Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Preludium

A leggyönyörűbb karácsony előestéjén – amilyen tán csak a meséskönyvekben áll, aranybetűs gyöngédséggel – nem mindennapi látomás villant meg bennem.
Ablakom tárva, a napba nyílik – szemeim csukottak, vakon is kúszva tekergőzve a fény felé. Milyen álnok is volt egykor! Mint egy kutya, aki maga alá rondít, s szégyellős vigyorgással settenkedik el. Fáj is – oly igen hozzászoktam már a leplezetlen gyalázkodásokhoz, bűbájos babonákhoz. Képzelgéseim vérfoltosak, tőlem telhetően pogányok – senki sem érinthet meg! Szennyem nem mossa le sem a bűnbánat, sem a szeretet belátása. Úgy fektetem két vállra a világot, hogy annak nem lesz alkalma arcomba nézni! S jómagam a legszebb tangót lejtem majd a balladák csontvázával.

Az efféle ostobaságok – akárcsak öncsaló örömeim – éveken át kísértettek; bizonysága volt ez az aranycsinálók szívósságának. Az önhittség lett őrangyalom. De fejem, mely olyannyira vidoran merült unt kéjekbe s őszi ködökbe, most felveti magát. A hóborította kert többé nem sivár – tiszta rendbe sorakoznak az árnyak és a fények. A záporozó cseppek a boldogság, az egyszerűség álmának könnyei: olvadt ezüstként csorognak alá bőrömön. Hát megértem végre! – ezer okom van most már a mosolyra. Egy utolsót szippantok az ámbrás légből – testvéreimnek a tél fagya volna ez csupán – és indulok
Merre? S hogy hová?
Nem tudhatom. De sietnem kell, a távolban dereng már ígéretével a szerelmes, dédelgető Nyár.
Hasonló történetek
3823
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hárpia ·


A leggyönyörűbb karácsony estéjén – amikor képeslapok hangulatai olvadtak jeges valósággá aranyfóliás harangocskákkal – képzelt képek fényei villantak csukott szemembe.
Két kezem tárva, a nap felé fordítom arcom, szárnyatlan repüléssel indultam a fény felé. Mennyire képmutató is volt valamikor! Mint egy gyerek, aki ünneplőjét szakította, s szégyellős csorba mosollyal settenkedik el. Bánt is – hogy annyira belefásultam már lázadni a lelkiismeretlenek gyalázkodásai, és a talizmános gyógyítók ellen. Álmaim vértől csúszósak, belőlem eredendően pogányok – nincs aki megértene! Bűneim nem törli el sem a megbánás, sem a szeretet elfogadása. Úgy teszem majd lábam a legyőzött világra, hogy annak szemére már a halál húzott sötét hályogot. S jómagam bűnös jókedvvel táncolok majd az elhunyt koporsóján.

.

Szivacs ·
Minek sietni ? A "Nyár." nem jer hamarabb .
Hárpia ·


Üdvözlünk újra itten la!

Karácsonyos karácsonyt kívánok!
Szivacs ·
Belétek is minden jót, még ha belőlem nem is kaphat mindenki :))))

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: