Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Péter és Judit!

Ez a történet nem is olyan rég esett meg velem. Amit tudni kell rólam 19 éves vagyok, helyes, jó dumájú srác (ezt mondjak mindig:)) Egyik nap meglepő E-mailt kaptam... volt barátnőm írta, aki 2 éve együtt van egy másik sráccal, hogy szeretne velem találkozni, persze láttam közbe a csajt nagyon tutti kis csaj lett, mit is írhattam volna vissza: hat azt, hogy PERSZE!

Nem kaptam válasz E-mailt egyik nap csörög a telefonom egy ismeretlen szám az felveszem: - Szia Judit vagyok! Kisse meglepődtem, hogy nem irt E-mailt és csak úgy felhívott, megbeszéltünk egy találkozót. Éppen úgy alakult, hogy Juditnál nem volt senki otthon mivel a család többi része nyaralt. Mivel régóta nem beszéltünk kissé zavarba voltunk mind a ketten mikor becsöngettem hozzá és először egymás szemébe néztünk, csak álltam az ajtóban és néztük egymást, persze egyből beljebb invitált és leültünk a nappaliban. Nappalit jól ismertem bár 2 éve nem voltam ott, és akkor is csak egyszer voltam bent náluk. (mivel akkor még nagyon fiatalok voltunk ilyen diákszerelem) Elkezdtünk beszélni, és amikor a szex részhez értünk nagyon meglepődtem, mivel elég nyíltan beszélt róla ami 2 éve meg tabu volt nála. Elkezdett panaszkodni, hogy a barátja nem tudja kielégíteni és, hogy nem elvezi vele a szexet, én ekkor hülyeségből megemlítettem, hogy majd én segítek neki, ekkor olyan dolgot mondott, amin szerintem maga is meglepődött azt mondta OKE!

Nekem se kellet többször mondani egyből odahúzódzkodtam hozzá nagyon jó volt erezni az illatát és nézni szép barnára sült bőrét. Először csak nézegettem majd hirtelen magamhoz húztam és megcsókoltam, csókomra hihetetlenül vad érzéki csók volt a válasza amivel tudatta, hogy mar ettől nagyon beindult. Ekkor finoman elkezdtem ruháján keresztül simogatni. Egy feszülős topp volt rajta és egy nagyon feszülős nadrág, amiket hamar lefejtettem róla. Melltartó nem volt rajta így könnyen elkezdhettem őket kezelésbe venni. Először finoman masszíroztam és csókolgattam, majd ahogy beindultam egyre vadabbul, persze Ő sem volt tétlen elkezdte simogatni ágaskodó faszomat amit, könnyedén előkapott és masszírozni kezdte. Kezem és fejem egyre lejjebb csúszott a bugyi felé, éreztem, hogy már nagyon nedves, elkezdtem csókolgatni finoman a hasát majd egyre lejjebb és lejjebb közben megfordultam. Ezzel szabad utat adva faszomnak szája felé, Ő sem habozott be is vette egyből és irdatlan jól elkezdte szopni nagy kemény faszomat. Közben kezemmel dörzsöltem szép domború, húsos, csupasz punciját. Ahogy szopta a faszom egyre jobban beindultam, elkezdtem nyalni eszeveszett iramban. Amikor egyszer csak éreztem, hogy kajakra betorkoz és ajkaival finoman, de szorosan megszorítja farkamat - mint utóbb kiderült akkor elvezett el először - pillanatra kivette farkamat szájából és kért, hogy ne hagyjam abba.

Én csak nyaltam tovább, de már én sem bírtam sokáig és ellőttem az első patront, abban a pillanatban Judit ismét megborzongott. Ezután lefeküdtünk egymás mellé és simogattuk egymást. Amint keze lejjebb tévedt újra harcképes lettem. Neki sem kellett több és széttette lábait és gyengéden magara húzott. Így keféltünk kb. 1 órán keresztül, közben Judit 2x megborzongott és könyörgött, hogy ne hagyjam abba. Ekkor hirtelen megint elélveztem, de nem hagytam abba. Ekkor Judit fölém került és eszeveszett iramban elkezdett lovagolni rajtam, de olyan gyorsan, hogy még egy nővel sem éltem át azt az érzést. Nagyon gyönyörű volt egyszer csak kicsúszott a farkam, és ebben a pillanatban elélveztem újra Judit puncijára. Ettől úgy beizgult, hogy kezébe vette farkam, azt hittem szopni fogja, de nem gecimmel körbekente popsi lyukát és finoman becsúsztatta, jó szűk segge volt. Nagyon megtetszett a helyzet főleg mikor elkezdett mozogni rajtam. Kb 2 percig tartott az egész és megint elélveztem, de éreztem, hogy abban a pillanatban Judit megint elélvez. Ekkor leszállt rólam és levezetés képen elkezdtünk csókolózni.

Nagyon jó volt ez az este. Még sokat dugtunk utána is, egészen másnap délutánig. Mint kiderült pasijával a 2 év alatt összesen nem elvezett el ennyiszer, mint velem. Azóta gyakran összefutunk kis nosztalgiázásra:)))
Hasonló történetek
20909
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15343
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: