Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pihenőházban

Egy kellemes meleg nyári napon úgy döntöttünk a feleségemmel, hogy leautózunk a lakóhelyünkhöz közel eső tóhoz strandolni. Gyorsan felhívtam az egyik jó ismerősömet, aki a strand mellett kialakított víkend telep egyik házának a gondnoka, hogy meglátogathatjuk-e a nap folyamán. Ő azonban közölte, hogy ez a mai nap nem igazán jó, mert el kell utaznia, de a ház kulcsait szívesen odaadja. Végül nem is nagyon bántuk, hogy ő nem lesz ott, így legalább egy kellemes napot tölthetünk kettesben. A tó partján kialakított parkolóban azonban összetalálkoztunk a feleségem egyik munkatársnőjével Zitával, éppen az autójából rakodott ki, amikor megláttuk. Andi rögtön felajánlotta neki, ha van kedve, tartson velünk.
- Majd meglátod sokkal nyugodtabb körülmények között pihenhetsz a ház napozó taraszán, mint itt a tömegben. - bíztatta a felségem körbe mutatva a szabad strandolni.

A házat egy hangulatos stégen lehetett megközelíteni, közben az igényesen kialakított nádtetős házakban lehetett gyönyörködni. A mi házunk a stég végén a legutolsó ház volt, igaz sokat kellett gyalogolni, de megérte, mert ide már a strandolók zaja nem ért el. Mivel hétköznap volt, csak egy - két házban voltak vendégek.. Gyorsan átöltöztünk, majd úsztunk egyet a szép tiszta vizű tóban . Amíg készülődtünk Zitukának a gyönyörű telt barna keblei valamint a pici tangába rejtett szép formás feneke teljesen lekötötte a figyelmemet, amit Ő igen jó érzéssel fogadott. Andi meg csak mosolygott rajtam. A teraszra egymás mellé már előre kikészítettem a napozó szivacsokat .

A fürdőzést követően gyorsan letusoltunk, majd kifeküdtünk a stégre napozni. A napozó terasz oldalai náddal teljesen körbezárt, a feleségem egy kacsintás kíséretében levette a vizes bikinijét és kiterítette a padlóra.
- Így gyorsabban szárad.- tette hozzá nevetve.
- Én sem vagyok egy szégyenlős alkat, - mondta egyszerre Zituka és legnagyobb örömömre, már vette is le az apró tangáját és a felső részét - amúgy is szeretek meztelenül napozni. és talán a férjednek is szerzünk egy jó napot - füzte hozzá egy bájos mosoly kíséretében.

Élvezet volt nézni ahogy elővillantak a szép barna kerek mellei és a hasonlóan egyenletesen lebarnult igényesen fazonra igazított puncija.
- Akkor azonban már én is csatlakozom hozzátok - mondtam gyorsan és abban a pillanatban ledobtam az úszónadrágomat. Számomra ez az új helyzet, hogy két szép gyönyörű meztelen nő fekszik mellettem, ráadásul az egyikük az én visszahúzódó természetű kedvesem teljesen izgalomba hozott. Már a kis bikinijükben is megmozgatták a fantáziámat, azonban így mindkettőjük szépen lebarnult, fazonra igazított puncijának valamint formás kebleiknek a látványa teljesen feldobott és egyben elég pajzán gondolatokat is ébresztettek bennem. Észre sem vettem, hogy a lányok engem néznek, és csak mosolyognak rajtam.
- Reggel még te sem gondoltad volna, hogy ilyen szép „látványban” lesz részed. - jegyezte meg nevetve a feleségem.
- Ami igaz az igaz, ilyen szép környezetben gyönyörű puncikat, szép melleket, ráadásul testközelben ritkán láthat az ember. - válaszoltam sokat sejtető pillantás kíséretében.

A lányok ezen egy jót nevettek, majd hasra fordulva átengedtük magunkat a napozás örömének, közben sikamlós témákat is érintve beszélgettünk. Talán ennek hatására Zituka elővette a naptejet és cinkosan a feleségemre kacsintva megkért, hogy kenjen be a hátát. A legnagyobb örömmel tettem eleget a kérésének. Öntöttem egy nagyon kevés naptejet a flakonból a kezemre és elkezdtem a hátát bekenni. Nagyon izgató volt megérinteni a testét, a finom barna bőre mint a mágnes csak úgy vonzotta a kezemet. A naptejet elég hamar eldolgoztam a felső testén, de már újabb adagot "elfelejtettem" kitölteni a kezemre, a igézően szép nőt azonban lágyan tovább simogattam.

Ahogy egyre lejjebb haladtam a feneke felé, a férfiasságom jelei is egyre jobban kezdtek látható formát ölteni. A fenekéhez érve minden erőfeszítésem ellenére azonban már teljesen égnek állt a farkam. Andira néztem, de Ő csak egyre jobban csillogó szemekkel érdeklődve figyelte, ahogy ágaskodó farokkal a kolléganőjét egyre jobban „belemelegedve simogatom”. Felbátorodva lesz ami lesz, elkezdtem Zitu fenekét is érzékien simogatni, majd lassan a fenékhajlatra a szép ívű combok belső részére tértem át. Zituka teste érezhetően többször is megremegett és az eddig teljesen összezárt combjait is résnyire széttárta. Amikor „teljesen véletlenül” az ennivaló kis punciját is megérintettem a csípőjét kissé megemelte, így jelezve, hogy mennyire élvezi. Közelebb húzódtam a hozzá annyira, hogy az álló farkamat a fenekéhez valamint az oldalához tudjam manőverezni. Andi eközben a tekintetét folyamatosan le nem véve rólunk, kíváncsian tovább figyelte a fejleményeket.

Zitu amint megérezte a testéhez érő keményen ágaskodó farkamat, kissé összerezzent majd a kezével odanyúlva lágyan elkezdte simogatni, közben kérdőn Andira nézve várta a reakcióját. Andi most már az oldalára fordulva érdeklődve nézett minket, majd a kis játékunk hatására egyszer csak teljesen váratlanul elkezdte magát simogatni. Először a mellein futott végig lágyan az ujjaival, majd egyre határozottabban lejjebb haladva elindult a puncija felé.

Egyből gondoltam, hogy itt már nincs megállás. Eközben már Zituka puncijával voltam elfoglalva a „kis üdítő hasadékot" is meg-megkóstolgatva. A csípőjét enyhén megemelte a fejét oldalra fordította és bájos tekintettel figyelte Andit, amint az ujjaival már a napfényben szikrázó puncijában kalandozott, közben azért a kezével pedig a farkamat egyre erőteljesebben tovább „masszírozta”. A látványtól teljesen begerjedtem, Zitut lágyan a hátára fordítottam és elkezdtem a melleit simogatni és egy apró csókot hintettem a nyakára. Ekkor meglepő módon Andi kissé bátortalanul odahajolt Zituka melléhez és legnagyobb meglepetésemre érzékien megsimogatta, a mellbimbóját újjaival finoman megcsipkedte, majd - azt hittem, hogy nem jól látok - egy lágy leheletszerű csókot hintet rá és ráadásul az egyre jobban ágaskodó mellbimbót, az apró nyelvével érzékien körbenyalta.
- Nagyon szép bársonyos a bőröd Zita, ne haragudj de nem is tudom, hogy mi történt velem, - mondta kissé bátortalanul és talán egy kicsit szégyenkezve is a tekintetét felemelve, majd egy újabb apró puszit lehelt a partnernőnk mellére - de még sosem érintettem így egy mások nő mellét és most ezeket a gyönyörű halmokat látva annyira vágytam rá, hogy megérinthessem a őket - folytatta egyre jobban csillogó szemekkel, közben Zita testét gyengéden tovább simogatva, szintea az ujjaival alig érintve és a melleit most már folyamatosan érzékien csókolgatva.

Zita nem tiltakozott, a tekintetén azonban látszott, hogy neki is újdonság ami most történik. Azonban ahogy hanyatt feküdt a lábait kissé felhúzta és a szép barna combjait kéjesen egyre jobban szétnyitotta elénk tárva a legrejtettebb kincsét, így adva tudtunkra, hogy ő is egyre jobban élvezi, ahogy a testével egyszerre ketten foglalkozunk. A szemeiben a kéj egyre jobban látható jelei tükröződtek vissza. A napfényben szikrázó barna melle szinte felkínálta magát, a mellbimbói megkeményedtek, csak úgy ágaskodtak. Ráhajoltam, és most már én is elkezdtem lágyan csókolgatni, a fogaimmal alig érintve finoman harapdálni. A feleségem egy pillanatra rámnézett, majd egy huncut mosoly kíséretben Ő is folytatta az ismeretlen felfedezését. Zita mellét, majd a hasát és egyre lejjebb araszolva már a köldökét csókolgatta mind jobban nekibátorodva..

Közben Zituka is a kezeivel felfedezőútra indult, egyik kezével a farkamat kezdte el újra masszírozni, a másikkal pedig Andi punciját, majd a fenekét kezdte lágyan simogatni.
- Olyan szép a tested Zita és milyen kellemes az illata a bőrödnek. - szólalt meg újra Andi, közben apró csókokat lehelve a Zita testére, majd szinte abban a pillanatban mint aki fél attól ami most következik, megbabonázott tekintettel elindult ajkaival le a széttárt puncija felé.
- Te sem panaszkodhatsz. - válaszolta a levegőt egyre szaporábban véve Zituka és az egyik ujját gyakorlottan ahogy csak egy nő teheti Andi puncijába csúsztatta, majd kihúzta onnan és a szájába téve bájosan szopogatni kezdte.
- Nagyon finom íze van a puncidnak eddig még csak a sajátomat ízlelhettem, igaz a férjem farkán keresztül, de rendkívül élvezem ezt a változatot is - szólalt meg újra egyre jobban elfátyolosodó szemekkel.

Mindkét lány, sugárzó arccal adta át magát a kéjes élvezeteknek.
- Még sosem mertem megtenni - vetette közbe a feleségem - miközben már a nyelve Zituka puncijának rejtett kincseivel volt elfoglalva.
- Nem is gondoltam volna, hogy ilyen izgató tud lenni, milyen kár, hogy csak most mertem az első lépéseket megtenni, pedig már nagyon régóta szerettem volna egy szép nő testét birtokolni, ezt a gyönyörűséget ízlelgetni. - folytatta nem kis meglepetésemre újabb és újabb csókokkal elhalmozva Zitu ölét.
- Még én sem csináltam hármasban, de mindig is szerettem volna kipróbálni. - válaszolta a partnernőnk, majd fogta a farkam és közelebb invitált az ajkai irányba és azzal a lendülettel a szájába vette, majd szép lassan szopni kezdte.

Óriási élmény volt a farkamat az ajakai közt látni és érezni, pláne úgy, hogy közben Andi teljesen belefeledkezve egyre vadabb tempóban a gyönyörű punciját kényezteti. Először teljesen meglepett a feleségem, amikor a Zituka testét elkezdte simogatni, a mellét csókolgatni, majd amikor már egyre jobban belemerülve már az édes kis puncijába is alaposan belenyalt, komolyan felmerült bennem, hogy nem először tesz ilyet, de ahogy tovább figyeltem láttam a szemében, hogy ez az újdonság micsoda örömöt okoz neki. Nyelvével olyan ügyesen játszadozott Zituka puncijával mintha tényleg nem is első alkalommal tenne ilyet, csiklóját izgatta majd nyelvét körbe-körbe futtatva az egész punciját bekalandozta. Ezután Andi a lábaival Zitu testét közrefogta és legnagyobb örömömre szabályos 69-es pózban folytatták tovább.

Mindkét lány belemerülve egymás ölébe a szabad ég alatt, nagyon erotikus látványt nyújtottak . A felül lévő Andi, Zitut a két kezével teljesen az arcára szorította, nyelvét elrejtve a "csodák barlangjába" közben lejjebb kalandozva a vágytól hajtva a kis popójába is alaposan belenyalt, majd visszatérve a puncijához a nyelvét ismét teljesen elrejtette benne.
- Most már tudom én is, miért szerettek ti férfiak idelenn kalandozni - mondta cinkosan rám nézve és a nyelvét újra teljesen a Zitu puncijában rejtette. A kéjtől sugárzó bájos kis arcát felemelve odahajolt hozzám felkínálva az ajkait, hogy én is megízlelhessem a napfényben egyre jobban csillogó punci rejtett kincseit. Nagyon kellemes volt az ajkain keresztül érezni egy másik nő gyönyörének rejtett kincseit. Közben pedig egyfolytában azon merengtem, hogy mi történt az én szende kis feleségemmel és vajon milyen titkai - talán helyesebb így - vágyai maradtak még elrejtve előlem.

Zituka eközben már újra az én farkammal volt elfoglalva, tövig elnyelve szopta, szívta időnként apró csókokkal kényeztetve. Egy kis idő múlva felült és Andit lassan hátradöntötte, majd a formás fenekét kidomborítva fölé hajolva, elkezdte a melleit csókolgatni, bájosan nyalogatni. Andi nagyon élvezte a kényeztetést, a mellbimbói a barna udvarukból már kéményen kiemelkedve jelezték, hogy mennyire élvezik Zituka nyelvjátékát. Kihasználva a helyzetet, hanyatt fekve a Zitu lábai közé csúsztam, és alulról elkezdtem az ugyancsak iszamós kis puncija nyújtotta üdítő nedveket ízlelgetni. A borotvált puncija nagyon izgató volt. Feleségem korábbi ügyködésének köszönhetően bőségesen ontva a semmi máshoz sem hasonlítható „édes nektárt”.

Ahogy időnként teljesen az arcomra szorította a punciját, szinte azon keresztül lélegeztem, kezeimmel pedig ezzel egy időben a formás melleit simogattam. Ő pedig az Andi lábai között egyre gyorsabb tempóban űzte nyelvjátékát, ezzel őt szinte önkívületi állapotba juttatva. A jól ismert „hangokat” meghallva kicsúsztam Zitu lábai közül és Andi testét lábaim közé vettem. A farkamat a kezeivel összefogott mellei közé tettem, mivel nagyon szeret így a csúcsra érni. Előre-hátra mozogva a szép „barna dombok” között élveztük tovább a közös „játékot”. Andi időnként a farkamat a szájába vette, és vadul szopni kezdte. A Zitu nyelve és a farkam nyújtotta örömök következtében rövidesen átélte, élete első hármas felállásban elért orgazmusát.

Fantasztikus élmény volt látni ahogy a gyönyör kapujába ért. A teste vadul hullámzott, a farkamat teljesen elnyelte, miközben Zitu a nyelvével csak tovább kényeztette, hajszolta az újabb örömök felé. Amikor a gyönyör hullámai elmúltak mellé feküdtünk és két oldalról elkezdtük a melleit kényeztetni, a bőségesen átnedvesedett punciját simogatni, amibe Zitu egyszer-egyszer alaposan belenyalt, majd Andi teste fölött kéjes csókokat váltottunk. Nagyon finom punci íze volt Zitu csókjainak mivel az Andi öléből bőségesen jutott az arca minden pontjára, majd Zitu Andihoz hajolt és hosszan csókolózni kezdtek. Fantasztikus élmény volt nézni, ahogy a szabad ég alatt a két nő gyönyörű barna teste ismét összefonódik és a nyelveikkel ismét őrült táncba kezdenek.

Az újdonság varázsa teljesen hatalmába kerítette őket alig tudtak betelni egymás testével. Egyre vadabbul csókolóztak, a kezeikkel egymás testét folyamatosan simogatva. Zitu csókjai és kis kézimunkája következtében Andi újra hosszan elnyújtva elélvezett. Bámulatos volt amit a két lány művelt. Ezután Zitu odajött hozzám és hanyatt döntött.
- Most te következel, ne félj nem feledkeztem el rólad, imádom ezt az édes kéjrudat a számban érezni, - majd azzal a lendülettel a farkamat őrült tempóban szopni kezdte. Később fölém helyezkedett és kéjesen beleült a keményen ágaskodó farkamba. Közben Andi is kipihente az „első két menet fáradalmait” odajött hozzánk és szemben Zituval az arcomra ereszkedett.

Nyelvemmel az Andi jól ismert puncijában, farkammal a Zituka korábbam már sokszor megkívánt kis puncijában, ritka élményekben volt részem. Zitu egyre gyorsabb tempót diktált, közben fölöttem Andival az újra és újra előtörő vágytól összeborulva ismét vadul csókolóztak. Zitu rövidesen hatalmasat élvezett. Még szerencse, hogy a szomszéd stégen nem volt senki, mert ugyan csak hangosra sikeredett. A gyönyör szinte elemi erővel tört elő belőle a teste vadul hullámzott, altestével a farkamat már-már fájdalmasan összepréselve. Ennek hatására valamint a nyelvemnek köszönhetően meglepően hamar, Andi is újabb sorozatos gyönyöröket élt át. A két gyönyörű női test fölöttem összeborulva először egymást simogatta, majd Zitu miután kitombolta magát - a farkamról lecsúszva - az előbbi orgazmusa bájos jeleivel a tekintetében kéjesen a szájába vette azt, és ismét mámorosan szopni kezdte. Andi is csatlakozott hozzá és most már felváltva folytatták.

Megjelentek az első cseppek az "erősen meggyötört" farkam hegyén, amit a szorgos kis nyelveikkel egyszerre el is tüntettek, majd nem bírtam tovább és a kéjsugár most már feltartóztathatatlanul előtört belőle. A bőségesen kipumpálódó „isteni nektárból” - ahogy később Zitu nevezte - az első adag az arcukra fröccsent a következő Andi melleire. Zitu ekkor újra vadul bekapta a farkam és a maradékot, szinte kiszívta belőle, minden cseppjét lenyelve. Majd az ügyes kis nyelvével Andi melléről is eltüntette a ráspiccelődött spermafolyamot.
- Imádom ezt az "isteni nektárt", ezt a fanyar ízű meleg folyamot, amikor belespriccelve kitölti a számat, minden alkalommal élvezettel fogadom. - az arcára kiülő vágy jeleit látva, valóban így is lehet, majd a fürge kis nyelvével az ajkait kéjesen körbenyalva felkínálva azt Andinak kéjes csókokat váltottak.

Teljesen kielégülve dőltünk a stégre. Később, úgy ahogy voltunk meztelenül beugrottunk a vízbe. A lányok felfeküdtek a vízre, és csak lebegtek a felszínen, a formás melleik és az izgató kis puncijuk a hullámokból időnként elővillanva.
Hasonló történetek
20875
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
24235
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Henrik ·
Na jó srácok azt azért elkell mondanuk, hogy annyira rossz nem volt. Szerintem jobb, mint az átlagosak, talán egy picit nyújtott volt.

Nálam 7 pont megér.

Hidrox ·
Nekem alapvetően tetszett, csak a szex közbeni párbeszédek hatottak furcsán. Azt hiszem az a jó szó, hogy modoros. Élőbeszédben szerintem senki sem fejezné ki így magát.

Robi ·
Jó! Gratulálok. Csak így tovább

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: