Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Randi.

Randi.
 
Egy férfi randira invitál egy nőt, beülnek egy cukiba és elkezdenek beszélgetni.
 
- Nikoletta, jól esik, hogy elfogadtad a meghívásom.
 
- Nekem kevésbé esik jól.
 
- Mit szeretné?
 
- Elhúzni innen.
 
- Sikerült?
 
- Mindig sikerül.
 
- Tudom.
 
- Akkor minek kérdezted?
 
- Tudom, hogy nem mézeskalácsról beszélsz.
 
- Hazudtam neked, legutóbb nem sikerült.
 
- Pedig rutinos vagy.
 
- Tudom, de akkor sem sikerült. pedig elhatároztam, hogy sikerülni fog a dolog és sok sárgarépát ettem, tudod a sárgarépa földel.
 
- Ha földelt vagy akkor nem szállsz el,
 
- Tetszek neked? Mit akarsz tőlem? Van párom, miért invitálsz randira? Sosem lesz egymáshoz közünk , egyébként is nem sikerült.
 
- De most itt vagy.
 
- Ugye nem tudod, hogy miről beszélek, mondom nem sikerült. a mézeskalácsok győztek. Nem én győztem.
 
- Rendelek neked egy sütit.
 
- Rendelj, a pincérnőt felszedhetted , tudom, hogy nem vagy válogatós.
 
- Érdekes, hogy úgy beszélsz mint én.
 
- Inkább törvényszerű. Miután a számítógép amiben laktam , szóval most itt vagyok.
 
- Jól vagy?
 
- Nagyon jól. Tegnap felástam a kertet.
 
- Szép vagy.
 
- Csak egy számítógépes program vagyok, aki egy qvantum ugrással megjelent. Az ellenséget pedig mézeskalácsnak nevezem. Te meg szerelmes vagy belém. Tetszek ugye?
 
- Nagyon.
 
- Akkor gyere, sétáljunk megnézzük a város nevezetességeit.
 
- Ki a párod?
 
- Ki a párom? Valaki, nem tudom. Megérintett, olyan kedves, mellette királynőnek érzem magam.
 
- Most féltékennyé akarsz tenni?
 
- Ne fárassz.
 
- Nem akarlak fárasztani.
 
- Egy okos férfi kell nekem.
Hasonló történetek
2196
A Válogató további jellemzése azok alapján, ahogy eddig megismertem...
1837
*ring* *ring* *ring* majd csönd, mint minden egyes nap. Reggel van, tudod te is mint mindenki, érzed hogy nem akarod.
Hozzászólások
Monica69 ·
27 éves vagyok, vékony, 170 éves, 50 kg súlyú. Fotóim vannak a profilomban, ha látni akarod őket. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - https://insex69.com

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: