Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rég várt kalandom Levivel

1.
Szóval van Marci, Levi meg Én. Általános iskola 6. osztály azt hiszem. Marci elég gyakran feljárt hozzánk, TV-ztünk, gépeztünk, stb. Majd egyik nap megszólalt, hogy nem próbáljuk ki, hogy csak úgy nadrágon keresztül „dugunk” (elég viccesen hangzik, de hát sokkal kisebbek voltunk). Kicsit meglepődtem, de belementem, úgy csináltuk, hogy valaki letérdelt az ágy elé és ráfeküdt az ágyra, a másik meg mögötte és hát „dugta”. Vicces volt, élveztük, nekem felállt, Marcinak is. Aztán csere. Mivel marhára élveztük ezért megbeszéltük, hogy minden alkalommal egy „szinttel” tovább megyünk. Ez azt jelenti, hogy legközelebb megfogtuk egymás farkát nadrágon keresztül, aztán boxer, aztán boxer nélkül. Eljutottunk oda, hogy megfogta a farkam meg én is az övét állva. Ezek után ők elköltöztek, ugyanúgy abba az iskolába járt, de nem nagyon jött fel. Engem viszont érdekelt még ez a dolog. Levivel sétáltam haza és ő járkált fel elég sűrűn. Majd egyik nap séta közben én is megemlítettem neki a dolgot. Belement ő is. Felmentünk, megcsináltuk a térdelős dugást, aztán állva csináltuk, aztán mi is megfogtuk szépen lassan egymás farkát, majd úgy „dugtunk”, hogy ő elővette a farkát, én dugtam nadrágon keresztül és közben vertem a farkát. Akkoriban kicsi és vékony farka volt, de szép keményre felállt és tetszett nagyon. Ezek után, amikor volt lehetőség, akkor szórakoztunk, órákon mindig egymás mellé ültünk, amikor tudtunk, persze a leghátsó padba és a szélső padsorba, földrajz atlasszal eltakarta a lába közét Levi és odasúgta nekem, hogy fogd meg. Én meg körbe néztem, nem néz-e valaki, és odanyúltam a nadrágjához és megfogtam a farkát, éreztem, hogy kemény neki, igaz hogy kicsi, de kőkemény volt. Föl-le simogattam neki, nagyon jó volt. Közben nekem is felállt, akkor ő is megfogta az enyémet. Akkor például osztálykiránduláson voltunk ilyen fürdőben, csak beltéri fürdő volt, a kültéri még nem nyitott meg, de bent volt egy ilyen szűkebb rész és felettünk egy kis fahíd, beálltunk a híd alá, körbe néztünk, nem volt senki, és a víz alatt fogdostuk egymás farkát. Egyből felállt a kis farka meg nekem is felállt. Kimentünk a vízből a mosdóba, bementünk egy fülkébe és kivertem, neki még nem volt anyaga. Akkor udvari szünetben nem akartunk soha lemenni, hanem elbújtunk a wc fülkében és szórakoztunk.
Aztán sokáig nem találkoztunk, mert jött a felvételi meg suli választás. Amikor minden megvolt, felvettek suliba, stb., utána találkoztunk. Feljött hozzám. A biztonság kedvéért megkérdeztem, hogy emlékszel csináltunk ezt-azt és van kedved még hozzá. Rögtön igent mondott. Gépeztem, néztem a monitort, közben hallom, hogy mellettem csatolja ki az övet és veszi le a nadrágot, boxert majd annyit súgott: fogd meg! Odanéztem és leesett az állam. Ott állt mellettem a vékony srác (nem túl izmos, de szép teste van) felhúzott pólóval, szóval láttam a hasát, és ami a legfontosabb egy hatalmas nagy, vastag, álló farokkal. Nem hittem a szememnek. Gyönyörű szabályos, tűz forró, lüktető farka volt és kő kemény. Mondom neki, mi történt, megnőtt? Azt mondja, nem tudja, megnőtt, ennyi. Megfogtam, nem tudom leírni azt az érzést. Fantasztikus volt. Markoltam a vastag kemény farkát, éreztem, ahogy lüktet benne a vér, duzzadt az erőtől az a farok. Megfogdostam a hatalmas heréit is. Gyönyörű volt az egész altája a srácnak. A feneke is szép volt, szabályos, kerek, izmos. Elkezdtem verni neki, éreztem, ahogy a bőr csúszik végig belül a farkán, 1 másodperc alatt felállt a farkam, volt egy kis természetes nemi illata a farkának, azt éreztem miközben vertem neki. Akkor én is elővettem és vertük egymásnak. Majd úgy vertem ki a farkam, hogy álltunk egymás mellett és jobb kézzel vertem magamnak, másik kézzel pedig vertem Levi farkát. Nem kellett sok hogy elsüljek. Csak jött és jött az anyag, azt hittem nem fogja abbahagyni, sosem voltam még úgy felizgulva, mint akkor. Letöröltem a farkam, leültem és csak vertem neki és két szemmel figyeltem azt a vastag gyönyörűséget, közben a heréit fogdostam, éreztem, hogy tele vannak. Ő nem ment el akkor. Mindig azt mondta, hogy nálam nem tud elélvezni. Furcsa egy srác, mert elvileg hetero és volt akkor már egy barátnője, akivel elvileg dugtak is, de mégis amikor feljött akkor engedte, hogy megfogjam és verjem neki, sőt ahogy bejött az ajtón már vette is le a nadrágot és már állt neki. Sőt egyszer facebook-on rám írt, hogy átjöhet-e, mondom igen. Ilyet ír: megpróbálok álló farokkal menni. Mondom, nem kell (gondoltam majd levetkőztetem és felizgatom én). Mindegy, átjött, levette a nadrágot és maximálisan állt neki. Kész, elájultam. Egyszer írja, hogy vékony nadrágban jön át, mondom oké. És tényleg nem farmerban jött, hanem rövidnadrágban (nyár volt) és bejött és felállt a farka és szépen kirajzolódott a nadrágon. Levettem a nadrágot, a boxerja alig bírt a farkával, lehúztam azt is, és előbújt az a vastag, lüktető, eres farok, imádom. Na és akkor vele is megszakadt a kapcsolat, sokszor írtam neki, hogy átjössz? Mindig azt írta, hogy megbeszéljük… de sosem beszéltük meg. Egyébként odáig el akartam jutni vele, hogy leszopom, de nem engedte, nem akarta. Nagyon szomorú voltam, egy olyan gyönyörű faszt leszopni mennyei lehet. A szádban érezni egy hatalmas, forró, lüktető faszt, na mindegy.

2.
Telt-múlt az idő, én egyre csak szomorúbb lettem, hogy sosem lesz az enyém Levi. Más sráccal sem jött össze. Majd egyik nap hirtelen rám írt: csáó, nincs kedved találkozni? Mondom: dehogyisnem, menjünk el valahová? Levi: nem, csak felmennék hozzád. Én: oké, gyere. A torkomban kalapált a szívem, hogy most vajon mi lesz. Bejött, köszönés, stb. majd bement a szobámba, mentem utána, megállt a szoba közepén, odamentem hozzá, mizu? Hát, átgondoltam, én is kíváncsi lettem, milyen érzés ez az egész, nyugodtan vetkőztess le, azt csinálsz, amit akarsz. Azt hittem képzelődöm, de levettem a pólóját, picit már rágyúrt mindenére, végigsimogattam a mellkasát meg a hasát, aztán a karjait, be is feszített egy kicsit. Majd lejjebb engedtem a kezem a farkáig, nem állt neki (meghagyta nekem) kicsit simogattam, majd kicsatoltam az övét és kigomboltam a farmert, levettem a farmerét, majd mivel tél volt és hideg volt odakint, azért elég hideg volt a lába, a boxere. Ezért egy kicsit simogattam a farkát boxeren keresztül, hogy felmelegítsem, jól esett neki, majd szépen lassan lehúztam a boxert. 2-3 éve nem láttam a szépséget, amit növesztett, és most ott volt tőlem fél méterre, ugyanolyan gyönyörű volt, a kezembe vettem és melegítettem, majd a heréit is. A farka szépen lassan felmelegedett és felállt, kő keménnyé duzzadt a kezemben, le is csúszott a makkjáról a bőr, annyira feszült. Levi halkan felnyögött miközben állt fel neki. Egy 19 éves, fiatal, ereje teljében lévő srác farka, fiatal, friss, fényes, ahh… kész voltam. Mondtam neki, hogy még mindig nagyon szép, nagy és vastag. Örült a kedves szavaknak. Lefeküdt az ágyamra, én csak néztem, ott feküdt a srác álló farokkal, ami keményebb volt, mint a gyémánt. Na mivan, nem jössz? – kérdezte halkan. Leültem az ágyra és elkezdtem verni neki, olyan forró volt, majdnem megégettem a kezem, majd egyszer csak: most csak simogatod vagy el is kényeztetsz? Gondoltam magamban úristen, most komolyan megengedi, hogy leszopjam? Hát jó, széttárta a két szép lábát, én befeküdtem közéjük majd szépen lassan a számba vettem Levi izzó farkát. Leírhatatlan érzés volt, lassan elkezdtem szopni, néha megálltam és éreztem, ahogy lüktet benne a vér, isteni volt. Folytattam, jó öt percig dolgoztam rajta, amikor újra megálltam és éreztem, hogy gyorsabban lüktet a farka, gondoltam hamarosan elmegy. Nem akartam, hogy a számba élvezzen, ezért inkább kézzel vertem neki tovább, elkezdett egyre sűrűbben és hangosabban nyögni, a hangjától is teljesen kész voltam, olyan ártatlan, kisfiús, vékony hangon nyögött, megfeszültek az izmai, a farka kő kemény, nem is kívánhatnék jobbat. Kicsit gyorsabban vertem neki, majd két nyögés között: ahhh jööön, utána pedig robbanásszerűen tört elő farkából a hófehér anyag, felordított miközben lőtte ki magából. Olyan magasra és olyan sok jött, azt hittem nem hagyja abba, minden olyan lett, Levi hasa, arca, karjai, mellkasa, lába, a farka és persze én is. Miután vége volt a gyönyörnek feltérdeltem teljesen Levi farkához és elkezdtem verni a farkam, hogy majd a hasára élvezek. Miközben vertem, Levi nedves farka még egy kis ideig maximálisan kő keményen állt és hozzáért a heréimhez, ettől még jobban felizgultam és nem is kellett sok idő, a hasára élveztem, én is elég sok anyagot lőttem. Levinek nagyon tetszett, szétkente magán kettőnk keverékét. Megbeszéltük, hogy legközelebb cserélünk…
Folytatása következik…
Hozzászólások
atipikus ·
Maga a történet nagyon tetszett csak a fogalmazás volt egy kicsit gyenge.

fodor0410 ·
Köszi. Sajnos nem vagyok egy fogalmazós típus :/

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók!
A tortenetek csapata új oldalt nyitott a meleg emberek számára: WWW.BOYSXX.SITE
Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció.
Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Ingyenes regisztráció csak most.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: