Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Porsche szerelem

Ez a történet tavaly nyáron történt meg velem. Úgy kezdődött:
A barátom egy szerdai napon hívott föl, reggel 9-kor.
- Szia Noémi! Nem megyünk el este egy jót bulizni?
- Hello. De, persze, ez nagyon jó ötlet!
- Oké. 7-kor ott vagyok! Csáó!
- Szia!
Hát.. - gondoltam magamban - itt jó nagy buli lesz!
Már akkor elmentem fürödni. Szépen kisminkel magam a fürdés után, megcsináltam a hajam. Felvettem a legdögösebb rucimat.
Végre megérkezett!!
Lementünk a kocsijához. Nagyon jó tütüje volt, egy Porsche. Mikor már bent ültünk a Porsche-ban, megcsókolt. De olyan finoman és érzékien, ahogy még sohasem csinálta. Perceken belül már a blúzom alatt járt a keze. Nagyon imádnivalóan simogatta a mellemet és morzsolgatta a bimbóimat. Éreztem, hogy alul már nagyon nedves vagyok.
- Szerelmem, nem kellene fölmenni és ott folytatni? Nagyon zavaró, hogy bárki megláthat és a rendőrök is elkaphatnak!
- Ugyan már kicsim! Ne törődj ezzel!

Hát bevallom nagyon izgultam és féltem, de nagyon izgató volt így "végezni a dolgunkat".
Folytatta a simogatást, de már nem volt rajtam csak egy bugyi.
- Milyen szerencse édesem, hogy sötétített ablakaid vannak!
Már nagyon vártam mikor érint ott lent...
Végre elkezdett simogatni.
De akkor az egyik ismerősünk jött oda üdvözölni minket.
Gondolom teljesen véletlenül... Sajnos ezzel tönkretett mindent. Gyorsan magunkra kapkodtuk a ruháinkat és elkezdtünk ott hebegni-habogni, hogy az nem úgy volt, nem azt csináltuk....stb...
Ezután elköszöntünk a drága jó barátunktól, és gyorsan elszabtunk a kocsival.
- Mondtam, hogy ez nem jó ötlet! Tudtam..
- Nyugi! Zoli nem fogja elmondani senkinek! De ugye a hálószobámban folytatjuk?
-Még jó hogy..!

Hogy mit csináltunk a hálószobában, az már egy másik történet!
Leírjam??
Hozzászólások
További hozzászólások »
tepett ·
Kimélj meg bennünket a folytatástól kérlek, ennyi elég volt! Előre is köszönöm! :angry:

Jolly Rogers ·
:angry: Egy feltétellel írhatod meg a folytatást : Ha rövidebb lesz, mint ez a sztori :smile:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: