Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Raks Sharki (keleti tánc)

Kislány korom óta vonzódom a keleti kultúrához, ezen belül kifejezetten a hastánc és a hozzá kapcsolódó zene, öltözködés és történelem érdekel. Sokszor képzeltem el magam a sok száz évvel ezelőtti háremek táncosaként. Talán nem volt olyan nap mikor ne kívántam volna, hogy akkor ott és úgy éljek. Nem érdekelt, hogy tárgynak nézték a nőket a minden napokban. Viszont az a szenvedélyes bűvölet, amit ezek a nők képviseltek teljesen lenyűgöz. Becsukom a szemem és látom, ahogy fekete hajú, olíva barna bőrű szépségek ringatóznak kecsesen a dobok ritmusára. A férfiak tekintete tele van csodálattal és alázattal. Látom, ahogy a táncosnők köldökében lévő apró drága köveken visszaverődő gyertyafény játékos mintákat fest a levegőben velük együtt mozgó égő tömjén füstjére.

Amint volt lehetőségem beiratkoztam egy hastánciskolába. Nagyon lelkesen csinálom azóta is, és a rengeteg gyakorlás és hajlékony testem gyümölcse az a tánctudás, amivel fellépésről fellépésre tapsoltatom hólyagosra a közönség tenyerét. A nyáron volt szerencsém fellépni, egy nálam idősebb, tehetségesebb, elismertebb hastáncos csoporttal. Valójában háttértáncosnak kértek fel, de számomra ez is hatalmas szerencse volt. Rengeteg gyakorlás, kimerítő kurzusok vették kezdetüket. Mindennap a szemembe vágták, milyen kis gusztustalan vékony vagyok, amit nagyon túlzásnak éreztem, hisz kellő méretű keblem és fenekem van. A derekam ugyan vékony, és hasam is finoman párnázott de sose tartottam a lógó hasú táncosnőket példaképemnek. A nőnek legyen nagyon nőies alakja és kevés „feleslege”. Főleg ha olyan fiatal, mint én.

Alaposan felkészültnek éreztem magam mikor a színpadra léptünk. Hátul, a közönségnek jobb oldalt táncoltam. Ruhám a levendula színének (az egészen mély árnyalatától kezdve a kifejezetten világosig) szépségében tündökölt. Imádtam ezt a kombinációt, mert kiemelte a szép barna bőröm, aminek elérése nem kis munka volt számomra. Hajam frissen mosott volt, és semmilyen frizurát nem készítettem magamnak, hisz a tiszta, sötétbarna derékig érő egyenes hajamnak kellemes az esése táncközben. No meg szeretem az erotikus mozdulataim lezárni egy gyengéd hajcsapkodással. Ahogy végignéztem a közönségen, a megszokott „apám is lehetne” korosztály volt, ahogy egy ilyen vállalati rendezvényen megszokhattam. Tehát amint felcsendült a zene, bevezető mozdulatokkal ringattam csípőm, finoman zörgetve ezüstszínű övem gyöngy sorait. Miközben a betanult koreográfiát kezdtük el táncolni, egy kisebb zajt csapva bejött a terembe egy fiatal, jóképű srác. Elöl ült le, jobb szélre kezében egy fényképezőgéppel. Elengedtem egy finom mosolyt, amit nem bírtam magamban tartani a nagy örömtől. Elkezdett fotózni, hol a szóló táncost, hol mindenkit.

Nem mertem odanézni, de éreztem, hogy figyeli minden mozdulatom. Elkezdtem több mindent beleadni a táncba, és finomabb, erotikusabb mozdulatokkal ringattam a testem. A zene és a tánc idővel önbizalmat adott, rá mertem nézni, és szemezni kezdtem vele. Láttam szemeiben a hatalmas bűvöletet, amit testem kígyózásának látványa váltott ki. Ettől kezdve legtöbbet engem fotózott. Egyre jobban élveztem, hogy táncolok. Neki táncoltam. Minden mozdulatomban benne volt a vágy, amit felé kezdtem el táplálni. A fátylazás kezdődött, amit nagy örömre már jóval előrébb táncolhattam, közelebb hozzá. Játszottam vele, hol elbújtam a fátyolban, hol mutogattam magam, hol csak egyes testrészeim hangsúlyoztam ki. A kötött műsör után jött a várva várt pillanat, a szabad tánc, a borravalógyűjtés. Ilyenkor a közönség közé elegyedünk, és aki szimpatikus vagy kis pénzt csúsztat övünk és ruhánk közé, annak táncolunk egyénien.

Először nem mertem egyenesen hozzá menni és neki táncolni, hanem egy őszülő, szemüveges férfinak táncoltam egyszerű, alap mozdulatokat kellő távolsággal. Hamar felszökött a hangulat a magasba, láttam, ahogy az idősebb társaim táncra hívják az erősen érdeklődő férfiakat. Gondoltam eljött a pillanat, és forgolódó mozdulatokkal elindultam a jobb szél irányába. Elkezdtem keresni a férfitömegben, de nem találtam. Megijedtem, és egyre kétségbe esetten kerestem. Közben megfogta valaki a csuklóm a hátam mögött. Megfordultam, és Ő volt az. Zavaromban azt kérdeztem, miben segíthetek. Erre elmosolyodott, és azt mondta, talán megmutathatnám, hogy is néz ki ez a tánc. Hülyének éreztem magam.

Fátylammal körbe tekertem és egyiptomi (apró, gyors, szigorú, mozdulatok) stílusban kezdtem táncolni. Igyekeztem nem túl feltűnően közeledni hozzá. Igaz tiltja a táncos etikett, hogy túl közel táncoljunk a közönségnek, de most nagyon nem tudott érdekelni. Kezdett a dolog személyesebbé válni… Háttal voltam neki, és finoman körözgettem a fenekemmel. Éreztem, hogy valami kemény van a nadrágjában, és valahogy nem mobiltelefonnak tűnt. Megfordultam és a szemébe néztem.
- Vállalsz egyedül is fellépéseket?
- Milyen jellegűre gondol?
- Mondjuk egy legény búcsúztatóról lenne szó…
- Tehát nősül? (ekkor belém állt az ütő.)
- Nem, nem a legjobb barátom fog, és én szervezem az utolsó szabad buliját.
- Értem. Nos, én jó magam nem vagyok még hivatalos táncos, csak beugrottam ebbe a csoportba helyettesíteni. Én együtt szoktam fellépni azzal a táncstúdióval, ahol tanultam mindezt. De tudok adni pár telefonszámot, ahol tud profi hivatalos táncost rendelni.
- És ha egy olyan fellépésről lenne szó, ahol én lennék csak a közönség és te a fellépő? Elmosolyodtam és megkértem, ha ennek vége, várjon meg az öltöző előtt.

Igyekeztem gyorsan átöltözni, és lehagytam pár ruhadarabot, gondoltam úgy se lesz rá szükségem… Leszedtem a fellépő make-upot, és finom, természetes sminket varázsoltam magamra. Igyekeztem a nagy szemeim és vastag ajkaim kihangsúlyozni. Kihúztam magam, és kecsesen kilibbentem az öltözőből. Ott állt a falnak neki támaszkodva. Odasétáltam, és megkérdeztem, nos mit is szeretne.
- Nem éhes?
- Oh, nem inkább innék valamit. Mosolygott egyet, és nem a rendezvényre mentünk vissza, hanem a kocsijához vezetett. Gyomromban egy kis kellemes izgalommal szálltam be. Az úton kérdezősködtünk egymásról, megtudtam hogy 23 éves, egyetemista. Meglepődött mikor mondtam, hogy én csak 18 vagyok. Azt hitte rég elmúltam 20, és nem értette, akkor minek magázódtam. A rendezvényen csak az apja kérése miatt volt ott, hogy készítsen pár képet a vállalati buliról.

Egy átlagos ház előtt álltunk meg. Nem lepődtem meg, hogy hazavitt, sőt, szerintem megsértődtem volna, ha valami bárba mentünk volna. Nagyot huppantam a kanapén a nappaliban. Bort bontott föl, majd leült mellém, kezembe adott egy pohárral. A szemembe nézett, és finomam duruzsolta el nekem, mennyire tetszem neki, és hogy milyen gyönyörű vagyok. Nem tudtam mit mondani, csak néztem sötét szemeit. Egyre közeledett, majd megcsókolt. Ajkaink tökéletesen illetek össze, nyelveink pajkos játékot játszottak egymással. Egyre hevesebben csókolt, majd ledöntött a kanapéra. Elkezdte az arcom, az állam és a nyakam csókolgatni. Libabőrös lettem. Nagyon kívántam…

A hátát és a tarkóját simogattam, miközben ő a blúzom gombolta ki. Most örültem neki igazán, hogy nem vettem fel melltartót a nagy sietségben, mert így hamar érezhettem ajkait a melleimen. Nyelve lassan körözgetett a mellbimbóm körül, majd óvatosan ajkai közé vette, és finoman beszívta. Imádtam azt, ahogy csinálja. Lassanként haladt lejjebb és lejjebb. A hasamnál járt, mikor eszembe jutott, jobb ha levezetem a pár órája felgyűlt feszültségét, mielőtt közösülnénk. Felemeltem a fejét, megnyaltam a szám szélét, és közöltem vele, te jössz… Felült, én meg letérdepeltem elé. Finoman kicsomagoltam a nadrágból és az alsónaciból. Először hosszú körmeimmel cirógattam a belsőcombját, miközben kaján mosollyal a szemébe néztem. Kezeim lassan haladtak a vastag bekapni való irányába. Majd megragadtam, fölé hajoltam és mélyen bevettem a számba. (Amióta nemi életet élek, mindig is imádtam szopni) Lassan húztam ki a számból, és nyelvemmel körözgettem egy kicsit a hegyén majd „rászívtam magam” a farkára. Vákuumot csináltam a számban, közben pedig a nyelvem ficánkolt neki simulva a lüktető rúdjának.

Aztán felmásztam a kanapéra és oldalról cumiztam, hogy lássa, mennyire imádom az ő péniszét. Nézte miközben, hol gyorsan dudliztam édes botját, hol csak a nyelvemmel szaladgáltam rajta le, föl. Ajkaim közé vettem a makkját, majd teljesen rácuppantam, és egyre gyorsabban faltam bájdorongját. Mikor éreztem, hogy épp elmenni készül, kivettem a számból és engedtem, hogy oda élvezzen, ahová neki tetszik. Spriccelt a számba, az arcomra, a mellemre. Közben néztem az arcát, és hallgattam finom, férfias nyögdécselését. Letöröltem magamról levét, és az ölébe ültem. Simogattuk egymást, közben dicsérte a teljesítményem. Elkezdtünk beszélgetni, és a nagy dumcsizásban kezei elvándoroltak a combjaimhoz. Felhúzta a szoknyám, és ujjai hamar célba értek. Simogatni kezdett először a bugyimon keresztül, aztán félre húzta a kis vékony fehérneműt, és benyúlt a puncimba. Izgatta a csiklóm, igyekezett alaposan felizgatni.

Ledobáltuk a maradék ruhadarabokat, majd kifeküdtem a kanapén. Elkezdte a hasam, a combom, a belsőcombom csókolgatni, és idegtépő lassúsággal haladt a nedves nunim felé. Majd megbolondultam, annyira kívántam. Széthúzta a szeméremajkaim és belenyalt a „kis virágomba” (így nevezte el). Gyorsan pörgött a nyelve benne, mint valami kis tornádó söpört volna a hüvelyemtől a csiklómig. Nagyon közel voltam az orgazmushoz, de kértem hagyja abba, mert már szeretném magamban érezni. Nagyon tetszett neki, amit mondtam, és fölém térdepelt. Felültem, és alaposan felizgattam a kezemmel és a számmal. Mikor kellő kemény volt, hanyatt dőltem, széttártam combjaim, ő pedig megragadta a csípőm, és belém hatolt. Rettentően forrónak éreztem a vastag, kemény dorongját. Halkan nyögtem minden egyes kis lökésére. Ezalatt dicsérte a kellemesen szűk, édes kis virágom. El sem mertem hinni, hogy ilyen jó képű, csinos, érzéki srác épp engem nyársal fel farkával.

Kérte, hogy váltsunk pózt. Bal oldalamra feküdtem, bal lábam kinyújtottam, a jobbot, pedig felhúztam. Térdepelt, és oldalról belém hatolt. Rajongott ezért a pózért, mert hisz az eleve szűk puncim, így még szűkebbnek érezhette. Miközben ritmusosan mozgott a hüvelyemben, lassan forgatott át egy másik pózba. Ezek után már hátulról dugott engem. A kanapé karfájába kapaszkodtam, erősen kellett támaszkodnom, mert egyre erőteljesebben, és gyorsabban csinálta. A fenekem markolászta, majd lenyúlt a csiklómhoz. Dupla élvezet volt, ahogy ujjával izgatta a csiklóm, közben meg a farka dörzsölte a hüvelyem falát. Levegőért kapkodtam, nyögtem, lihegtem. A testemet egy finom kis remegés vette hatalmába, az izmaim összerándultak és halk sikolyok hagyták el torkom, éreztem, ahogy közeledik, és pár másodperc és elmegyek. Körmeim belevájtam a kanapé párnájába és testemben forró bizsergés cikázott. Elindult a hüvelyemtől és a csiklómtól, majd éreztem a torkomban, a szívemben, a hasamban.

Még ő nem élvezett el, így ismét a hagyományos pózba tértünk vissza. De alig kellett pár lökés, és kihúzta belőlem egy spriccelés után, és a maradékot, pedig a csiklómra és a hüvelynyílásomra fecskendezte. Teljesen kimerülten rogyott össze, rám feküdt, fejét a melleimre tette. Simogattam a tarkóját és a haját…
Hasonló történetek
29937
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
29481
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pondss ·
Ciko, a szakáll biztosan.:)

Végül is tény, hogy a nök egymásnak szépítkeznek.:) Sok igazság van abban, amit mondtál. Sajnos rászoktattuk a férfiakat erre.:)

Ne legyen csiga, de utálok szört köpködni, na..:)

PanniP ·
Szóval. Tetszik, de valahol mégsem. Nem tudom, de ez a frissen mosott hajam, hosszú körmeim, stb, nekem kicsit túl sok körítés. Ha már részleteztem volna valmit, az a tánc lett volna, nem ahogy reagálnak rá a kivénhedt menedzserek, hanem a mozdulatok! A hastánc nagyon erotikus (de azért azt tegyük hozzá, hogy annak, akin van egy kis felesleg, sokkal könnyebb táncolnia, és szerintem nagyon erotikus. Persze, nem kell lógó has vagy mell...).



Az aktust szépen leírtad, de ez a "kis virágod" megint kicsit erös nekem... szeretem nevén nevezni a dolgokat!



Amúgy nem rossz, mondom, bocs a kekeckedéseket! :)

Oryantal Tansi ·
Nem veszem kötekedésnek, nyugodtan lehet leírni a rossz részeket és a hibákat, ha legközelebb írok akkor azokra figyelek :) végülis ez volt az első, nem semmi sem tökéletes. még tizedjére sem :)
látom itt már a szőrtelenítésig fajult a szépítkezés kivesézése... :))

én a gyanta híve vagyok. szerintem egy pasi legyen higénikus annyira hogy itt ott azért csak fazonra szedi... kényelmi szempontból. :) de az sok ha a lábát stb borotválja...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: