Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rohanás

A búzakalászok engedelmesen hajlongnak a felsőbb rendű szélnek. Lerúgom a lábtörő és kényelmetlen magas sarkút. Eldobom a szorongató blézert. Érzem, ahogy a nyári szellő gyengéden simogatja bőrömet. Mezítelen talpamat csiklandozza az elszáradt, sárgás fű. Hajamat kiszabadítom a szoros fogásban tartó csattok közül. A hajszálak vígan ugrándoznak, örülnek, hogy szabadon röpködhetnek. A lassú, komótos sétából futás kerekedik. Magamba szívom a fű illatát, a kék ég szabad frissességét, a nap meleg sugarait, ahogy arcomat cirógatják.


Meg akarom őrizni a pillanatot. Tüdőm megtelik a levegővel, érzékeim kiélesednek. Mellém szegődik egy nyúl is. Fürge lábait szedi, szedi, de nem tud megelőzni. Nagyon gyors vagyok. Soha nem futottam még így. Pulzusom kiakasztaná a mérő szerkentyűt. Messze, a várost körülölelő erdő nyugszik. Elképzelem, egy őz vagyok. Könnyedén, súlytalanul ugrálom át a kidőlt fákat, megállok egy folyónál, iszok belőle. Elképzelem, ahogyan a hűsítő, kristályvíz lefolyik torkomon, lenyugtatja szomjúságom. Visszatérek az életbe.


Elment az idő. Nem érdekel. Élvezem a mozgást, a természet hangját, közelségét. Az idegesítő telefoncsörgések, és az állandó sietés nélkül. A nap már nyugovóban van. A felhők lilás-kékes árnyalatokban táncolnak fölöttem. Visszatartom a levegőt, majd pont 57 másodperc múlva kieresztem, és így tovább. Agyam tombol, mert nem kap elég oxigént. Feszegetem a határaimat, de ez a célom. A nagy búzatábla határtalan. Még mindig futok. Lábam egyáltalán nem fáradt. Túlteng bennem az adrenalin. A tapsifüles kitartóan halad velem együtt.


Elképzelésem sincs, hova rohanok ennyire, de majd lesz, mikor odaérek. Addig is gyönyörködök a tájban. A végtelen szál sárga, elszáradt, élettelen növényben, a köztük megbúvó rózsaszín virágokban, a naplementében, mely megmelengeti szívem. Lassulok. Egyre jobban. Végül megállok. A nyúl elhagy, szürkés-barnás bundája egyre távolodik. Addig követem tekintetemmel, míg egy pont nem válik belőle. Kapkodom a levegőt. Mély lélegzeteket veszek, és nem gondolkozok.
A nap egyre lejjebb jár az égen. Majdnem eltűnik a dombok mögött. Jön a szürkeség, a sötétség. Visszaindulok. Vissza, a sürgés-forgásba...

Hasonló történetek
4432
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
6644
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
További hozzászólások »
nagyaniko ·
:heart:

Amy134 ·
tetszett :))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: