Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Reactorfighter - 6. rész

Hamar megtalálták a patikus által megjelölt bérházat. Nem különösebben magas, de annál hosszabb bérháztömb volt, vízszintes szürke-kopottpiros festéssel. Az egyik oldala, ahol a három bejárati ajtó volt, a Szent István útra nézett. A másik oldala egy kicsi játszótérre vezetett, ami mellett egy műanyag burkolású, nyitott teniszpálya, azon túl pedig egy fehér vaskerítéssel elkerített futball-pálya volt, ami a szomszédos középiskolához tartozott. A futballpálya mellett pedig maga a fedett tornaterem volt. Alíz és Betti vegyes érzelmekkel sétált át a járdán, és a ház előtti füves területen az egyik bejárati ajtóhoz. Alíz meghúzta a súlyos, üveges ajtószárnyat, ám az nem mozdult.
- Told – javasolta Betti. Alíz megtolta, de a kapuszárny továbbra sem nyílt ki.
- Hm – nézett körül Betti, és megakadt a szeme a kaputelefonon. – Próbálkozzunk ezzel.

Alíz furcsa szemeket meresztett a falra erősített szerkezetre.
- És kit csörgessünk fel?
- Csak van valami házmester, vagy portás… - rántotta meg a vállát Betti. Nekiálltak fürkészni a neveket, és csakhamar rá is akadtak a portásra. Egy pillanatra Alíz reménykedett, hogy az egyik csengő mellett megtalálja a „Reactorfighter” feliratot, ám csalódnia kellett. Semmi nem utalt arra, hogy Reactorfighter valaha is lakott itt.
- Na? – nézett Alíz kérdően barátnőjére
- Hát nyomd meg – mondta Betti.

Alíz lenyomta a csengőt. Ezt a kaputelefont jó rég nem cserélték ki, a gombot beszélgetés alatt is nyomva kellett tartani. Egyszerű szirénázó hang búgott fel a készülékből, majd pár pillanat múlva egy recsegő hang szólalt meg.
- Porta. Tessék.
- Jó napot kívánok – kezdte Alíz. – Egy korábbi lakó felől érdeklődnénk.
- Neve? – kérdezte a recsegő hang.
- Ööö…annyit tudok, hogy a Reactorfighter nevet használta. – válaszolt Alíz. Nagyon bízott benne, hogy a portás tud angolul, vagy legalábbis ismerős számára a név.

Egy darabig csend volt, majd a portás újból megszólalt.
- Ez a vezeték-, vagy a keresztneve az illetőnek, akit keres?
- Egyik sem – mondta kertelés nélkül Betti. – Ez nem az igazi neve, de mindenhol ezt hasz-nálja.
- Várjon csak – felelt a portás, majd papírzörgés hangját lehetett hallgatni, majd egy tompa csattanást. – Igen, lakott itt egy ilyen nevű ember, de több mint egy hónapja elköltözött.
- Beengedne, kérem? Nagyon fontos lenne.
- Talán a barátnője? – kérdezett vissza a portás, kissé türelmetlenül.

Alíz elfintorodott, és észrevette, hogy Betti vigyorog mellette. Fancsali képet vágott, majd ismét beleszólt a kaputelefonba.
- Nem egészen. A volt osztálytársnői vagyunk.
- És miért akarnak bejönni?
- Hát – kezdte Alíz, és lázasan keresett valami jó indokot, hogy a portás beengedje őt. - Hoztunk neki valamit…
- Akkor kimegyek érte, adják ide – hangzott fel a recsegő válasz.
- Nem lehet – jelentette ki Alíz.
- Sajnálom – felelte a portás gondterhelten – de Reactorfighter meghagyta, hogy idegeneket ne engedjek be a rezidenciájába.

Alíz maga is meglepődött a szón. Rezidencia. Nem lakás, hanem rezidencia. Mit akar ez jelenteni?
- Kérem, uram… - kezdte Alíz, ám Betti megelőzte.
- Nézze, muszáj bejutnunk, hogy körülnézzünk. Az a srác nem teljesen komplett, irtózatos dolgokra képes, és könnyen meglehet, hogy köze van pár ember halálához is. Hajlandó va-gyok fizetni is. – Alíz meghökkenve nézett rá.
- Fizetni? – válaszolt a portás némi mohósággal a hangjában. – És mennyit? – Úgy tűnt, a pénz jobban érdekli őt, mint hogy Reactorfighter hány embertársára jelent veszélyt. A jó öreg emberi mohóság.
- Mit szólna ötezerhez?

A portás vacillált egy ideig, majd gyorsan válaszolt.
- Rendben van. Nyitom a kaput. De történjék akármi, én nem láttam magukat, értem?
Alíz bólintott.
- Értettem. Ne aggódjon.
A kapu nyitószerkezete felberregett, és Betti erőteljes lökésétől kitárult. Sivár, jellegtelen lépcsőház tárult Bettiék szeme elé. Jobboldalt nyílt egy ajtó: a portás lépett ki rajta. Hatvanéves, kopott öltözéket viselő ember volt, borostás arccal, és az elmaradhatatlan micisapkával.
- Jöjjenek csak – intett, és valamit meglóbált a kezében. Alíz egy pillanatra megrémült, az jutott eszébe, hogy Reactorfighter megegyezett a portással, hogy a távollétében tegyen hideg-re minden felőle érdeklődőt, és a portás csak azért engedte be őket, hogy mindkettőjüknek ellássa a baját. A félelem akkor nyillalt bele a szívébe, mikor a portás előhúzta a háta mögött rejtegetett termetes fejszét. Betti arcára is kiült a rettenet, és megtorpant.

A portás csodálkozó arccal nézett rájuk.
- Mitől félnek, kisasszonyok? – kérdezte, majd tétován a kezében lévő fejszére nézett, és magyarázólag mondta – Erre szükségük lesz. A hely, amit keresnek, le van lakatolva, és a kulcsot elvitte magával. Fogják. – nyújtotta Alíz felé a fejszét. A lány vonakodva vette át a súlyos szerszámot.
- Menjenek le itt egyből a pincébe, forduljanak jobbra, és az utolsó ajtó lesz az. – adta meg a tájékoztatást a portás.
Betti igenlően bólintott.
- Akkor, amiben megegyeztünk… - mondta, fura félmosollyal az arcán, ami további öt évet öregített a külsején.
- Igen, persze – mondta gyorsan Alíz, letámasztotta a baltát a lábához, és a retiküljéből előkotorta a pénztárcáját. Előszedte a pénzt, és ötezret leszámolt a portásnak, aki elégedetten elmo-solyodott, felvillantva fogpótlásait.
- Még egy jótanács: Vigyázzanak! Reactorfighter nagyon nem szereti a látogatókat.
- Oké – válaszolta félénken Alíz, majd jobbjára pillantott. – Menjünk, és nézzünk kicsit szét.

Betti szó nélkül megindult utána, cipőik kopogtak a kihalt bérházban.
- És ne feledjék, hogy én nem láttam, mit csinálnak! – szólt utánuk a portás, majd visszahúzódott a lakására.
Alíz óvatosan, a fejszét maga elé a fejszét. Nehéz, kopott, régi szerszám volt, a fejét két százas szöggel ékelték ki, ám az izgalom elég erőt adott neki, hogy akár egy halom ajtót is aprófává hasogasson, hogy ráleljen a titokra.
- Lehet hogy semmit nem fogunk találni – rázta meg a fejét Betti, mikor átléptek a pinceajtón, és lenyomta a villanykapcsolót. – És te képes voltál ennek a pacáknak ötezer forintot adni!
- Képes voltam, mert tuti, hogy van itt valami. A semmit nem őriznék ennyire. – felelte Alíz, és átlépett egy üres sörösdobozt a földön.

A pincefolyosót csak néhány, drótra fűzött villanykörte világította meg. Borzasztóan poros, és pókhálós volt, Betti egyáltalán nem csodálkozott, hogy Reactorfighter ide költözött. Tökéletes hely volt számára, ahol meghúzhatja magát. Ahogy haladtak előre a folyosón, egyre biztosabbak voltak abban mindketten, hogy valamit mindenképp találni fognak.
A folyosó véget ért. A bal oldali falban az utolsó vasajtón jókora lakatt függött. Az ajtóra egy sugárveszélyre figyelmeztető jelet pingált fel valaki élénksárga színű festékkel, alatta pedig pirossal egy másik jel látszott. Egy görög betű, a lambda, benne egy piros körben.
- Itt vagyunk. – torpant meg Alíz, és végigmustrálta a zárt vasajtót. – Nem lesz könnyű bejutni.
- Ez tényleg itt lakott? – csodálkozott Betti. – Ez rohadtul gány hely! Hogy lehet itt élni?
- Majd kérdezd meg tőle, ha végre összefutunk egyszer vele – mondta Alíz, meglendítette a baltát, és lecsapott vele a lakatra. És újra. És mégegyszer. A pince vastag betonfalai elnyelték az acélajtó csattanásait.

Betti egy ideig nézte, majd megfogta a lihegő, izzadó Alíz vállát.
- Ez így nem fog menni – jelentette ki. – Felváltva kell dolgoznunk.
- Jó – felelte kurtán Alíz, és Betti kezébe nyomta a szerszámot. A lakaton addigra már számos ütésnyom díszelgett, akárcsak a pántokon. Betti kemény ütései egyre jobban megterhelték a lakat hevederpántját. Miután Betti kifáradt, Alíz átvette a helyét. Egy és egy negyed óra múlva a lakat hevederpántja elpattant, és Alíz benyomta a pinceajtót. Furcsa látvány fogadta őket.

Reactorfighter pincéjében egy egész kis berendezett lakást találtak. A folyosóról egy szűk kis hullakamrához hasonló helyiségbe kerültek, ahol egy kis dohányzóasztal mellett két bőrfotel volt. A talaj gondosan fel volt söpörve, és a betonpadlón kopott, öreg, vörös szőnyeg volt. A szűk kis szobácskából egy jóval nagyobb, dolgozószoba-jellegű helyiségbe jutottak be. A szoba túlsó végén egy vasból készült, állványszerű polc volt, mellette egy kis fa íróasztal, mögötte forgós székkel. A szoba bal oldalából két kisebb ajtó nyílt egy roppant kicsi zuhanyzóba, és egy hasonló méretű vécébe. Közvetlenül az íróasztal mögött egy kis pinceablak volt, ami a napsütötte játszótérre nézett.

Alíz és Betti egymás mellett haladva léptek be, és furcsálkodva tekingettek körül.
- Itt aztán jó rég nem járt már – mondta Betti, miközben az íróasztalt vizsgálta. – Por van.
- Ja – jegyezte meg Alíz, miközben átnézte a zuhanyzót és a toalettet. – Teljesen ki van ürítve ez a hely. Reactorfighter semmit nem hagyott itt, mindent vitt magával.
- Nem hinném – felelte Betti, miközben kihúzta az íróasztal fiókjait. – Akkor nem zárta volna be lakattal az ajtót. Nézd – mutatott a pinceablakra. – Az ablakot is bezárta.

A pinceablakon egy hasonló kaliberű lakat lógott.
- Hát nem tudom – nézett szét tanácstalanul Alíz a polcokon. Mind üresek voltak. Próbaképpen megnézte a polc melletti szemetest is. – Lehet hogy neked volt igazad, és hülyeség volt odaadni a lóvét annak az ürgé…
A térdével véletlenül megbökte a műanyag szemetest, mire az feldőlt. Alatta egy kicsi fémkulcs lapult.
- Hé, Betti!
Betti abbahagyta az íróasztal vizsgálgatását, és odalépett.
- Mit találtál?

Alíz felvette a kulcsot, és elgondolkozva forgatta az ujjai között.
- Szerinted mihez való?
Betti kérdőn nézett rá.
- Lehet hogy a pinceablakhoz. Add ide.
Alíz átnyújtotta a kulcsot, Betti pedig belepróbálta. A kulcs még csak bele sem ment a zárba.
- Hm. Nem nyert. Máshoz való.
Alíz felült az asztalra, és tűnődni kezdett.
- Mi máshoz használható? Tuti nem a bejárati ajtóhoz.
- Semmi mást nem találtál? – kérdezte Betti.

Alíz tanácstalanul tárta szét a kezeit.
- Megnéztem mindent, kivéve a…a legfelső polcot. Az túl magas nekem.
- Majd én – felelte Betti, és odatolta a forgós széket a vaspolc mellé, majd felállt rá.
- Itt van egy láda – szólt le, majd lehúzta a kis páncélkazettát a polcról. A szék idegesítően billegett, ennek ellenére simán le tudta hozni a dobozt, és az asztalra tette. A zöld színű pán-célkazettára Reactorfighter egy sárga papírlapot ragasztott, rajta egy vörös, sugárveszélyre figyelmeztető jellel, alatta a felirat: VIGYÁZAT! SUGÁRVESZÉLY! – angolul.
- Nyissuk ki – indítványozta Alíz sürgetően. Betti bólintott, és kinyitotta.

A dobozkában volt Reactorfighter fegyvere, és egy kisebb papírdoboz, tele lőszerrel. Alíz olyan kifejezéssel nézett rá, ami különös egyvelege volt az áhítatnak, és a félelemnek.
- A fegyvere – susogta Betti ijedt hangon, és meglepett arckifejezéssel. – Itt tartja a fegyverét.
- Itt? – nézett csodálkozva Alíz a barátnőjére. – Miért nem vitte szerinted magával? Ezt nem értem.
- Szerintem azért, mert ide vissza fog még térni. Ha végleg elhagyta volna ezt a helyet is, nem lett volna bezárva, és mi nem találtunk volna semmit. – adta meg a magyarázatot Betti.
- Lehet hogy igazad van – mondta óvatosan Alíz. – Ezt mindenesetre vigyük magunkkal.
- Jó, de te használod – mondta Betti, és hátrébb húzódott. – Én nem értek hozzá, különben is, utálom a fegyvereket.
- Én sem értek hozzá, de tölteni és lőni még tudok.

Alíz óvatosan kiemelte a helyéről a fegyvert, és lassú mozdulatokkal kiszedte a tárat belőle. Töltve volt.
- 9 miliméteres Backstab 128.4 – nézte meg az oldalát a pisztolynak. – Parabellum. Nem is-merem ezt a fajtát, de szerintem van akkora tűzereje, mint a PA-63-nak.
- Honnan ismered így a fegyvereket? – kíváncsiskodott Betti.
- Az egyik expasim rendőr volt – mosolygott zavartan Alíz. – Ő sokat mesélt ezekről. Mondta, hogy milyen fegyver van a rendőrségnél rendszeresítve, egyszer meg is mutatta képen ne-kem. Ez abszolút nem hasonlít rá.
- Jó neked, hogy így látod – mondta Betti, és kérdő tekintettel nézett Alízra. – És most mit akarsz csinálni vele? Megkeresed Reactorfightert, és visszaadod neki?
- Te hülye vagy? Azért kell, hogyha megtaláljuk, és esetleg minket is bántani akarna, mi legyünk a gyorsabbak. Reactorfighternek valóban van különös ereje, de nem hinném, hogy golyóálló lenne.

Betti ijedten nézett Alízra, aki addigra visszacsúsztatta a tárat a fegyverbe, és a töltényekkel együtt elpakolta.
- Te le akarod lőni őt?
- Csak ha nagyon muszáj. Értsd meg, nem hagyhatjuk, hogy elkezdje rossz dolgokra használni a szupererejét. – hangzott a felelet.
- Nem lenne egyszerűbb a rendőrségre bízni a dolgot, ha tényleg ennyire veszélyes?
- Mégis mit mondanánk a rendőröknek? – kérdezett vissza Alíz. – Hogy ez egy csodagyerek, és azonnal zárják börtönbe?
- Nem ezt – bökött Betti Alíz retiküljére – hanem hogy ilyen fegyverrel mászkál. Ezért kellene itthagynunk, és kihívni a rendőrséget.

- Az nem olyan egyszerű – ingatta a fejét Alíz. A szemei mintha megteltek volna a pincehelység árnyaival. – Ha ezt mondanánk, egyből jönne a kérdés, hogy honnan tudtuk, hogy van neki ilyen fegyvere? Ha azt mondjuk, hogy nem tudjuk biztosan, kijönnének ugyan megvizsgálni, de Reactorfighternek addigra lenne gondja a fegyverre – és szerintem a rendőrökre is. Ha meg azt mondjuk, hogy biztosan tudjuk, hogy van ilyen fegyvere, az azt jelenti, hogy vagy mi szereztük be neki, vagy betörtünk hozzá, hogy megtudjuk. – fáradtan legyintett. – Mi húznánk a rövidebbet. Ebből a zsernyákoknak ki kellene maradniuk.

- Azt hiszem, értelek. – bólintott Betti, majd feltette az újabb kérdést. – De hát hova a pokolba mehetett?
- Majd a portás megmondja, amikor visszaadjuk a baltáját – bökött Alíz a fejével a lába előtt heverő szerszámra, és felemelte. – Meg is fizettük busásan ezt a kis kalandot neki, biztos vagyok benne, hogy megmondja, merre távozott kedves volt osztálytársunk.
- Igaz – jegyezte meg Betti, rövid hallgatás után, és elfordult az üres pinceszobától. – Akkor talán menjünk is. Itt nincs több dolgunk szerintem. Reactorfighter kipucolta ezt a helységet teljesen.
- Ahogy mondod. Itt már nem találunk semmit – felelte rövid tétovázás után Alíz, és mégegyszer végigtekintett a helységen. Sivár, érdektelen, lakatlan. Árnyak búvóhelye. A tekintete a pinceablakra siklott.
Ha kinyitnám, vajon én is látnám, amit ő látott? Érezném, amit érzett? Mi az, ami alapján kiválasztja a lakhelyét?

Eszébe jutott valami. Odafordult Bettihez, aki tanácstalanul toporgott a szoba ajtajánál.
- Ha ennyire kipucolta ezt a helységet, akkor teherautó kellett ahhoz, hogy a cuccait elvigye. És valakinek el is kellett azt vezetnie.
Betti egy pillanatig kérdőn nézett rá, aztán összeráncolta a homlokát, és így felelt:
- És ha ő maga vezette el?
- Á, nem hiszem, hogy letette volna rá a jogsit. Reactorfightert sosem érdekelte a vezetés, nem is akart jogsit szerezni.
- Lehet – rántotta meg a vállát Betti. – Kérdezzük meg a kapust, hátha az emlékszik rá, ki és hová vitte el a cuccait.
- Oké – mondta Alíz. – Akkor menjünk. Úgyis vissza kell vinnünk a fejszét.

Felvette a baltát a földről, majd lassan Betti után ment. Kimentek a pinceszobából, az ajtót gondosan behajtották. A szétvert lakatot Alíz a nadrágzsebébe tette. Lassan végigsétáltak a pincefolyosón, és a portás szobája felé vették útjukat. Alíz óvatosan bekopogott. Cipőkopogás hallatszott, majd az ajtó kinyílt.
- Visszahoztuk a fejszéjét – mondta Alíz. – Köszönjük.
- Nincs mit – felelte a portás közömbösen, de szeméből látszott, hogy tudja, a lányok nem végezték még el a dolgukat.
- Esetleg nem tudná megmondani, hová ment az illető? – kérdezte Betti.

A portás a fejét rázta.
- Nem hiszem, kisasszony – felelte vontatottan, majd hozzátette: - Több szerencsével járna, ha megkérdezné azt a céget, aki a holmiját fuvarozta el.
- Melyik cég? – kérdezte Alíz gyorsan.

A portás nekidőlt az ajtófélfának, előkotorászott a zsebéből egy cigarettát, és rágyújtott. A kapadohány kesernyés szaga kezdett el terjengeni a lépcsőházban. Alíz, bár ő maga is do-hányzott, mégis hátralépett egy kicsit, amint facsarni kezdte az orrát a szag.
- Úgy emlékszem, a Varga és társa árufuvarozó vállalat volt. Elégszer mászkáltak itt, láttam a kocsijukat párszor. – nagyott szívott a cigarettájából, és megdörzsölte borostás, szürkés színű állát. – Jó sokszor fordultak, ennek a fiatalembernek rengeteg holmija volt.
- Sok? – kérdezte Alíz. Ez voltaképpen nem érdekelte igazán, de szerette volna tudni, mi lehet még Reactorfighternél.
- Ühüm – felelte a portás. – Volt neki ágya, meg ruhái, meg ilyesmik, meg egy csomó nagy faláda. Meg vasládák is.

Alíz egy pillanatra elgondolkozott. Faládák, gondolta. Faládák, és vasládák. Egyetlen kartondoboz sem volt közöttük. Csak faládák, és vasládák.
Megrázta a fejét. Ennek nyilván nagy jelentősége volna, ha tudná, mik vannak a ládákban.
- És merre van a cégnek az irodája, vagy mije? – kérdezte Betti.
A portás ismét megrázta a fejét.
- Nem tudom.
Betti Alízra nézett. Alíz megvonta a vállát. Majd rájövünk mi magunk is, mondta ez a mozdulat.
Mostmár tudjuk, amit kell, gondolta Betti. És ennyi elég.
- Mégegyszer köszönjük a segítségét – mondta Betti, és Alíz felé fordult. – Menjünk.

Alíz egy pillanatig tétovázott, majd ment.
- Nincs mit – felelte a portás, és tovább cigarettázott a bejáratnál. Tekintetével lassan követte a lányokat, ahogy kimentek az épület nagy kapuját. Megigazította magán a sapkát, és visszabattyogott a szobájába.
Remélem nem találják meg őt, gondolta, mikor elhelyezkedett kopott bőr karosszékében, a telefon előtt. Reactorfighter nem szereti a társaságot.

(Folytatjuk...)
Folytatások
2449
- Hoooooaaaaaaa! – harsogta egy hatalmas torok ekkor, s a tűzből egy izzó fényvonalakból álló sárkányra hasonlító szörnyeteg emelkedett ki, hátravetett fejjel. Hátán széles, bűzlő denevérszárnyak, szája körül megannyi vékony csáp, szemei tömött narancssárga fénnyel égtek, hatalmas mellső mancsát magasra emelte…s ekkor a világ ismét visszaváltozott a darkervilággá...
2250
- Nézzétek – mutatott Deviator északnyugat felé, túl a katedrális épületén. Messze-messze egy idegen tornyot vettek észre. Egy tornyot, ami külön állt a várostól. Hengeres, felfelé vékonyodó torony volt, lapos, kúp alakú tetővel. A tetején valamiféle zászló lobogott. A torony elején lévő nagy, sötét, tompa kupolás ablak egyenesen a katedrális hátsó részére nézett.
- Ott vannak ők.
Reactorfighter rámarkolt az impulzusfegyverére.
- Ők építették?
- Nem építették...
2116
Reactorfighter indított. A Raider motorja életre kelt, és a jármű lassan, Y alakban megfordult a szűk utcában. Reactorfighter ezúttal nem a forgalmas sétálóutcát választotta, hanem úgy döntött, az északi tehermentesítőn megy – a Deszkatemplom felé. Rövidebb út lett volna az, amelyiken idejöttek, de eszében volt, hogy a sátánista lány esetleg figyeli őt, és tudja, melyik útvonalon jött erre. A Széchenyi utcán esetleg egy jól felállított csapda várja. Semmiképpen nem akart kockáztatni, ha...
1985
- A barátnőjét sikeresen elkapták. Kis híján engem is, amikor mentem volna kiszabadítani őt. Gondoltam, hogy van valami csalafintaság a dologban, de mindenképp érdemes volt tenni egy próbát.
- Sokkal nagyobb veszedelmek is vannak az élőholtaknál – nézett rá komolyan Deviator. – Az éjszaka teremtményeit készül az a sátánfattya előhívni.
- Tudjuk – emelte fel Reactorfighter az egyik kezét. – A darkervilágot akarja benépesíteni velük, hogy teljhatalmat nyerjen fölöttük. Aztán...
2095
Az impulzusfegyver lövései átszakították a fémládát, és szétroncsolták a teremtmény altestét is, aki fáradt nyögéssel ráhanyatlott a ládára, majd lecsúszott mögé. Reactorfighter a folyosó fala mögé lépett, közben félrerúgta a korábban lelőtt rendőr-élőhalott egyik végtagját. Nem nézett le, hogy megtudja, melyik volt az. Tocsogott a vér, ahogy lépkedett benne. A gépkarabélyos élőhalott ismét kilépett búvóhelye mögül, és volt ideje megereszteni egy rövid sorozatot, mielőtt a fehér fénylövedékek...
Előző részek
2163
Ő is egy „szabadságharcos”, és bár kilátástalan küzdelmet folytat, valamilyen csoda folytán mégsem adja fel Hisz abban, hogy előbb-utóbb lesz egy háború, nagyobb minden eddigi háborúnál, ahol a Jó és a Rossz egyenlő ellenfelekként csapnak össze, és a valódi Jó – nem az akciófilmekből ismert Jó – végleg legyőzi a rosszat, gyökerestül kipusztítja, a nagy háború után a valódi Jó fogja motiválni az embereket, az egymás szeretete, a megértése, a közös haladás, és szabadság, mentesség mindenféle...
2285
Jobb a békesség, gondolta Reactorfighter, és kirakta terepszínű kabátja zsebéből a pisztolyt. Nem mintha szükség lett volna rá, de arra az esetre tartotta magánál, ha egyszerre többen is rátámadnának, és nem lenne ideje koncentrálni az energiára. Hamarosan pusztító fegyvert fog kapni. Veszedelmesebbet, mint a pisztolya.
A rendőr megnézte a fegyvert.
- Nagyon jó. Van engedélye hozzá?...
2290
Nem hitt senki neki, nevettek is rajta, de ő kierőszakolta, hogy engedjék be őt hozzá. Bement, és a százados homlokára tette a kezét. Úgy hagyta pár másodpercig, majd annyit mondott, hogy „végeztem”, és kiment. És a százados utána komolyan jobban lett. Sőt, úgy tudom, azóta egyszer sem fájt a feje...
2555
Mikor gimnáziumba jött, már akkor látszott rajta, hogy nem mindennapi srác. 13 évesen került be, és 17 volt, mikor végzett. Ezalatt a 4 év alatt sohasem tartott össze az osztályközösséggel. Az iskolában sem tanulmányilag, sem magatartásilag sosem volt vele semmi baj. Nem sok vizet zavart. Az órákon néma csendben ült a helyén, maga elé meredve, szünetben pedig vagy odalent cigarettázott, vagy a padra támaszkodva olvasgatta a könyveit és hallgatta a walkmanjét, meg a discmanjét...
2668
Már több mint két hónapja vége volt az egyetemnek, és ismét eszembe jutottak a régi osztálytársaim, akikkel együtt húztam le a négy évet a gimnáziumban. Az a kis épület a régi vasgyár irodaépülete mellett szinte eltörpült, rücskös drapp színű kőfalai, és a három sor nagy ablak mintha szemmel tartotta volna a vasgyár irodaépületét. A fotocellás kapu automatikusan felnyílt minden újonnan érkező jármű számára...
Hasonló történetek
3100
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
4152
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
Van egy kis hiba a szövegben, mégpedig az, hogy Bettinek jutott eszébe az ötlet, hogy adjon 5000.- Ft-ot a portásnak, de a következő bekezdésben már ő kérdezi meg Alízt, hogy mi értelme volt annak, hogy pénzt adott amaz a portásnak.

Reactor ·
Csaó Francisco!
Köszönöm,hogy értesítettél a hibáról, az eredeti szövegben azonnal javításra került...néha,ha beszéltetek két szereplőt,gyakran összekeverem,hogy ki mit is csinált előzőleg,és mit szabad/nem szabad mondania ahhoz,hogy az észlelt módon ne sérüljön meg a cselekmény. Jó szemeid vannak! :wink:
Francisco ·
Nekem is volt egy történetem, melynek szereplői a Balaton partján sétálnak, majd egyszer csak a szobában vannak, átmenet nélkül. :o) Hacsak rá nem fogjuk, hogy teleportáltak... :o)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: