Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Portásként a lánykollégiumban..

Éjszakai portás voltam a lánykollégiumban!
Az egész úgy kezdődött, hogy 25 évesen elhelyezkedtem egy biztonsági őr cégnél, akikhez több iskola, közintézmény is tartozott, és persze az írás helyszíne is, a lánykollégium! 12-24 órás portaszolgálatot láttunk el, nappal ketten voltunk, éjjel mindig csak egy ember maradt. Nem volt szabad kiengednünk senkit a kapun este 10 után, de persze voltak próbálkozók.
Volt 3 nagyon helyes kiscsaj, akik minden szerdán főiskolás buliba akartak kilógni, de én persze az állásommal játszva, nem akartam kiengedni őket. Elhatározták hát, hogy rávesznek.

Egyik szerda este éppen a tévét bámultam a portán, mikor megjelent a 3 szőkeség, toppokban, miniszoknyákban, úgy ahogy kell egy éjszakai partihoz. Barbi a legfiatalabbik (17 éves volt), bejött a portás fülkébe, és kérte, hogy had bulizzanak egy kicsit. Hosszú szőke haja volt, és gyönyörű arca. Mellesleg isteni dekoltázsa is, amiről nem tudtam levenni a szemem. A portásfülke elég nagy volt, mivel éjszakai szolgálatra is be volt rendezve, volt a hátsó részében ágy, mosdó, meg minden, ami az éjszakai ügyelethez kell. Gyakorlatilag egy kis saját szobám volt a suliban. Szóval fogta magát, és felült az íróasztalra, és elkezdett csacsogni, hogy ő és a barátnői mennyire szeretnének az éjjel kirúgni a hámból, meg hogy pasikat akarnak fogni, mert már nagyon régen nem buliztak egy jót. Míg ezt mondta, a másik két lány is bejött, és becsukták az ajtót, mondván nem akarnak hangoskodni, hagynák a többieket pihenni.

Kezdett gyanússá válni a dolog. Mondtam nekik, hogy ezt én nem engedhetem meg. Barbi erősködött, hogy pedig ő nagyon szeretné, és míg beszélt, mintha nem tudná, hogy mit csinál, feltette az egyik lábát az asztal előtti székre, amitől én, aki az ágyon vele szemben ült, pont beláttam a szoknyája alá. A farkam ágaskodni kezdett egyből, ami kissé feszéjezett, mert akkor már csak egy melegítő alsó volt rajtam meg egy póló, és gyakorlatilag egyből látni lehetett a merevedésemet. Csak valami hálószerű bugyi volt rajta, mert mintha láttam volna a puncijának a vágását. Fogta magát a két másik lány is, és ők is felültek az asztalra. Ők már nem is zavartatták magukat, nem zárták össze a lábukat, hanem egyenesen megmutatták, hogy rajtuk rózsaszín bugyi van.

Közölte a Barbi, hogy pasit akarnak ma éjszaka, mert nagyon be vannak indulva, és ki kell hogy engedjem őket, különben… és itt nem fejezte be. Kérdeztem, hogy mi lesz különben, mire a szemembe nézett, és azt mondta, hogy könnyíteni fognak magukon, vagyis maszturbálni fognak a szemem láttára, és direkt előttem fogják csinálni, mert egy pasit akarnak látni közben. Persze mondtam nekik, hogy hiszem, ha látom, és a farkam már majdnem szétdurrant.

Erre fogta magát a Barbi, és felhúzta a két, mellette ülő lány szoknyáját, és csak úgy, bugyin keresztül simogatni kezdte őket. Azok ketten hátravették a fejüket, és élvezték az első érintéseket. Ők is elkezdtek tapogatózni Barbi bugyija körül, simogatták a combját, a mellét, majd közvetlenül a punciját is. Barbara volt a főnök, egyszer csak leállította őket, és kérte, hogy mindegyik vegye le a bugyiját, mint ő maga is. Leugrottak az asztalról, és hátat fordítva előrehajolva, a falatnyi szoknyától egyáltalán nem takarva lassan lehúzták a bugyijaikat. Azt hittem beleőrülök! Elém tárult a 3 hamvas barack, mindegyik simára borotválva, az előbbi érintésektől nedvesen csillogva. Lehúzták a bugyikat, és mindet nekem dobták. Kérték, hogy vigyázzak rájuk, míg kielégítik magukat, esetleg egymást. Barbi előredőlt az asztalra, és a másik két lány mögéje guggolt. Elkezdték simogatni a feszes combjait, végig a lábát, egészen a bokától, fel a puncijáig!

Közben a szemembe néztek, és csak mosolyogtak. Mikor a puncihoz ért egyik-másik kéz, a Barbi felszisszent, és ő is hátranézett, hogy lássa mit reagálok minderre. A lányok fél kézzel az asztalra támaszkodó főkolompost simogatták, a másik kezükkel a saját puncijukat, és próbáltak úgy fordulni, hogy én minél többet lássak. Egyszer-kétszer mikor a Barbi barackjához értek, megnyálazták az ujjukat, és belémerítették. Először csak egyet, majd kettőt, és így tágították, így izgatták. Sőt, volt, hogy a két lány egymás mellé tették egy-egy ujjukat, és egyszerre nyúltak belé, a nedves puncijába. Alig bírtam magammal, és éppen kezdtem elővenni a farkam, de megállítottak, hogy még ne. Felállt mind a két lány, a harmadik meg szembe fordult velem. Nekitámaszkodtak az asztalnak, és kérték, hogy menjek oda hozzájuk. Felálltam, odaléptem, és már éppen döntöttem is volna hátra a legközelebb állót, de leállítottak.

Mondták, hogy most ők a főnökök, és én meg azt csinálom, amit ők mondanak. Azt parancsolták, hogy vegyem le a nadrágomat, mert látni akarják a farkamat. Megtettem. Ott meredezett előttük a férfiasságom, majd szétrobbantam az izgalomtól. Azt mondták, hogy fogjam meg és húzogassam rajta a bőrt, de csak nagyon lassan, mert mindent látni akarnak. Kissé megalázónak éreztem, hogy ilyen kiscsajok parancsolgassanak nekem, de rettenetesen izgatott a dolog. A szoknyájuktól nem láttam semmit, gyakorlatilag 3 felöltözött tini lány előtt maszturbáltam. Azt mondták, hogy mivel nem voltam engedékeny, ezért nem dughatom meg őket, egyiket sem, de az egyik ujjammal mindegyiket fel kell hogy nyársaljam, miközben ők végignézik, amint maszturbálok. Az éppen szabad kezemet a legszélső lány a kezébe fogta, és a mutató ujjamat bekapta. Úgy csinált, mintha farkat szopna, és egészen mélyre benyelte, majd úgy, nyáltól csöpögve a szoknyája alá irányította. Nem hagyta, hogy én ujjazzam meg, hanem megállította ott lent a kezem, és kérte, hogy tartsam meg, ne mozgassam. Megfogta a vállamat, a kezemet, és fölé illesztette az ujjam, csak úgy, látatlanban, a szoknyájától takarva.

Megéreztem a forró puncijának a bejáratát, majd egészen mozdulatlanul hagytam, hogy ráhúzza magát. A másik kezemmel egyre gyorsabban kezdtem verni a farkam, de mintha villámütés ért volna, a másik két lány a farkamra téve a kezét, nemet intett a fejével, és mosolyogva annyit mondtak, hogy ne siessek. Az egyik megszorította a makkom, a másik a golyóim alá nyúlt, simogatta őket, majd ő is ráfogott, hogy felszisszentem. Ekkor elengedték, és hátradőlve várták, hogy ők következzenek. A lány, aki lovagolt az ujjamon, megfogta a farkam, és kb 10 másodpercig őrült tempóban verni kezdte. Majd hirtelen abba hagyva, leugrott az ujjamról, és kérte, hogy ujjazzam meg a következő lányt is. Ugyan így, az előbbi puncitól lucskosan, bekapta az ujjam a középen addig magát simogató Barbi is, majd ő is felnyársalta magát az ujjamra.

Közben a két szélső lány letérdelt mellém, mondták, hogy közelről akarják nézni, hogyan csinálom. Belestek a Barbi szoknyája alá is, amit én fentről ugye nem tehettem meg, majd a farkamhoz egészen közel hajolva mosolyogtak fel rám. Közben magukat ujjazták, bár abból sem sokat láttam fentről. Olyan közel hajoltak, hogy éreztem a leheletüket, de nem értek a szájukkal hozzám. Inkább néha csak simogatás éreztem, a combomon, a fenekemen, a zacsimon, és egyszer-egyszer a makkomon is végighúzták az ujjaikat. Ilyenkor persze nem mertem húzogatni. Jött megint a csere, de előtte a Barbi is megfogta a farkamat, és erőteljesen húzott rajta párat. A harmadik csaj is lenyalta az előző nedveket, majd ő is rápattant az ujjamra. Most a Barbi térdelt le az utolsó lány helyére, és ő csodálta meg, hogy mekkora, és milyen kemény a cerkám. Azt mondta, hogy nagyon szívesen venné, ha szétkefélném a punciját, bár ez nem ma fog megtörténni, de nagyon tetszik neki az alakja, a nagysága, a keménysége. Kissé lejjebb hajoltak, és a farkam alatt félig oldalra fordított fejjel elkezdtek csókolózni.

Állati izgató látvány volt, már majdnem elmentem, kezdtem is volna a végső gyorsítást, de nem engedték. Azt mondták, hogy elég, majd ők befejezik. Azzal eltolták a kezemet a farkamtól, a 3. lány is kihúzta magából az ujjamat, mind a hárman ráfogtak a dákómra, és elkezdtek az ágyhoz vezetni. Leültettek, félig hátradöntöttek, majd a farkam köré, és a lábam közé térdeltek. Megszorította a Barbi a farkamat, és elkezdte csavarni. Eleinte még nem, de utána egyre jobban fájt, majd valamelyik másik meg a golyóimat fogta szorosan, és elkezdte szorítani. Kezdett nem tetszeni a dolog, és szóltam, hogy ez már fáj, mire a harmadik lány bekapta a makkomat, már amennyire tudta. Fájt és közben meg isteni érzés volt, ahogy a forróság körbezárta a farkam. Viszont ő meg elkezdte harapni, egészen lassan, hogy azért ne sebesítsen meg.

Ismét a főkolompos Barbara szólalt meg, hogy vagy megkínoznak, vagy kiengedem őket bulizni, és esetleg akkor ők is kiengedik azt a sok spermát, amit biztosra vesznek, hogy már nagyon kikívánkozik. Alig láttam az izgalomtól, a fájdalomtól. A lány, aki a fogaival tartotta a makkom, a nyelvével elkezdte körbenyalni, amitől aztán végképp elvesztettem a fejem. Már rég eldöntöttem, hogy bármit megengedek nekik, de most ki is mondtam, oda mentek, ahova csak akartok, de ne hagyjátok félbe. Erre elengedték a csavarást, a golyóimat, és a lány, akinek a szájában volt már a farkam, engedett a szorításon, majd egészen rászívta magát, és majdnem tövig benyelt! Hagyták hadd szopjon le teljesen, ők csak felálltak, mellém ültek, és hanyag módon a vállaimra támaszkodtak, velem együtt, egymásra mosolyogva nézték, amint leszop a barátnőjük.
Mikor szóltam, hogy jövök, a Barbi belemarkolt a hajamba, és hátrahúzta a fejemet, majd úgy vágta a számba a nyelvét, hogy majdnem megfulladtam. Csókban élveztem, remegtem, a szopós lánynak egészen feltöltöttem a száját, elszállt velem minden ép gondolat, csak átadtam magam a gyönyör hullámainak.

Mikor visszatértem mind a 3 lány a bugyiját húzta fel, és megígértették velem, hogy legközelebb nekik is el kell élvezniük, mert ez csak a bemelegítéshez volt elég, majd az éjjel találnak mást, aki a puncijukat is megkaphatja. Talán mind a háromét egyszerre. Azzal kifele menet megnyomták a kapunyitó gombját, és ott hagytak egészen kimerülve. Eldőltem az ágyamon, és arra a gondolatra, hogy még csak az év eleje van, sok szerda áll még előttem, elmosolyodtam.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andrej ·
Nem baj, ha esetleg ez nem tetszik annyira, már beküldtem a folytatását is. Egyenlőre "csak" ennyire telt...:)

libido ·
A sztori még hihető lenne, de a körülmények nem... illetve, az egész nem meggyőző, leszámítva az andrejtől elvárhatóan plasztikus fogalmazást.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: