Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Péter és Anett

Szevasztok lányok/fiúk, megint van egy újabb történetem... ez nem is olyan rég esett meg velem egész pontosan 2 hete:) Íme:

Szal Judittal sajna újabban nem találkozgattunk, ami azért van, mert van egy "komoly" barátnőm, akivel nagyon jól megvagyunk, megértjük egymást mind az ágyban, mint az élet kisseb nagyobb dolgaiban. Történet a következő:

Barátnőmnek (barátnőm nagyon szép lány) van egy "legjobb" barátnője már 8 éves kora óta. Őt Anettnek hívják, nagyon okos és helyes lány szép arccal formás fenékkel, uhh és a mellei azok aaahhhhh komolyan felizgulok, ha csak rájuk gondolok... Szóval Anettnek is van egy barátja mar fél éve ő Gábor.. mivel a lányok ilyen jóban vannak úgy döntöttek elmegyünk 4 esben túrázni valahová. Választásunk egy szép Szlovén sí falura esett, ahová pénteken indultunk és hétfőn este értünk haza, mivel én Gáborral és Anettal kb. 2x találkoztam egész úton kicsit szótlan voltam és hát be is vallom nem tudtam levenni a szemem az úton Anett melleiről, én a barátnőm mellet ültem végig a kocsiban Anett melleit csak srégen láthattam, hala istennek barátnőm végig aludta a ¾-ed utat így nyugodtan bámulhattam Ő"- t. Hamar odaértünk a sí falucskába és nagyon elfáradtunk, így egyből bevonultunk szobáinkba és magunkra zártuk az ajtót, én barátnőmmel nagyon jól elvoltam, de mégis csak Anettra és az ő gyönyörű melleire tudtam gondolni szeretkezésünk közben.

Tudtam és éreztem, hogy ő sem közömbös irántam, így szeretkezés közben eldöntöttem: MEG FOGOM SZEREZNI!! Másnap korán keltünk mert be akartuk járni a környéket valamint utána nézni mennyi a síberlet/síóra (4-ünk közül csak én konyítottam valamennyit a síeléshez) így én a bérlet intézése után elmentem síelni, ők meg had szívjanak valami tanárnál:)) Kb. 2 óra felé visszatértem a fogadóba meglepődve láttam, hogy már visszaértek a többiek mivel útközben ráláttam Anették ablakára és égett a villany, hmm nekem miért nem szóltak ?! gondoltam... Beleptem a szobánkba, de senki nem volt ott ezért átmentem Anettékhoz, hát ott sem volt semmi mozgás de az ajtók nyitva voltak. Hmmm. Nézelődtem egyszer csak észrevettem, hogy a zuhanyzó ajtaja nyitva van gondoltam benézek hát ki zuhanyozott? Persze, hogy Anett felig nyitott ajtón gyönyörködtem a kabin mögött zuhanyozó lányban főkent a mellei méretében és formájában.. mivel már jött kifele ezért jobbnak láttam kint megvárni. Jó volt a megérzésem mivel kb. 3perc múlva végzett is Anett, és jött kifelé, meglepődött mikor meglátott, kérdezte, hogy-hogy én náluk?! Elmondtam neki, hogy nyitva volt az ajtó stb. Ő csak mosolygott, mire megszólalt: Szerinted véletlen volt te kis buta?! Mire feleszméltem volna már az ölemben csücsült és a számat csókolta /szívta/ nyalogatta édes szája. Mondtam neki: NEE, HAGYUK ABBA NEM JÓ EZ ÍGY!! (persze belül máshogy ereztem) Elmondta, hogy Gáborék elmentek "le" a faluba boltba, és, hogy van még pár óránk együtt.. Uhhh mondanom se kell mit éreztem beleborzongtam már a gondoltában is, de hamar kijózanodtam, mert feleszméltem, hogy az ölemben ott van Anett, és tényleg engem akar!!!

Egyből hevesen válaszoltam csókjaira és végre megérinthettem rég áhított melleit. Kezemmel már ettől full kész voltam lent és nagyon kemény, amit Ő észre is vett szerintem, mert egyre vadabbúl csókolt és elkezdte harapdálni finoman az ajkam. Egyre jobban belemélyedtünk a csókolózásba észrevetettem, hogy köntöse szinte teljesen lecsúszott róla már csak a punciját takarja el, erre lerántottam azt is róla:) mivel én meg full fel voltam öltözve csak overálom vetettem le így elkezdtem lehúzni magamról a pulóvert / nadrágot, erre Anett megszólalt: A nadrágod én akarom levetni, elkezdte finoman lehúzni nadrágom melyben benn volt ágaskodó farkam, ahogy húzta le nagyon közel hajolt alsónadrágomhoz és kis szájával finoman puszilgatni kezdte péniszem, miközben nadrágom teljesen letolta. Én ekkor mar full kész voltam és nagyon akartam, hogy bevegye a szájába vagy valami de csak nem akarta levenni alsómat... Ő pedig aaaHHH ott állt előttem egy száll semmiben. Finoman ledöntöttem előttünk lévő ágyra és elkezdtem simogatni közben csókoltam a száját a nyakát és lejjebb és lejjebb és lejjebb végül szép bikini vonalra borotvált puncijához értem. Ő hirtelen beindult, felpattant lerángatta rólam alsónadrágom, megfordult és vadul elkezdte szopni vesszőmet, miközben punciját szám felé nyomta, hát nekem sem kellet többször "mondani" elkezdtem nyalni nedves nagyajkait / csiklóját és az egész punciját végignyalogattam, közben ő irdatlan jól szopta farkam, és egyszer csak elsültem.

Telenyomtam a száját nedvemmel, ami belőle igen nagy tetszést válthatott ki, mivel egy hangosat nyögött. Én mar komolyan kezdtem megijedni mondom ilyen nincs, hogy egy nő ne menjen el a nyelvemtől így ha már pózt cseréltünk. Ő leült én hátradöntöttem és szembefordulva vele lekezdtem iszonyat gyorsan nyalni, közben masszíroztam melleit egyik kezemmel ekkor egyszer csak elhallgatott az addig hallható zihálás és ajkamra kis édeskeserű olyan aaahh semmihez nem hasonlítható ízű anyag "fröccsent" és kis puncija kicsit összerándult. Ekkor elengedetten feljebb csúsztam, és újra harcképes dákommal belehatoltam gyengéden. Misszionárius pózban kezdtünk el szeretkezni egyre és egyre vadabbul. Így tettunk vagy 15 percig mire elélveztem, de akkorát, hogy akarva akaratlanul üvöltöttem egy nagyot. Nagyon jó volt Anett punciját érezni a mellével a kezembe, látni a gyönyörtől/kéjtől csillogó arcát érezni különleges illatát, szép fekete hajat AHHH, éreztem, ahogy velem együtt lüktet és akar engem. Ezekre gondoltam, miközben kicsit pihentünk és simogattuk egymást, de ezután megint őrjítő menet következett! Most Ő került "fölénybe" és ráült újra kemény farkamra, amit hát őszintén elég lassú tempóban kezdett meglovagolni. Gondolkodtam is, hogy változtassunk ezen és arra gondoltam belekapaszkodok melleibe. Ajjajj, ez volt a ma jó ötlete!!

Olyan vadul kezdett rajtam ugrálni, hogy alig bírtam visszafogni magam, hogy ne üvöltsek a gyönyörtől minden egyes mozdulata után, egyszer csak megállt ez a tempó és ereztem, ahogy kis puncija összerándul, és ekkor én is és ő is egyszerre hatalmasat élveztünk. Sajnos ezután öltöznünk kellet, mert félő volt, hogy megjönnek a barátnőmék.. végülis így is lett, még beszélgettünk ittunk egy kávét és betoppantak...

De ez a délután olyan felejthetetlen volt hogy AAHHH. Anettel megbeszéltük: Ezt még megismételjük párszor... Sajnos azóta nem volt még alkalmunk:/ de én már nagyon várom...
Hasonló történetek
20915
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15363
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: