Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pillanatok 1.

...a fiú 27 éves volt, egy hosszú, fájó szerelemmel, és néhány röpke kalanddal a háta mögött. Valahogy talán nem is hitt már abban, lesz-e valaha újra szerelmes...

...a lány Ritának hívták, a fiú húgának kolléganője volt. Látta egyszer a fiú fényképét, és "egész jóképű"-nek vélte. A testvér elmondta ezt a bátyjának, "találkozz vele, csinos csaj" utalással. "Hasonlít egy volt osztálytársnőmre" -mondta a húga. "Összehozzalak vele?"...rábólintott, nem túl nagy meggyőződéssel...

...nem is hasonlít arra, akit a húga oly bőszen emlegetett - ez volt az első gondolata, amikor meglátta. Kis termet, ránézésre kicsi, de talán formás keblek, karcsú derék, talán kicsit széles, de gömbölyű popsi, szép, izmos combok, ennyit tudott ránézésre megállapítani. Ami igazán megfogta, az a tekintet, valahogy úgy érezte, a szelídnek tűnő szempár érzéki lelket rejt...a hosszú szempillák, a huncut pillantás...mindez kíváncsivá tette...

...az első csók egy kis tó szigetén történt. Addigra már túl voltak az első vitán is...

...egy közeli hegyre mentek kirándulni, a várat keresték... persze eltévedtek... egy kis tisztáson landoltak, ahol gyönyörű volt a panoráma... valahogy a szokottnál hosszasabban csókolóztak, majd a ruhán keresztül kezdték el felfedezni egymást... a fiú nem számított a folytatásra, bár hímvesszője fogságától felbőszült oroszlánként feszült nadrágja zipzár-ketrecének...hirtelen egy finoman simogató kezet érzett, mely rövid tétovázás után szabadon eresztette a fenevadat... első gondolata az volt, Úristen, milyen régen érintették már meg így... saját keze reflexszerűen indult a lány keblei felé, mikor váratlanul a lány megragadta, és puncija felé irányította azt. Meglepődve, de engedelmesen kezdte simogatni, próbálgatta úgy kényeztetni, hogy a lány minél jobban élvezze. Tudta, a legjobb dolgokra egy kielégített nőt lehet rávenni... mikor a lány egyre hangosabb sóhajok közepette elélvezett, szinte megkönnyebbült... utált a nőknek a szexben csalódást okozni...

...a fiú biztonsági őrként dolgozott éjszakánként egy múzeumban. A lány gyakran meglátogatta az éjszakai műszakban. Hirtelen kívánták meg egymást... szinte letépték egymásról a ruhát, őrülten vágyva a másik testére... a fiú felkapta, és a karosszékbe tette édes terhét, majd a lány combjai közé vetette magát, vadul keresve nyelvével a lány csiklóját. Mikor megtalálta, őrült hévvel kezdte nyalni... a lány pillanatok alatt elélvezett, ő pedig szinte durván belehatolt a forró hüvelyébe. Maga sem hitte el, de néhány mozdulat után máris elélvezett...

...nyári, forró éjszaka volt, ilyenkor nehéz aludni egy panelben. Az ágyon feküdtek, nyitott ablak mellett, a 6. emeleti lakásban. Figyelte a mellette fekvő lány meztelen testének kontúrjait, gyönyörködött a látványban. Simogatni kezdte a már jól ismert idomokat, kedvese megremegett érintésétől...az ujjak játékát az ajkak játéka követte, nyelve érzékien támadta a lány nyakát, pici, de formás mellét, ágaskodó mellbimbóit ostromolta, majd megindult lefelé...a lány szinte ösztönszerűen tárta szét combjait, felkínálva forró punciját a gyönyört adó nyelvnek. Ekkor hirtelen borízű, meglehetősen ittas hangon egy ordítás harsant az éjszakában: "Baszd meg!!!"...a fiú felkapta a fejét, majd kajánul csak ennyit mondott: "azt fogom..." De még egy jó darabig nem került rá sor... nehéz szeretkezni egy olyan lánnyal, aki dől a kacagástól...

...a görög tenger homokja forró volt, nem is lehetett sokáig bírni. Bementek a vízbe, egy ajándékba kapott matracon beevickéltek egy bójáig, ott "lehorgonyoztak". A fiúnak nagyon tetszett a lány formás hátsója, ahogyan a hasán feküdt a matracon...keze először végigsimított a lány hátán, egyenként számba véve a bőrének minden négyzetcentiméterét... mire végzett a számolással, a lány popsijáig ért, majd keze becsúszott a fürdőruha alá... nem tudta eldönteni, csak sejtette, nem a víztől nedves a környék... a tengervíz amúgy sem csúszós... a lány azonnal reagált a csiklóján incselkedő ujjakra, bár nem lehetett túl hangosan kifejezni a tetszését, lévén nem lett volna szerencsés magukra vonni a figyelmet... csendesen élvezett el, a fiú csak a keze alatt remegő punciból érezte a vitathatatlan tényt... "kapaszkodj meg a bólyában" kérte a lány a fiút, majd a víz alatt vette elő kedvenc játékszerét, lassú, majd egyre gyorsuló mozdulatokkal verte... a fiú egyszerre érezte a forró, ügyesen mozgó ujjakat, és a tenger langyos vizét... halk hörgéssel adta a lány tudtára, itt a vég...spermája fehér kígyóként lövellt a kristálytiszta vízbe, kedvese elégedetten szemlélte azt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Pavlov ·
18 éves történet... :( Még a chatbot is 7 éve szólt hozzá utoljára :scream:

69Monica ·
A szenvedélyes kurva szexuális partnereket keres. Elsősorban (bármilyen életkorú) férfiakat keresek. Ha érdekli, írj nekem. - http://69sexual.site

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: