Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Péntek este volt

Péntek este volt.
Már későre járt mikor a busz becsikordult az állomásra, nyögés közepette levetettem magam az egyik hátsó ülésre és bámultam ki a fejemből, mikor felszállt egy lány lenge nyári ruhácskában,- hmm egész csinos - majd megszólalt, alkoholtól érces cseppet sem nőies hangon üdvözölte vélt ismerősét. "jézusom, ezt kell majd végig hallgatnom? Na ez remek lesz.."
Idegtépő utam volt, de végülis eltelt, felkeltem hogy jelezzem leszállási szándékomat, mikor a lány is odalépett mellém. Szokásom szerint mikor végre a friss levegőn voltam előkapartam kabátom rejtekéből egy ócska cigarettát és készültem rágyújtani.
- Nem kínálnál meg engem is? - szólt a lányka "de, csak hagyjál békén"
- Persze parancsolj, nyújtottam felé a dobozt.
- Figyu, merre mész kicsit sötét van és nem szeretnék egyedül menni hazáig. "bahh, nemár"
- Hölgyem ha társaságom nem veszi zokon elkísérném.

Néma csendben indultunk el egymás mellett, ő kicsit imbolyogva én gondolataimba
belemerülve, hogy miért is nem vártam mégegy buszt.
- Te erre laksz amúgy? - töri meg a csendet "nem, csak utazgató pszihopata tömeggyilkos vagyok"
- Igen, mondhatni egy jó ideje.
- Aha.
Lehet, levágta, hogy nem vagyok beszédes kedvemben? Van isten.
Végre megérkeztünk egy lépcsőház elé mikor megáll.
- Megtennéd nekem, hogy megvárod, míg beszélek a szüleimmel, mert tudod nem biztos hogy beengednek
"Jajj, ha ezt tudom inkább túlórázok még kicsit"
- Természetesen, addig rágyújtok.
Kapucsengő bizar hangja töri meg az éjszakai csendet.
- Ki az? szól az agresszív férfihang belőle
- Szia, Emese vagyok, anyu itthon van?
- Alszik má és húzz innen. - az alma és fa jut eszembe hírtelen...
Persze mikor támad kedve a jól ismert nyári zápornak rákezdenie? Jelezvén hangulatomat
naná, hogy most.
A kislány elkezd pityogni, egészen megsajnálom, majd jön a korszakalkotó kérdés:
- Használhatnám a mobilodat, hogy felhívjam a barátnőmet akivel élek?
" Aha, sőt fizetem az albérletedet is a hónapra csak engedj utamra"
- Igen, tessék itt van, beszéld meg nyugodtan vele.
- Köszi szépen aranyos vagy!

Hmmm, a végén még megkedvelem, ha ilyen pozitív jelzőkkel lát el.
Hangos fecsegés kezdődik telefonon keresztül, nem túl békés hangnemben, valószínűleg összebalhézhattak és azért jött el onnan.
- Jó akkor máshol alszom ma!- zárja le a vitát "na ez a lány se egy egyszerű eset"
- Visszakísérnél a buszhoz még? "persze már úgyis rommá áztam, szívesen sétálok még"
- Igen, de hova is indulsz?
- A város túlsó felére, mennyi az idő?
- 11óra, gondolod még eléred az utolsó metrót?
- Jajj, már nem, most mi lesz? "most mi lesz..."
Elkezd újra pityogni, egyre hevesebben rázkódik a válla, na jó, legyen hisz már úgyis csurom víz vagyok
mindegy, hogy még ő is összekönnyez kicsit és átkarolom. Mostani kijelentésem miatt kicsit utálni fogom magam, de mégis megteszem:
- Ha gondolod akkor, aludhatsz nálam... – végül is kicsit sajnálom és szép is, kitudja..
- Köszönöm, de biztos nem baj?- "de, csak most mit mondhatnék? Nekem is van lelkiismeretem"
- Dehogy baj, csak kicsit maradj csöndben, mert édesanyám és öcsém a másik szobába alszanak.
Eltántorgunk az lépcsőházunkig, közbe végig belém karol, valószínüleg el is esne ha nem tenné.

Csöndbe kinyitom az ajtót és beosonunk a szobámba.
- Tudnál adni egy pólót és egy boxeralsót éjszakára? Tör fel belőlle a kérdés némi alkoholszaggal párosulva.
- Igen, parancsolj, itt vannak, még válogathatsz is, de ha nem bánod, míg átöltözől, addig én elmennék letusolni.
- Persze menj csak - "köszi, hogy megengeded.."
Zuhanyzás közbe kavarognak a gondolatok a fejemben, hogy is kerültem én ilyen helyzetbe.

Adott egy csinos lány, aki szomorú és alkoholtól mérgezett és ott fekszik mostanra az ágyamban amiben ketten épphogy el fogunk férni, mondhatni másfél személyes. Mindegy, úriember nem használja ki a helyzetet, max élete végéig bánni fogja hogy nem tette meg azt amit egy machó kierőszakolna magának. Na mindegy, looser vagyok.
Befejezvén a fürdést visszatérek kellemes szobámba ahol ő már a tv-t nézi és kényelmesen betakarózott.
- Betennél valami zenét, hogy jobban el tudjak aludni? "nem, mivel aludni akarok"
Végigfutott a gondolat a fejembe, hogy miért is szoktak az emberek zenére elaludni, talán nem is aludni akar..

Előböngészek egy poros dvd-t és jöjjön aminek jönnie kell, play gomb, zene indul, remek...
Bebújok mellé az ágyba, ő átkarol, fejecskéje a mellkasomon lába átvetve rajtam, jézusom én is férfiből vagyok ám kislány, ennek nem lesz jó vége. Hmmm egész jó illata van így közelről, az alkohol szagát leszámítva.
Valami ott lent megmozdul és kezd életre kelni, ajjaj a combja pont ott van.
Ő nem mozdul és úgy tesz mintha nem érezné, ami persze engem tovább ingerel és egyre jobban ki akar tőrni a boxeromból.
Vajon tényleg jobban rányomja a combját, vagy csak beképzelem magamnak? Pár perc után megkönnyebbülésemre hátat fordít nekem és úgy fekszik tovább, huhh ez megúsztam.
- Nem karolnál át? Fázom kicsit. - "Persze nyár van, hozzam a bundát is?"
Átkarolom, ő kicsit hozzámnyomja popsiját még mindig ágaskodó péniszemhez.
Ahhh ezt nem élem túl, és elpattan a vékony kis fonál amibe kapaszkodtam.
Kezem óvatosan combjára csúszik, már én is remegek kicsit, lehet tényleg hideg van?
- Milyen finom a bőröd - hagyja el ajkam a korszakalkotó megállapítás. Ő nem válaszol csak popsiját még jobban nekinyomja farkamnak.
Hírtelen ötlettől vezérelve kezem becsúsztatom pólója alá.
- Itt is olyan selymes? - Megint egy káprázatos kinccsel leptem meg ...
- Nézd meg nyugodtan

Finoman végighúzom hasán kezemet, majd elindul egyre feljebb lassan, egész tenyerem ráfeszül testére, ő kicsit hátraveti
fejét és számat keresi. Heves csókban forr össze szánk, kezem rátalál melleire mindketten felnyögünk, ő a kéjtől én a varázstól amit a formás mellek keltenek érzékszervemben. Nyelve nyelvemet keresi és mikor rátalál hevesen elkezdi mozgatni mint egy motolla. Na nee, ezt nem szeretem, úgy érzem a nyelvem mintha egy turmixgépbe dugtam volna, valahogy jobban
bejön a lágy gyengéd csók, na mindegy, túlélem.

Közben óvatosan elkezdek körözni bimbója körül, egyre kisebb köröket leírva ujjammal majd gyengéden elkezdem cirógatni mostanra már kemény bimbóját. Telnek a percek, ő felém fordul beletúr a hajamba, kezem már a combján jár és ott simogatom egyre nagyobb hévvel, mostmár nemzavar annyira a turmixgép efektus. Óvatosan elkezdek közelíteni puncijához, ő széttárja a lábait, jelezvén szabad az út "hát ez könnyen ment"...
Óvatosan körbesimogatom a drága barlangot, néha néha a szeméremajkakra tévedve, ő ezt apró nyögéssel jutalmazza.
Majd széthúzván ajkait, ujjammal a csiklójára tapadok és körkörös mozgással elkezdem izgatni, néha kicsit meg megnyomom. Mikor már érezhető hatása van nála nedvesség ügyileg, gyengéden elkezdem egyik ujjam befelé tolni neki, ő kezét ráteszi kezemre.
- Ne ezt nem szeretem, már elég nedves vagyok, gyere - "pff ennyit az előjátékról"
Viszont rossz partnert választott, ha azt hiszi ennyivel megússza, úgyhogy elindulok számmal lefelé, végigcsókolva a nyakát, vállát, melleit, bimbóit finoman számba szippantom és elkezdem szopogatni, majd haladok tovább a hasán keresztül, le
a combjaira, amiket végignyalok, végül szám megállapodik a lábai között. Belecsókolok puncijába, mintha a szája lenne, lágyan mozgatom nyelvemet, bele belehatolok vele, majd csiklójára térek át, széthúzom szeméremajkait, és nyelvem hegyével izgatom ahogy gyorsul a lélegzetvétele úgy gyorsítok én is a nyelvcsapásokkal, majd mikor ívbe feszül a teste ujjam rányomom csiklójára és nyelvem amilyen mélyen csak lehet belé dugom. Kedvesen megsimogatja fejem és felhúz magához, ott újra csókban forrnak össze ajkaink, de most már ő is gyengéden csókol, egy kicsit így elidőzünk majd megszólal:
- Mostmár tényleg gyere, érezni akarlak! "Ám legyen, bár izgathatnál egy kicsit te is, de ha ló nincs.."

Kicsit lankadt péniszem elkezdem húzogatni, hogy mégis merev legyen, hisz ő még hozzá sem ért, majd lassan elkezdem becsúsztatni hüvelyébe, kellemes érzés, kicsit meg is ijedek, hisz nagyon rég voltam már nővel így érzem, hogy gyors leszek.
Mikor tövig érek, megállok, hisz félelmetesen jó érzés kerít hatalmába, majd mikor legyőzöm elkezdek mozogni benne, ő a nyakamba kapaszkodik és a fülembe liheg, én próbálok koncentrálni, hogy ne süljek el-fel pár perc alatt, így néha pár pillanatra meg is állok, hogy rendezzem soraim és húzzam az időt.
- Mi a baj?
- Csak rég voltam nővel, azért lassítok kicsit.
- Nem kell, élvezz nyugodtan, csak ne belém.
Na mostmár azértse akarok elélvezni gyorsan. Pózváltás után, szépen elhasal az ágyon, lábait felhúzza, popsiját kinyomja, így kínálva fel magát nekem, őrületes egy látvány. Kezeim popsijára csúsztatom, majd farkam odaillesztem és elmerülök benne, elkezdek mozogni, ő rámozog, érzem jön a vég, megmarkolom és megállok. Pózcsere.

Újra a hátára fekszik, lábait a nyakamba teszem, ő végre hozzáér farkamhoz és magába illeszti, elkezdek mozogni, élvezem ahogy így mégjobban érezhetem belülről, ő kezeit a feje alá teszi és elkezd nyöszörögni, egyre gyorsabban mozgok benne,
kapaszkodok a lábaiba, az ágy már recseg annyira fáj neki a nem mindennapi igénybevétel, ő kis kezével elkezdi izgatni a csiklóját, halk sikoly tőle, újra megremeg, szemét lecsukja, én kicsit lassítok a mozgáson és nézem az arcát.
- Mostmár jöhetsz, hova akarsz élvezni? "na vajon megjátszotta, hogy végre hagyjam abba? És hát persze hogy a szádba!"
- Mindegy - tör föl egy hörgés kíséretében a számból a válasz és kirántom belőle farkam majd elemi erővel spriccelek a hasára.
Kis időre elfeledem, hogy hol is vagyok, élvezem a feltörő örömöt, ami átjárja bensőmet, majd miután elmúlt a varázs rámtörő fáradtság ellen küzdve próbálom ébren tartani magam.
Ő óvatosan kimászik alólam:
- Megyek, lemosom magamról - majd elmosolyodik

Én hátamra fekszem és nézem a plafont, míg távol van, és gondolkozom, hogy ismerősöknek vajon elmondjam-e? Hisz még én se hiszem el hogy ez megtörtént velem. Majd belibben a szobába megtörve a gondolatmenetet és bebújik mellém.
- Nem hittem, hogy ilyen fajin vagy - és elalszik. Eléggé illúzióromboló mondat volt részéről, így inkább én is az alvás nemes művészetének szentelem magam, félve a reggeli ébredés mit hozhat.
Hozzászólások
További hozzászólások »
Attys75 ·
:stuck_out_tongue:

orsi ·
hú orsi., először megijedtem h skizofrén vagyok, de rájöttem, h te nem én vagy, mert a neved is orsipont

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: