Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Pest

A Corvintetőn egy koncertjükön voltam, be akartam szervezni őket egy MOÉ-s rendezvényre, közben leültünk beszélgetni, fogyott az alkohol, odajött ő is, meg valaki a magassarkús, túlfestett liba a fanklubjából.

Tudomást se vettem róla, túl magas, túl jó és nagyképű, túl népszerű. A kedvesmosolyú gitárossal beszélgettem, a látványvilágról meg a zenekar népszerűsítéséről.

- Azért az látványvilág fontos szerepet kap nálatok, kár lenne tagadni - tréfálkoztam, mire Balázs dühösen a szavamba vágott:

- Talán inkább a hangom miatt jönnek koncertre az emberek, nem gondolod?

Egyszerre döbbentem meg az indulatán, és nevettem magamban a nagyképűségén.

- Ki mondta, hogy rólad van szó? - válaszoltam, és a nem csekély alkoholszinthez mérten biztos léptekkel hagytam el a helyet, meg nem állva, hogy hátrafordulva még egy ragyogó mosolyt villantsak rá.

..................

Szórakozottan vettem fel a telefont, nagy öltözés közepette.

- Fellépünk a nyílt napodon, most már biztos, újságolta Steve, ott mindenképp találkozunk! Illetve..
- Illetve mi?
- Esetleg holnap egy kávé?

................

Imádtam az éjszakákat. Imádtam őket is, mindenestül, a hangulatot, amit csináltak, a világmegváltó beszélgetéseket a koncertek után, hogy volt erre energiájuk, még Balázs állandóan jelenlévő, de állandóan cserélődő holdudvarát is.
Már nem csak Steve barátnője voltam, egy sima gruppie, hanem a csapat tagja és pszichológusa.

................

Kint cigizett a teraszon. Ezt is csak ő tehette meg. A pultoslány egyetlen pillantásától elment, nem csoda, hogy megnyitotta neki páratlan panorámát nyújtó erkélyt. Mindenki kidőlt már a sorból - a buli vadul sikeredett. Balázs hajnali 3 körül összeszedett pár rajongólányt valahonnan, mondván ideje feldobni a bulit. De miután pár perc alatt felbiztatta őket, hogy csókolózzanak egymással, elhúzta a száját és otthagyta őket.

- Gyere - szólt hozzám.

.................

- Unatkozom. Nekem hátat fordítva bámulta a Bazilikát. Ez a sok lány. Nem köt le, nem húznak fel.
- Amennyi ész szorult beléjük nem is csodálom. Nem gondolnád esetleg, hogy talán valaki értelmesebbet kellene választanod? Mi lett Annával?
- Nem működött
- Nem mondod. Balázs? -még mindig háttal állt. Balázs? -szóltam mégegyszer, és szembefordítottam magammal. Elgyötört volt az arca és szenvedő. A mindig erős, céltudatos és távolságtartó pasi most érezhetően őrlődött velem szemben. Sokkoló volt a látvány.

- Dehát mi történt? Szeretted?
- Szerethettem volna. De.. nem tudom, bennem már rég eltört valami, én nem vagyok erre képes- válaszolta. Egyre reszelősebbé vált a hangja

- Figyelj rá, mondtam neki és magam felé fordítottam az arcát. Általában igyekeztem nem a szemébe nézni, mert mély volt a tekintete, -még egy valami, amit az állítása szerint unalmas és monoton modellszakmában elsajátított.

- Nem kerülheted el a fájdalmat. Érted? Szükség van rá, hogy értékeld a dolgokat, hogy érezd, hogy hiányzik, hogy szenvedsz a magánytól, hogy félsz a jövőtől. Ha átérzed ezeket, okosabban szelektálsz és bátrabban döntesz. A sok szart, amit átélsz most nem fedheted el pár félmeztelen tizenévessel. Jut eszembe, ugye a lányok lent nagykorúak?

Végre elnevette magát.
- Magukat biztos annak tartják.

...............................

Többet nem láttam gyengének. Magabiztos kézzel hajtotta a zenekart, és ugyanúgy tátott szájú lányok kísérték, akárhova ment. Egyvalami változott. Többet nem kereste a tekintetem.
Hasonló történetek
4426
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4458
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: