Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ravatal

Síró népek veszik körül, mikor belépsz a bejáraton. Rettent a tömeg; mindenki boldogtalan, és értetlen. Zsongó, nehéz fejjel közelítesz oda régi barátaidhoz. Legjobb cimborád összetörve ül egy üveg sörrel a hátsó sorban. Nem beszél, nem sír, nem néz, és nem lát. Elvakítja a bánat… Leülsz mellé és kezedben is pukkan egy palack. Senki nem döbben meg a hirtelen megtört csendtől. Fel sem tekintenek, csak a zokogás lesz erősebb. Nem szóltok egymáshoz, csak csendben isszátok a szeszt.
Tovább állsz; előrébb mész. Nem mersz teljesen előre verekedni, félsz a látványtól. Inkább elvegyülsz a tömegben, és beszélgetéseket hallgatsz ki:
„Nem kellett volna, hogy ez a szerelem véget érjen…”
„Hiába, várható volt, hogy nem bírja a kínt…”
„Emberfeletti lett volna, hogy tovább éljen…”
„Esténként is alig-alig sírt…”
Megrettensz, mert nem találsz összefüggést. Hátratekintesz cimborádra; élettelen már teste is, alig vegetál. Édesanyádat sehol nem találod, nem bírja ezt az életet ő sem. Családod többi tagja még erős, van ki közönyből, van ki szükségből…
Akármennyire ódzkodsz, mégis előre jutottál. Ott állsz a ravatala előtt és nem mersz megszólalni. Sosem láttad még ilyen szépnek. Kisimult, sehol egy ránc. Boldognak, mosolygósnak tűnik. Olyan, mint azelőtt a végzetes délután előtt volt. Már nem félsz tőle. Csendben megsimogatod és egy utolsó könnyet ejtesz érte. Végső búcsú; és már vihetik is. Koporsót lezárják, többet nem láthatod. Ennyi volt lelked ravatala…
Csöndesen ballagsz haza, és szerető anyád ölében keresel vigaszt. Keresed-keresed, hátha megleled; így zajlik végéig életed…
Hasonló történetek
5262
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
6599
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

gyémánt ·
Erra a legrosszabb szó az, hogy szép. De annak érzem, árad belőle valami belső nyugalom. Tetszett:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: