Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rémálom az X utcában

A lány hirtelen kinyitotta a szemét. Még most is zihált. Sírt.
Csak álom az egész, suhant át agyán. Felsóhajtott, érezte, ahogy elhagyja testét a páni félelem. Csak álom... nyugtatgatta magát.
Lassan visszatért a valóságba, látta, hogy saját puha ágyában fekszik, körülötte kedvenc tárgyai. Visszafeküdt, és újra álomba szenderült.
Másnap nyugodtan ébredt, derengett ugyan valami a rossz álomból, napközben is felbukkant néha gondolataiban, de megnyugtatta magát: Csak álom...
Nem mesélte el senkinek. Annyifélét álmodik az ember, aztán elfeledi, és az élet megy tovább. Mi is az álom? Nem akart filozofálgatni róla.
A napok vidáman teltek, jókat nevetgéltek a barátnőkkel, és várták a hétvégét. A szokásos:buli, tánc, pasik.

Kicsit félve említette szüleinek a bulit, pedig mindig elengedték, csak meg kellett mondania: kivel, hová mennek, és mikorra ér haza. Épp csak betöltötte a 16-ot, jogos volt szülei aggodalma.
Délután telefonált kedvenc barátnője, sajnos nem tud vele menni, de nyugodtan hivatkozzon rá. A diszkóban úgyis lesz ismerős bőven.
Lázasan készülődött, kedvenc topját, miniszoknyáját vette fel. Még épp csak serdült, szép alakja volt. Csinos vagyok-állapította meg, amikor a tükörbe nézett.
A közeli diszkóban sokan voltak, népszerű volt a fiatalok körében. S tényleg sok volt az ismerős. Nevettek, beszélgettek, táncoltak, kicsit ittak. A boros kóla volt a sláger.
Már a buli elején szemezni kezdett egy jóképű fiúval, aki legnagyobb örömére hamarosan táncolni hívta.

Igazából nem volt még fiúval, de izgatta már a dolog. Ahogy egyre jobban fogyott a boros kóla, úgy kerítette hatalmába valami megmagyarázhatatlanbizsergés. Egyre szorosabban simult partneréhez, valami fura keménységet is érzett, ahogy ágyékuk összeért. Nem is érezte, mikor veszítette el a kontrollt, csak vihogott, vonaglott, szinte felkínálta magát.
A fiú, nevezzük inkább férfinak (húszas évei végén járt) egyre gyakrabban és cinkosabban kacsintgatott barátja felé.
- Indulni kéne. Haza viszlek - ajánlotta a lánynak.
- Nem baj, ha a barátom is velünk jön? Útközben kirakjuk majd.
A lánynak fel sem tűnt, hogy címét meg sem kérdezve elindultak hármasban. Túl kába volt már.

Nem autóztak sokat, kb. 10 percet, amikor megálltak.
- Felugrunk egy percre hozzám? Odaadom a cd-ket a barátomnak, és indulunk tovább -nyugtatta meg a lányt.
Egy társasház 3. emeletére mentek. Szép lakás-futott át a lány agyán. Leült egy kanapéra. A két férfi, a másik egy olyan törökös kinézetű, hasonló korú, mint társa, eltűntek a másik szobában. Kis idő múlva visszatértek, kezükben pezsgővel és pohárral.
- A megismerkedésünkre! - nyújtották a pezsgővel teli poharat a lány felé. Koccintottak.
- Csinos vagy! - bókoltak neki.
Táncoljunk még! - invitálták.

Mindketten átölelték, és lassú ringásba kezdtek. Közben kezük útnak indult... simogatták cicijét, fenekét, majd egyre lejjebb kalandoztak.
A lány már nem volt képes reagálni, nem is értette mi történik... túl sok volt benne az alkohol. Azt sem vette észre, amikor megszabadították ruháitól.
Táncolj! - hallotta a hangot, ami távolinak és parancsolónak tűnt.
- Táncolj kurva! - lódítottak rajta nagyot. A két férfi lökte egyik karból a másikba, közben röhögtek.
- Jól van! Most tartasz nekünk egy kis bemutatót! Gyerünk, feküdj le, maszturbálj! - lökték a kanapéra.
Kezét erőszakkal selymes, puha puncijához rakták.
- Csináld! - hallotta újra a kérlelhetetlen hangot.

Kezdett kijózanodni... Úristen!Nem lehet!Nem igaz!.. az álom...
Sírni kezdett, könyörögni, de mindhiába. Csinálni kellett. Nem élvezte, rossz volt.
A két férfi közben maszturbált, és röhögött, röhögött.
Egy idő után új játékot találtak ki. Elővettek egy műpéniszt, és az asztalra rögzítették.
- Gyerünk kurva, élvezz! - vezették oda a lányt az asztalhoz - Keféld magad!
Iszonyú volt, szörnyű fájdalom nyilalt belé, amikor a műpénisz belé hatolt... de nem is az fájt a legjobban, hanem a szégyen. Nem látott, és nem hallott, csak sírt, könyörgött. Hiába.

Hamar megunták ezt a játékot is a férfiak. Utasították, hogy kényeztesse őket. Mindketten durván rángatták haját, mélyre nyomták szájában nemiszervüket. Majd beleélveztek.
- Jól van, kurva! Jó volt! - nyugtázták.
- Játsszunk még kicsit, élvezz te is!
Síkosítót vettek elő, bekenték vele a műpéniszt.
- Ülj bele! Mondd közben, hogy: élvezem! Gyerünk!
Már mindegy volt a lánynak... csak éljem túl... Istenem, csak ne öljenek meg! - fohászkodott. Sírt, és tudattalanul ismételgette, amit a férfiak mondattak vele.
Aztán négykézláb kellett körbe-körbe sétálnia hátán a férfiakkal.

Egyszer csak megunták. Felöltöztették, kocsiba rakták, házuk közelében kitették.
Otthon aggódva várták. Nem kellett semmit sem mondania, csak zokogott önkívületben.
Orvoshoz vitték. Vizsgálatok, kihallgatások, tárgyalás... minden úgy zajlott, mint álmában. A férfiakat 6 évre ítélték. Kábítószer hatásával magyarázták tettüket.
Új városba költöztek. Az iskolában nem értették a fiúk, miért utálja a lány annyira őket, miért rezzen össze, miért nem lehet udvarolni neki, amikor olyan csinos... ?
Néha még felriad álmából. Nem mesélte el senkinek, ami történt vele, csak a neten egy lánynak. Hozzá bizalommal fordult.
Megkedvelték egymást. Furcsa, és megmagyarázhatatlan vágyat kezdett érezni, amikor vele beszélt.
- Játsszunk doktor nénist - ajánlotta legutóbb.
Te leszel a nőgyógyász, én a beteg. Vizsgálj meg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
GABI26 ·
Ezt a történetet olvasva jut eszembe a szülői intelem (és amit én is tanítok a gyerekeimnek):
1) ne szállj be idegen kocsiba!
2) Semmit ne fogadj el, amiről nem tudod, hogy mi van benne.
3) Csak olyan italt fogadj el, amit az előtted kibontott üvegből, de legalábbis előtted töltenek ki.
STB.
ugye mindenkinek ismerős?

abbp ·
jó, nagyon jó! olvastam egy "ehhez hasonlót" az artbulvar.hu-n, annak mindennapi gyilkosok a címe. ajánlom mindenkinek!!
mandula ·
Köszi!elolvasom majd.Te jó ég!Most látom,már több, mint 10ezren kattintottak rá?!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: