Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rendhagyó kézkérés

Elmondom. Most. De ha befejeztem, elmegyek.
Mikor először láttalak, te lettél a minden. Éjjel nappal csak rád gondoltam, remegett kezem-lábam, mikor rám néztél. Alig vártam minden pillanatot, hogy láss, s hogy lássalak.
Vártam rád. Vártam rád minden nap, még ha tudtam is, hogy nem jössz, és vártam minden napot remegve, mikor tudtam, hogy itt leszel, szólsz hozzám, és simogatsz a tekinteteddel. Bármit megadtam volna azért, hogy a tiéd lehessek, és te az enyém, de mindketten tudtuk, és tudjuk most is, hogy ez képtelenség... Tudom, hogy mit akarsz mondani, nem, nem, engedd, hogy befejezzem...
Igen, talán - mondom talán - megtehetnénk. De semmi nem változna. Te mész erre, és én arra. Sosem tagadtad, és én sosem mondtam, hogy nem tudom. De ettől csak nehezebb. Hogyan akarhatsz tőlem egyetlen alkalmat, ha tudod és én is tudom, hogy egyikünknek sem lenne elég? Hogyan akarhatod azt, hogy egy életen át hordjam magamban az emléket, és ne fájjon? Mintha a napot kérnéd, hogy világítson meleg nélkül, vagy az esőt, hogy essen, de ne áztassa az arcod... Ne, várj... Ne rázd a fejed, tudod, hogy igazam van... Jó rendben. Hagyj itt, ha úgy neked jobb, de akkor is ugyanaz marad minden: mindketten mást akarunk: te engem és én téged. Nem fogunk soha megegyezni...
Igen, igen, tudom, tudom, hogy soha nem ígértél semmit, de kérlek, értsd meg: magamat védem, mert tudom, hogy soha nem tudnék szabadulni tőled. Így könnyebb nekem. Érts meg.
Nem, ne fogsz meggyőzni soha... Ugyan, miből gondolod, hogy elhiszem? Azt hiszed, hogy egy egyszerű szeretlek más megvilágításba tenné?...

Nem, azt nem mondtam, hogy nem hiszem el, de azt igen, hogy a dolgon nem változtat. Képtelen lennél velem maradni. És minden egyes alkalommal meghalnék egy kicsit mikor másé lennél.... Megváltoztál? Felnőttél? Kár érte. Olyannak szerettelek, amilyen voltál, a fölényeddel, kisugárzásoddal, vadászatra éhes szemeiddel, mint egy kétlábon járó földi isten, aki tudja, hogy egy nő sem szabadulhat a markából. Maradj ilyen, hogy így emlékezhessek rád... Nem, ne mondd ezt. Tudom, hogy nem én vagyok az egyetlen... De nem! Nem akarom, hogy esküdözz, könyörögj, csak azt akarom, hogy engedj el. Ha szeretsz egy kicsit, engedj el... elfelejteni? Téged? Érzed a kezem az arcodon? Sosem fogom elfelejteni, milyen volt ez a pillanat... A hajam? Igen, más. Hosszabb. No lám, teljesen eltakarja a tarkómon nyugvó kezedet. Mit csinálsz? Egyetlen? Gondolod, hogy egy csók megoldhatna mindent? Nem hinném, hogy e... Mondtam, hogy nem jó ötlet. Most nézz meg, remeg a kezem, azt hiszem, lábon hordtam ki egy infarktust..... hogy te is? Szegénykém, mutasd csak. Tényleg, hogy ver a szíved!.... Hogy mit akarsz? Ott is...? Bolond vagy, de mutasd... Tényleg. Érzem, ahogy lüktet a tenyerem alatt... hogy jó? Annyira, hogy nem kapsz levegőt? Lám, csak lám.... Hogy meddig mennék el veled? Itt? Most?.. Ne, ne, ne olyan hevesen!... Igen, nevetek. Sosem gondoltam volna, hogy egyszer ezt hallom tőled. Hogy ha én nem akkor más sem... dehogy hiszem, hányszor dicsekedtél el az épp soros hódításoddal? Az összessel, egyszerre? Hogy már rég nem? És csak én járok a fejedben? Drágám, ki hiszi el ezt neked? Bizonyítani? Mivel? Mi? Itt, most? Megőrültél, ennyi ember előtt fényes nappal, a tér közepén?... Jó, jó, jó, ne üvöltözz te bolond, még azt hiszik, meghibbantál, anélkül is elhiszem,hogy szeretsz. De... Huhh. Ez finom volt... Igen, igen, kérek, és ha ez ennyire jó, sose hagyd abba... Igen, igen, csak siessünk, jaj, nagyon siessünk... Hogy hol? A kabátodban, a kocsiban? Nem baj, visszamegyek veled... Hol? A hátsó ülésen? Megőrültél ez egy bekamerázott parkoló, én nem.... De mondom, hogy nem! Hozd már azt az átkozott kulcsot, mielőtt meggondolom magam!... Na végre! Nyisd, nyisd már, kérlek, könyörgöm, mert idehalok!

Huhh. Azt hiszem, meg nem győztél, de hajlok a kompromisszumra.... Itt? Most? Nálad? Mondd, van egy rossz pólód? Pompás. Akkor hát: beköltöztem, utánam a vízözön. Mondd, mucikám, és az esküvő mikor legyen?... Muci! Most hova mész? Sör? Hogy mi? De hát én nem tudok főzni!
Hasonló történetek
3902
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
4152
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
lynny ·
Bocs Macsek, ez nekem most nem jött át... Biztos velem van a baj, de mire a végére értem, elfelejtettem az elejét... Hogy mondta No0oB egy másik hsz-ben? Kétszer is elolvastam, de most sem üt...
8-8
Mirrmurrka ·
és könyi könyi könyi, ne írd azt hogy átjött meg lejött, mert sírni fogok!!!!!!

A kitalálója egy hatalmas nagy kuki!

Mirrmurrka ·
és könyi könyi könyi, ne írd azt hogy átjött meg lejött, mert sírni fogok!!!!!!

A kitalálója egy hatalmas nagy kuki!

lynny ·
Csak nálam sült be, mert mások megértették ... :-(
Csak én nem ... :-(
Biztos behalt az irónia faktorom ... :-(

:-D

hegikitty88 ·
Háááát.. szép.. az elején komoly, érzelgős.. szépirodalom.. a vége.. hát kissé poénos... de jó.. ahogy átgondolom egészen jó.. sőt :) kulcs mondat: Nagy problémánk, hogy mást szeretünk: te engem én téged :) (ismerős) :D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: