Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ringass álomba!

Egy lány hangos zihálása töri meg a szoba csendjét, zaklatottan és gyorsan ült fel, arcát tenyereibe temeti és próbál megnyugodni, végig gondolni álma lényegét és elkergetni minden gondolatot, ami ehhez köti.
- Mi a baj? – kérdi a mellette fekvő felülve, és kezét a lány vállára csúsztatja.

- Csak rémálmom volt… - feleli röviden, majd kezével a másikét távolítja el, végül visszafekszik, elfordul, és úgy tesz, mintha elmerülne az álomvilágba, szeméből lassan kibuggyannak a hideg cseppek, végigfolynak arcán. Párja figyeli még egy darabig, de aztán fülébe súgja.

- Mit álmodtál? – a lány kinyitja szemeit, és felé fordul, kezeivel átöleli szerelme nyakát, és zokogni kezd.

- Hogy eltűntél, és többé nem láttalak, elvesztettelek…

- De hát tudod, hogy nem hagynálak el soha!

- Nem te hagytál, elvettek tőlem… fekete kezek jöttek és hiába szorítottam a kezed, hiába kiabáltam a neved, egyedül maradtam a semmiben – a hallgató elmosolyodik, a mesélő homlokára egy puszit nyom.

- Nem vehet el tőled, még a halál sem!

- De igen… a halál nagyúr, azt visz el, akit akar, és többé nem hozza vissza.

- Azt csak hiszed.

- Hogy érted?

- Ha meghalok, a lelkem újjá születik és vigyázni fog rád. Ugyanígy ha valakit elveszítesz, ő is örökké veled marad.

- De én nélküled nem akarok élni.

- Veled leszek, a szívedben… mindig ott leszek!

- De nem érinthetlek meg többé.

- Attól még vigyázni fogom a lépteidet, és mindentől meg foglak óvni.

- Nem kell, hogy megvédj… veled akarok menni inkább.

- Úgyis találkozunk még…

- Mire célzol?

- Ha egyszer a tested úgy dönt, hogy nem bírja tovább és feladja a harcot… akkor az én lelkem várni fogja a tiéd.

- És akkor újból együtt leszünk?

- Nem, még nem… először új testbe költözünk. Egymásra kell találnunk, hogy ismét boldogok lehessünk.

- De az még sok idő…

- Igen, de egy kapocs mindig össze fog kötni minket, addig vezet, amíg rád nem találok és te, pedig addig járod az utad, amíg meg nem találsz engem.

- És mi jelzi, majd, hogy megtaláltalak?

- Semmi, ezt érezned kell és sok megpróbáltatás vár majd rád addig is, sokat kell szenvedned, azt hiszem nekem is.

- De rád fogok találni?

- Persze!

- Egészen biztos?

- Sosem lehetsz benne elég biztos…

- Nem akarom, hogy elragadjanak tőlem azok a fekete karok…

- Bármi megeshet… de ha nem leszek, kezdj új életet, szeress mást!

- NEM! – csendül erősen a lány hangja.

- De igen, mert az élet megy tovább, és talán akkor is megtalálod a boldogságot, ha nem vagyok melletted…

- Nélküled nem lehetek igazán boldog, nélküled nem vagyok egész, csak egy fél vagyok!

- De ne feledd, egyszer újra együtt leszünk és én is, te is… ismét egész leszünk. Próbálj élni, próbálj szeretni és engem egy időre, ha kell, majd próbálj feledni! Hidd el, ha kell, én is így fogok tenni! - a lány torka elszorul, de hallgat, lehunyja szemeit és így alszik el társa ölelő karjaiban, álmai békésen folytatódnak, valaki vigyáz rá, ő vigyáz valakire, és így vigyáznak egymásra…

Vége
Hasonló történetek
5285
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4662
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: