Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ronin 2.

Mályvaszín lepelbe vonta a szobát hajnal fénye a sötétítőfüggönyökön keresztül. Két alak feküdt az ágyon, vékony takaró alatt. Először a lány mozdult. Kinyitotta a szemét, látta, a fiú még alszik.
Pajkos mosoly futott át az arcán. Megemelte a takarót a fiú csípőjénél, s kíváncsian kukkantott alá. Majd tekintetét keze követte, azt pedig a feje.

Mikor a fiú ébredezett, előtte azt álmodta, hogy valami kellemes meleg veszi körül odalenn.
S felébredve tényleg azt tapasztalta, hogy a takaró alatt a lány feje ütemesen mozog rajta. Fellibbentette a fátylat reggeli merénylőjéről, s a lány rámosolygott, miközben intenzíven szopta a farkát. A fiút a gyönyör környékezte, s egyszeriben nagyot élvezett. A lány addig ki sem engedte a szájából, amíg az utolsó cseppet ki nem szivattyúzta belőle.

Ezt már a fiú se hagyhatta annyiban. Felragadta kedvesét, megölelte-megcsókolta, szenvedélyesen forrtak egybe az ágyon. Majd lejjebb csúszott, miközben ajaki apró csókokat szórtak a lányra. Fejét a lány ölébe hajtva kortyolta annak édes nedveit. S nyelvének szorgalma hamarosan sikert aratott, a lány kéjes sikolyok közt szállt el messzire… Mindeközben a fiú is új életre kelt.

Feljebb csúszva ölük találkozott, s a vessző hamar utat talált a nedves barlangban. Vágyódva vonaglottak egymáson, míg szenvedélyük egyszerre csúcsosodott ki egy izzó orgazmusban.
Néhány perc pihegés után, egymást még mindig átkarolva mosolyogtak egymásra, merültek el egymás tekintetében.
- Jó reggelt, kérsz kávét? – kérdezte a lány.
- Ezek után? Köszi, rámférne.
S boldogan caplattak meztelen a konyhába…
Hozzászólások
További hozzászólások »
PanniP ·
Még nincs április 1.

Mellesleg, ezt kicsit eltoltáltok...

játékos ·
Ez így önmagában értékelhetetlen.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: