Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Perverz barátság! (Gay)

Perverz barátság! (Gay)

Az én nevem Roland a történet idején 17 éves voltam 174 cm magas és 110 kiló.
A legjobb barátom Krisztián 16 éves volt 172 cm magas és 75 kg.
A test súlyom miatt nem sok szerencsém volt a párkapcsolatokban és ebből adódóan eléggé visszahúzódó voltam.
Ekkor már tudtam magamról hogy biszex vagyok de pasik felé még kevésbé mertem közeledni mint a csajok felé, de ez egy napon megváltozott!
A szüleim elutaztak a hétvégére a Tassi nyaralónkhoz de én nem akartam menni.
Krisztián mint minden hétvégén most is nálunk logót az én legnagyobb örömömre, viszont most úgy alakult hogy nálunk is aludt.
Egész nap sokat ökörködtünk, xbox-on hülyültünk, túráztunk egyet az erdőben, de még birkóztunk is.
Este fürdéshez készülődve figyeltem őt a szemem sarkából amikor levetkőzött de ő ezt észre se vette.
Ám amikor én mentem fürdeni és én vetkőztem le furcsán úgy éreztem mintha végig bámult volna és amikor odanéztem furcsán a plafont nézte. (Ez iszonyatosan begerjesztett)
Elmentem lefürdeni utána egy szál alsóban leültünk beszélgetni mi másról mint a szexről!
Főleg az osztályunkba járó csajok seggét és mellét taglalva kit dicsérve kit káromolva hülyéskedtünk.
Jól felizgulva megszóltam:
Nem nézünk egy kis pornót?
De persze keres egyet.
Oké milyen érdekel?
Két pasi egy nő felállás?
Jöhet!
Rákerestem a netten és 1 csomót adott ki 1 volt amin 1 fiatal szexy szőke volt meg 2 átlagos vékony pasi volt ezt választottuk.
Elkezdett pörögni a jelenet rengeteg csók és simogatás amikor hirtelen a 2 pasi lesmárolta egymást.
Krisz szólalt meg előbb.
Baszod ezek buzik!
Keresek másik videót? (Közben rögtön megállítottam a felvételt)
Nem kell jó ez!
Okééé (Meglepett a dolog és ez érződött is a hangomon)
Figyi ha te nem szeretnéd nem kell ezt nézni!
Nem semmi gond nekem bejön!
Pörgött a film tehát tovább a szőke hajú srác éppen nyalta a nőt a vörös pedig szopta a szőke srácot amikor Krisz megszólalt.
Úgy áll a faszom már alig fér a gatyámba. (Rögtön meg is igazította a faszát a pizsamájába)
Még jó hogy rajtam csak 1 alsó van.
Krisz nem verjük ki? Mindkettőnkre ráférne úgy látom!
De, miért is ne!
Oké akkor hajrá.
Ezzel mind a ketten egyszerre vettük le a gatyánkat és kezdtük el verni a saját faszunkat szinte egy ritmusban.
Nagyon szép farka volt nagyon tetszett, úgy 17 cm lehetett jó vastag és szép makkal.
Nagyjából olyan mint az ennyim!
Lesem tudtam róla venni a szemem de ő se az ennyimről. Majdnem két perc után felnéztem pont bele a szemébe de ő csak a faszomat nézte.
Nem bírtam tovább megszólaltam.
Te Krisz
Bocsi mi van? (Úgy elpirult mint a főt rák de cukin állt neki)
Izé…. Kérhetek valamit?
Mi-mi-mit? (Szinte dadogott)
Megfoghatom?
Mi? Te meleg vagy?
Dehogy vagyok meleg csak kíváncsi vagyok milyen lehet megfogni!
Na jó.
Ahogy megfogtam olyat lüktetett a fasza hogy az hihetetlen. Nagyon jó érzés volt végre egy másik pasi “kincsét” a kezembe tartani!
Elkezdtem ütemesen verni nagyon jól esett nekem is meg ahogy a szuszogásából ítéltem neki is!
Egy percig vertem neki aztán megszólalt.
Na milyen?
Nagyon jó! Próbáld ki.
Nem köszi!
Na tessék fogd meg nyugodtan!
Elkezdett nyúlni felé de fél úton megtorpant! Látszott hogy akarja de nem meri megtenni.
Segítsek?
Áhh nem kösz inkább kihagyom
Ekkor megfogtam a jobb kezét a dákom felé húztam.
Nem ellenkezett sőt szétnyitotta a kezét.
A keze hideg volt amitől a dákóm még keményebb lett.
Elkezdte kínzóan lassan húzogatni a bőrt a tövénél fogva jó erősen markolva.
Na milyen?
Fura de jó.
Verjük akkor így ki egymásnak?
Aha
Egyre gyorsabban és erősebben vertük egymás faszát mind a ketten lihegtünk és nagyon jó érzés volt, egyre jobban torzult az arcunk is az élvezettől, nyögtünk még párat aztán el is élveztünk mind a ketten.
Nem hagytuk abba egymás kényeztetését, vertük tovább a másik spermás farkát amíg lenem lankadtak.
Utána zsepivel letisztítottuk magunkat felöltöztünk kikapcsoltuk a gépet!
Egyikünk se szólt egy szót se nem tudtuk mit is mondjuk.
Lefeküdtünk aludni egy szobába két külön ágyra.
Vak sötét volt a szobában nem láttam semmit.
Eltelhetett talán 1 óra amikor megszólaltam.
Krisz te alszol?
Nem.
Akarsz beszélni rólam?
Aha
Oké mi a baj?
Élveztem! Pedig tudom hogy nem szabadott volna én hetero vagyok!
Én is élveztem. És nem dugtuk meg egymást vagy ilyesmi!
De egy pasi kezétől élveztem akkorát mint az ország ház!
És ez baj?
Végül is nem baj de akkor se tudom elfogadni!
Ráadásul amióta ez történt azóta úgy áll a faszom hogy az már fáj!
Mi van?
Nem tudom de nem birok magammal kanos vagyok.
Akarod megismételni?
Bassza meg. Igen!
Akkor gyere feküdj át hozzám!
Felkapcsoltam a villanyt hogy odataláljon az ágyamhoz.
Átjött az ágyamhoz és egyből full meztelenre vetkőzött ahogy én is levettem az alsómat!
Lécci kapcsold le a villanyt úgy izgibb!
Oké.
Rögtön rámarkolt a faszomra és elkezdte verni nekem, ahogy én is neki már vagy 5 perce verte.
Nekem mikor nem bírtam magammal és azt mondtam.
Lehet még egy kérésem?
Mit szeretnél?
Hu de ciki ez!
Már nem mindegy úgyis elkezdtük!
De igazad van! Megfoghatom a popsid?
Hát, de ne dugj meg!
Ne aggódj csak belemarkolni akarok!
Oké.
Nagyon tetszett amikor megmarkoltam az egyik félgömböt Krisz rögtön nyögött egy nagyot amitől felbátorodtam!
Elkezdtem a vágatában végighúzni a mutatóujjamat majd körkörösen az ánuszát masszírozni.
Hé erről nem volt szó!
Bocsi elszaladt velem a ló!
Semmi gond de most én jövök, én is kérni akarok valamit!
Ne kérd csináld!
Oké
És megtörtént az amire nem is számítottam Krisz adott 1 puszit a makkomra majd bekapta azt!
Bassza meg ez kurva jó!
Igen?
Aha nagyon
Akkor folytatom
Istenien csinálta nagyon jó volt szívta, szopta, nyalogatta és puszilgatta éreztem rajta hogy ő is élvezi!
Őt perc után elélveztem bele a szájába!
Baszd meg miért nem szóltál?
Bocsi hirtelen jött meny köpd ki!
Már lenyeltem… nem is rossz!
Oké akkor én jövök!
Hasonlóan én is elkezdtem először csókolgattam a faszát, majd 2 oldalról végignyaltam, utána a zacsija aljától a makkjáig és csak utána kaptam be! Körülbelül 6 perc után szólt.
Mindjárt elélvezek!
Válaszra se méltattam csak szoptam tovább jó nyálasan és végül a számba élvezett amit természetesen lenyeltem!
Király volt Roland köszönöm!
Én köszönöm neked!
Tudod mit?
Hm?
Biszex vagyok! És te is! És ezzel a világon semmi baj nincs!
Igazad van haver!
Na akkor megyek aludni.
Lécci aludj ma velem! Érezni akarlak álmomba így meztelenül!
Rendben de csak a kedvedért!


Ez az első történetem kinek hogy tetszik?
Kritikát szívesen fogadok a írásról! Aki a műfajt és a történet cselekményt kívánja értékelni azt fölöslegesen teszi, mert nem fogom figyelembe venni.
Hozzászólások
További hozzászólások »
PussyHUNter69 ·
Nem vagyok biszex, se homoszexuális, (csak egyszer történt, majd ha megírom, akkor a címe az lesz,hogy "megbocsátok") de nekem ez nagyon tetszett. Aranyos és romantikus volt :)

eliksz13 ·
Kérlek, írj még az ez utáni kalandjadról. Írásod friss, üde és te kívánatos vagy.

eliksz13 ·
Szinte éreztem a fiatalos ondód kellemes illatát és jó ízét.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: