Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Péntek este

Péntek este van. Az utcák már régen sötétbe borultak. Én, éppen most érkeztem meg otthonomba egyik haverom házibulijáról. Most az egyszer sikerült kibírnom pia nélkül. A sör viszont fogyott bőven! Ahogyan hazaértem, nyomban ledőltem a kanapéra: igen kimerítő volt ez a mulatás! Ahogy feküdtem sötétkék bútoromon, a hasam korogni kezdett. Elvonszoltam magam a hűtőhöz, kinyitottam: üres! Hát persze!
– Direkt nem vettem ma reggel semmit! Az a gond hogy a bulin nem volt semmi ehető kaja –mondtam magamban.

Nagy nehezen erőt vettem magamon és felvettem újra kabátomat és kimentem az utcára abban a reményben, hogy hátha nyitva van még valami bolt este negyed tízkor. Egy CBA volt a legközelebbi üzlet, amit a környéken ismertem. Ez itt volt két utcával arrébb. Fogtam magam, s a hóesésben elindultam a házam előtti úton, a másik oldalon elfekvő járdára. Amint átértem, indultam a legrövidebb irányba. Ahogy itt mentem, egy jégpályává változott részen elhasaltam. Bevertem a könyököm és a fejem, de semmi különösebb gond nem született belőle. Feltápászkodtam és továbbindultam.

A fák zörögtek körülöttem és még a szél is felerősödött. Az út felénél egy olyan szakaszhoz értem, ahol nem volt lámpafény. Félelmetes volt. Az egyik fán egy bagoly huhogott, a másikon gerlék és galambok dörmögtek. Az egyik ház mögül egy sárgás szempár bámult rám. Egy kutya. Kóbor kutya volt. Elindult felém. Én megtorpantam. A szívem a torkomban dobogott, nem mertem megmozdulni. Szememet körbejártattam a földön és egy nagyobb követ vettem észre, amit felkaptam és hozzávágtam a kóborhoz. Az megijedt, majd elrohant. Már kocogtam szinte, a félelemtől remegni kezdett a lábam. Végre arra a pontra érkeztem, ahol volt már újra világítás. Mentem előre, majd jobbra az egyik saroknál, azután egyenesen. Már a távolból látni véltem a CBA fényeit. Tehát még nem zárt be! Szívem hírtelen feldobbant, tempómon újra gyorsítottam.

Szinte futottam, amikor rémületemben újra elestem. Egy fekete alak jelent meg előttem. Egy hajléktalan volt. A földön feküdt az egyik ház sarkában. Szeme fennakadt, tekintete üres volt: megfagyott…
Most már rohantam. Gondoltam, visszamegyek, de már nem volt hozzá semmi kedvem… Ott van a halott is, ha elmegyek az otthonomhoz, de ott van még a kutya is, ha nem ment még el. Akkor is bemegyek abba az átkozott áruházba!

Mostanra már egyre elálmosodtam. Mikor odaértem a CBA-hoz, egy tábla volt az ajtón: ’ZÁRVA’. Hát persze! Hogy is lehettem ilyen idióta. Fél tízkor mit keresne még nyitva egy CBA egy kisvárosban? Leültem a bejárat elé. Kifújtam magam, majd elindultam hazafelé, félretéve minden rettegést. Mentem, mentem, mikor újra megláttam az öreget úgy, hogy még csak nem is számítottam rá. Hatalmasat nyögtem, majd testem a vizuális kín elől ájulásba menekült.

Reggel az utcán ébredtem fel. Még szürkés volt minden. A fejem hasogatott, a könyököm fájt, ahol beütöttem. Elindultam újra a CBA felé, de utamon megbotlottam valami puhában. Gyorsan visszanyertem az egyensúlyomat, majd megnéztem mi volt az. Megdöbbenve láttam, hogy az én vagyok, üveges, értelmetlen, üres tekintettel fekszek a hóban. Ahogy eljutott hozzám a felismerés, egy nagy robbanás, fehérség és nyugalom következett. Körbenéztem újra és azt vettem észre, hogy egy szürkés ködön fekve szállok fel az égbe, csukott szemmel, miközben életem minden másodperce egy szempillantás alatt lejátszódott előttem, majd egy üres, fehér szobában ülök, kezemben egy tollal és egy füzettel, amibe leírtam Nektek ezt a történetet.
Hasonló történetek
3840
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
3084
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
Hozzászólások
További hozzászólások »
grostrommer ·
Az ötlet tetszik, a történet eleje ami nem stimmel szerintem... az a bulis rész,ahogy elolvasom az elején kissé lelomboz. Más kezdést kéne kitalálni, mert ha azzal kezdesz egy művet, hogy buli, meg nem vagyok berúgva...hát sok embernek el veszi a kedvét hogy elolvassa, és amint nekem kiderült alaptalanul, merthát a történet jó...a befejezésbe is belekötök (persze csak ötlet...hehehe). A végére már kis meseszerűen fejezed be, de végülis ez az írói magatartástól függ. Összegzés képpen ügyes iromány. Így tovább!

romailevel1 ·
Róm. 1,18
Mert nyilván van az Istennek haragja mennyből, az embereknek minden hitetlensége és hamissága ellen, kik az igazságot hamissággal feltartóztatják.
Róm. 1,19
Mert a mi az Isten felől tudható nyilván van ő bennök; mert az Isten megjelentette nékik:
Róm. 1,20
Mert a mi Istenben láthatatlan, tudniillik az ő örökké való hatalma és istensége, a világ teremtésétől fogva az ő alkotásaiból megértetvén megláttatik; úgy, hogy ők menthetetlenek.
Róm. 1,21
Mert bár az Istent megismerték, mindazáltal nem mint Istent dicsőítették őt, sem néki hálákat nem adtak; hanem az ő okoskodásaikban hiábavalókká lettek, és az ő balgatag szívök megsötétedett.
Róm. 1,22
Magokat bölcseknek vallván, balgatagokká lettek;
Róm. 1,23
És az örökkévaló Istennek dicsőségét felcserélték a mulandó embereknek és madaraknak és négylábú állatoknak és csúszó-mászó állatoknak képmásával.
Róm. 1,24
Annakokáért adta is őket az Isten szívök kivánságaiban tisztátalanságra, hogy egymás testét megszeplősítsék;
Róm. 1,25
Mint a kik az Isten igazságát hazugsággá változtatták, és a teremtett dolgokat tisztelték és szolgálták a teremtő helyett, a ki mind örökké áldott. Ámen.
Róm. 1,26
Annakokáért adta őket az Isten tisztátalan indulatokra; mert az ő asszonynépeik is elváltoztatták a természet folyását természetellenesre:
Róm. 1,27
Hasonlóképen a férfiak is elhagyván az asszonynéppel való természetes élést, egymásra gerjedtek bujaságukban, férfiak férfiakkal fertelmeskedvén, és az ő tévelygésöknek méltó jutalmát elvevén önmagokban.
Róm. 1,28
És a miképen nem méltatták az Istent arra, hogy ismeretökben megtartsák, azonképen oda adták őket az Isten méltatlan gondolkozásra, hogy illetlen dolgokat cselekedjenek;
Róm. 1,29
A kik teljesek minden hamissággal, paráznasággal, gonoszsággal, kapzsisággal, rosszasággal; rakvák, írigységgel, gyilkossággal, versengéssel, álnoksággal, rossz erkölcscsel;
Róm. 1,30
Súsárlók, rágalmazók, istengyűlölők, dölyfösek, kevélyek, dicsekedők, rosszban mesterkedők, szüleiknek engedetlenek,
Róm. 1,31
Balgatagok, összeférhetetlenek, szeretet nélkül valók, engesztelhetetlenek, irgalmatlanok.
Róm. 1,32
Kik jóllehet az Isten végzését ismerik, hogy a kik ilyeneket cselekesznek, méltók a halálra, mégis nemcsak cselekszik azokat, hanem az akképen cselekvőkkel egyet is értenek. [Eféz. 5,3-5. 2 Tim. 3,2-5.]

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: