Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Sandrával a nyáron

A történet előzménye az, hogy az iskola szervezett egy nyári tábort gimnazisták számára. Jelentkeztek is sokan, örültem is neki, hiszen amikor a pályaudvaron volt gyülekező, sok jó csajt láttam. A vonatúton csak arra tudtam gondolni, hogy mennyi örömben lesz részem.

Meg is érkeztünk a szálláshelyre, ami mondhatom első osztályú volt. Leraktuk a cuccainkat, kipakoltunk, aztán mindenki ment fürödni. A lányok mikrobikiniben mászkáltak a vízben, aztán csoportokra különültek. Megtetszett az egyik lánybanda, ami nem maradt viszonzatlanul, eléggé végigmértük egymást. Időközben a szervezők elkészültek a feladatok létrehozásával, majd kérték, hogy verődjünk csoportokba. Nagy meglepetésemre odajöttek hozzám, hogy lennék-e velük. Elhihetitek, boldogan igent mondtam. A feladat az volt, hogy a fiú nyakába üljön egy csaj, és két pár csaj a srácok nyakából próbálják lelökni egymást. Éppen ránk került a sor, amikor a csoportom legszebb és mondhatom legszexisebb tagja ült a nyakamba. Olyan jó illata volt a combjainál, hogy legszívesebben már akkor magamévá tettem volna. De uralkodtam magamon, semmi gond. A játékot egyébként megnyertük, aminek a végére teljesen kanos lettem. Mire visszaértem a szobába, kezdtem lehiggadni. Gondoltam, olvasok egy kicsit. Elkezdtem Shakespeareürel, de olyan mondatok voltak benne, amik nem, hogy elvették volna a kedvem a szextől, hanem pont fordítva. Leraktam a könyvet, és kezdtem készülődni az esti bulihoz.

Lementünk a haverokkal előtte egy kocsmába inni pár korsóval, ezzel is paprikázva a hangulatot. Pont időben visszaérkeztünk a buliba, amikor megláttam Sandrát, azt a lányt, aki a nyakamon ült. Elég szexis ruha volt rajta, nem takargatta a testi adottságait. Mély dekoltázsából jól látszódtak a nagy mellei, és selyem `nadrag` - azért tettem idézőjelbe, mert nem nevezhető nadrágnak, ami rajta volt, hisz jól látszódtak a hosszú, izmos combjai, és az is, hogy tanga van rajta. Elkezdtünk szemezni, majd később elkezdett velem flörtölni a táncparketten. Erotikus tánc, miegymás. Eljött a lassúzás ideje, amikor is egymás karjaiba fonódtunk, mire nagy meglepetésemre megkérdezte, hogy ne folytassuk-e valahol máshol. Naná, hogy benne voltam, el is mentünk a szobámba. Nem bírtam tovább. Vadul megcsókoltam, amit ő nem hagyott viszonzatlanul, heves csókolózásba kezdtünk, miközben már elkezdtem vetkőztetni, belekapaszkodtam a formás fenekébe.

Lekerült a felső, megcsodálhattam hamvas kebleit. Farkamnak addigra mar kicsinek tűnt a farmer, amit Sandra is észre vett. Leguggolt és elkezdte nyalogatni farmeren át. Majd leszedte a farmert, és a gatyából kiszedte az addigra már erőtől duzzadó farkam. Először a makkomat nyalogatta, majd bekapta tövig, erősen szopva a farkam és közben a golyóimat masszírozta az ujjaival. Nagyon jól csinálta. Már majdnem elmentem, amikor szóltam, hogy most én jövök. Nagy melleit elkezdtem szopni, ami nagyon jól esett neki. Ezt nyögésekkel adta tudtomra. A két feszes mellén most a mellbimbókat kényeztettem a nyelvemmel. Már lekerült róla a tanga. Letérdeltem, elkezdtem nyalni, ekkor belemarkolt a hajamba, és szinte belenyomta az arcomat a feltáratlan puncijába. Csak nyaltam és nyaltam, amitől olyan nedves lett, hogy inni lehetett volna belőle. Nagyon felizgult, és én is nagyon be voltam gerjedve. Arra kért, hogy basszam már végre meg.

Nekem se kellett kétszer mondani. Könnyen belehatoltam. Először csak finoman, kérte, hogy húzzam ki és újra dugjam be, hogy erezze a behatolást. A félszemű varázslót újra betettem, majd olyan szavakat kiáltott, hogy `Gyerünk!` `Erősen!`. Ez is történt, úgy megdöngettem, hogy akkorát sikoltott, hogy nagyobb zajt csinált, mint ami a buliba volt. Mondta, hogy mindjárt elélvez, ezzel én is valahogy így voltam. Keményen megkeféltem, miközben a gyönyörű melleit láttam magam előtt. Ekkor azt mondta, szeretne meglovagolni. Belém ült, majd olyan jól lovagolt, hogy azt még a Rodeón se csinálják jobban. Persze mindeközben hangos nyögdécselések hallatszottak. Kis idő múlva hatalmasat élveztünk.

Utána is csókolóztunk, simogattam, majd elaludtunk. Kiadós szeretkezés volt.
Hasonló történetek
24285
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
22537
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Darwick ·
Szerintem rohejes, en jot nevettem rajta. :) Pontosan azert, mert 100% -ig kamu, es mgis ugy van megirva, mintha a mu szerzoje elhinne, amit mond. Tovabba nincs benne semmi perverz es aberralt. Egy egyszeru alom, ennyi az egesz.



Sziasztok!

McClaine ·
Ez siralmas...

Sajnos mostanában a mennyiség a minöség rovására megy!

Megkérnék minden történetírót, hogy inkább szánjon rá egy hetet az irományára!

Olvassa át többször, mással is olvastassa el, javítsák ki, tegyék igényessé!

Mert ez az út rossz irányba visz!

Csicsa: Ne hidd azt, hogy a szocializmus olyan rossz volt... Ráadásul az egész nem attól függ, hogy ki mikor nevelkedett...

ssy ·
Csöváz Maestro!



Már a névvel baj van mert te nem vagy mester míg nem tudusz olyan múvet irní ami nem ilyen rövid primitív szar! Szerintem mielött mesternek hívod magad azelött tanulj meg jó történetet írni!



Na minden JÓt: ssy

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: