Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Porcelánbaba

Csak ült csendesen és egy pontra meredt. Itt vár figyelmesen jó pár éve, már maga se tudja mióta. Annyit tudott, hogy az üveg, a fal, amit olyan régóta bámult, rengeteget változott. De a remény, hogy egyszer megint olyan büszkén fogják mutogatni, a remény, hogy ismét csilingelő gyerekkacagás vegye körül, nem halt meg. Az, aki eddig játszott vele, megváltozott. Szomorúan nézte, hogy Ő, aki minden titkát elmondta, elrakta a polcra. Sőt, ha mások jöttek, el is dugta, mert egyszer valaki nevetve kérdezte, hogy ezt a kacatot még mindig őrizgeti? Egy porcelánbabát nagyobb sértés nem is érhetett volna. Ő kacat? Akinek a testét a legjobb mester ember készítette? Akinek az arcát gondos kezek festették életszerűre? Akinek a ruháját a legjobb anyagokból varrták, csak rá? Azóta csak bámult. Úgy érezte, valami összetört benne.
Később, egy nap, amikor már vastag por borította tökéletes arcát, gyönyörű ruháját, valaki gyengéden megemelte, és letörölte róla az évek nehéz porát. A baba szemébe visszatért a remény. Attól a naptól kezdve ismét volt valaki, aki szerette, megosztotta vele titkait. Egy nap újra el kezdte érezni, hogy kezd feleslegessé válni. Rettenetesen félt, hogy ismét felkerül a polcra, ismét vastag por fogja borítani gyönyörű arcát és ruháját, szemében ismét ki fog hunyni a fény. Végül Ő felrakta polcra. Elég ügyetlenül tehette, mert szinte azonnal leesett, és millió apró darabra tört a baba tökéletes teste...
Hasonló történetek
29872
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
15291
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: