisztoly...
- Hahaha! Azt hiszed végezhetsz velem?
Egy kézmozdulattal kirepítette a kezemből a fegyvert.
- A francba!
Ekkor berontott Peter.
- Mi a...?!
- Peter!
- Sarah!
A lény felemelte a kezét, tenyeréből vörösen izzó gömböt lőtt Peter felé...
- NEEE!!!
Hasonló történetek
3458
Valóban nem volt nagy a probléma. A krionok földön kívüliek voltak, egyike a kevés értelmes fajnak, akikkel összefutottunk, de rossz szándékúak. Az emberiség fejlettebb technológiája, és jóval nagyobb szaporulata mindig is kordában tartotta őket – de egyedileg időről-időre elkövettek bűncselekményeket. A hajójuk is jóval alulmaradt a csapat első osztályú kutatóhajójánál, mindössze annyit kellett tennie a pilótának, hogy emeli a sebességet...
4342
Ezután mérte föl a testet. Karcsú volt, de nem sovány. Testhezálló kezeslábast viselt, ami talán túlzottan is kidomborította bájait. A derekán keresztülfutó övet inkább csak díszítés kedvéért viselhette, mintsem célszerűségből, ugyanis egy övtáskán kívül semmit nem hordott rajta, azonban szép mintákat véstek bele.
Összhatásában szép lánnyal hozta össze a sors, aki elég ostoba ahhoz, hogy szolid, de kihívó ruhát öltsön amúgy is feltűnést keltő testére, és ilyen helyre jöjjön fegyver...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Paradicsom ·
Az ötlet nem rossz, viszont kapkodsz, nagyokat ugrasz, szinte csak párbeszédből áll az egész. Sztem mielőtt beküldöd a következő részt, nézd át. Egy-két leíró rész, vagy saját gondolat nem ártana... Várjuk a következő részt! :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: