Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Repülés

- Repülhetek? – kérdezte reménnyel teli hanggal az ifjú.
- Hát persze, ha ezt óhajtod - hangzott a válasz.
- Igen.
Szörnyű fájdalom borította el pillanatok alatt teste minden porcikáját. Úgy érezte ott és most meghal, nincs remény. Miért is kellett neki ilyet kérnie? És miért mondta, hogy hát persze, ha egyszer ezzel megöli?
- Mert igaz. – szólalt meg az idegen, akiről még mindig nem tudta eldönteni, hogy ember vagy valami más.
- Ön… olvas a … gondolataimban? – nyöszörgött a kíntól.
- Igen. – válaszolta, de a szó már csak a fejében szólt.
A fiú térdre rogyott, nem bírta elviselni a fájdalmat, mely a hátából kiindulva gyötörte. Úgy érezte, hogy bőre leválni készül hátáról. Olyan szédítő nyomást érzett, amilyet még soha, és ez a nyomás az ő hátán át akart kirobbanni. Szédülni kezdett a fájdalomtól, kis híján elájult.
De akkor történt valami…
Két hatalmas, fehér szárny törte át magát bőrén. A fájdalom, mintha soha nem is lett volna.
Remegő lábakkal állt fel, és nézte új szerzeményeit, a saját szárnyait. Mérhetetlenül nagy öröm árasztotta el lelkét, szemeiből könny fakadt, a boldogság könnyei.
- Repülj! – vízhangzott fejében a szó, a szó, amire mindig is várt. Felszökkent a levegőbe és repült.
És csak repült, minden egyes szárnycsapással métereket suhant. Letekintve látta, amint a talpig fehérbe öltözött alak halványodni kezd, és kicsivel később el is tűnik. De ösztönei felemésztették. Nem akart a látottakon gondolkodni. Élvezte a szél erejét, ahogy belekap hosszú fekete hajába. Élvezte a sebességet, mely mámorba ejtette.
És csak repült…
Hasonló történetek
5293
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
3638
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
moon-sun ·
ez gyönyörü...igy tovbb!

ábránd ·
mert az volt a hangsúlyos, hogy repül.
hogy érezhesd, milyen szabadnak lenni.
egyébiránt nem volt valami jó..

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: