Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
kaliban: Folytasd!
2024-04-22 18:25
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szeretnéd...
2024-04-21 14:04
KutyaSzex: Szia! Van kutyád, és szere...
2024-04-21 14:02
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Párizsi emlék

Néhány éve ért az a szerencse, hogy júniusban többhetes munkahelyi tanulmányútra mehettem Franciaországba. Persze a napi kötelező program mellett igyekeztem kihasználni a ritka alkalmat a párizsi éjszaka felfedezésére és a főváros környékének bejárására is. Első szabad szombatomon a versailles-i kastélyt vettem célba. Aki járt már ott, el tudja képzelni, hogy a végeérhetetlen termekben és a hatalmas parkban való többórás bolyongás után milyen képpel rogyhattam le egy árnyas padra kicsit pihenni és felfalni a magammal hozott uzsonnát.
Belekortyolva az üdítőbe és jókat harapva a szendvicsből, visszatért életerővel pillantottam körül a gyönyörű parkon. Akkor vettem csak észre a sétány szemben lévő padján tőlem alig pár méterre üldögélő lányt. Farmernadrág, vékony fehér dzseki, fölötte vállig érő sötét haj borult lehajtott arca elé, amint épp ő is egy szendvicset halászott elő hátizsákjából. Két falat között rajta felejtettem a tekintetem, aztán mikor felemelte a fejét és ő is hozzálátott a szendvicséhez, két dolgot állapíthattam meg egy pillanat alatt: vonásai összetéveszthetetlen délkelet-ázsiai származásra utaltak, ugyanakkor – vagy épp ezért – valami leírhatatlan bájjal és finomsággal tették elragadóvá az arcát. Felnézett, tekintetem találkozott barna szeme pillantásával. Önkéntelenül is elmosolyodtam, egyrészt a saját rácsodálkozásom komikumát átérezve, másrészt attól a gondolattól, hogy mindketten úgy gyűrjük magunkba a szendvicset, mint akik napok óta nem ettek. Ő is mosolyogni kezdett, amitől még vonzóbb és kedvesebb lett az arca. Pár percig úgy falatoztunk, hogy tekintetünk újra meg újra összefutott, és olyankor kicsit mindig mosolyra is húzódott a szánk.

Alaposabban végigmérve megfigyelhettem, hogy nem csak az arca, de vékony alakja is csinos és vonzó. Combjára feszesen simult a nadrág, nyitott dzsekije alatt formásan domborodott a póló. Üdítős palackomat afféle jelképes koccintásra emeltem felé, amikor eszembe villant, hogy nála nem látok innivalót. Hozzáléptem és félreérthetetlen mozdulattal kínáltam felé a palackot. Némi meglepetésemre – hiszen már ittam is belőle – szívesen fogadta és jóízűen kortyolva ivott. Mellé telepedtem, röviden bemutatkoztam és beszélgetésbe elegyedtünk. Japánból érkezett egy néhány hetes nyári francia nyelvtanfolyamra, és hozzám hasonlóan igyekezett közben a látnivalók megismerésére is minél több időt szakítani. A délután hátralévő részében kicsit még sétálgattunk a parkban, aztán közösen indultunk a vonathoz, ami visszavitt bennünket Párizsba. Mindenféle jelentéktelen dolgokról beszélgettünk, ahogy az lenni szokott két külföldi találkozásakor, időnként együtt nevettünk a franciák szokásain. Közben kiderült, hogy – párizsi léptékkel – még szálláshelyünk sem esett messze egymástól, mert mindketten ugyanannál a megállónál szálltunk le. Búcsúzáskor már természetesnek tűnt, hogy másnap délutánra megbeszéltünk egy újabb találkozást a környék felfedezésére.

Másnap vasárnap volt és dél körül azon kaptam magam, hogy izgalommal vegyes várakozással tekintgetek az órámra és alig várom a megbeszélt 5 órát. Amikor végre eljött a pillanat és ismét megpillantottuk egymást, az ő szeméből és nevetéséből is a viszontlátás öröme sugárzott. Némi sétálgatás, kirakatnézés után egy kellemes sörözőben kötöttünk ki, ahol nagyszerű élőzene tette még forróbbá a nyáresti hangulatot. Egymás mellett ültünk egy szűk boxban, kortyolgattuk a hideg sört és én egyre jobban megfeledkeztem a környezetről. Csak néztem csillogó, mandulavágású szemeit, telt ajkát és csinos alakját, hallgattam kedves, kicsit akadozó francia mondatait és bársonyos, furcsán idegen nevetését. Vállunk egymáshoz nyomódott, és valahányszor összeért a karunk a rövid ujjú pólóban, izgatott borzongás futott végig a gerincemen. Igen – hasított belém a gondolat –, egyre jobban kívánom ezt az egzotikus szépségű lányt! Kicsit zavarba is jöttem, mert már a harmincon is túl, úgy éreztem magam, mintha életem első komoly randiján lennék.

Látszólagos keresetlenséggel, mintha csak kényelmesebb pozíciót keresnék, átfogtam a vállát. Én remegtem belül, ő azonban fesztelenül folytatta az épp megkezdett mondatot. Az est hátralévő részét valami különös lebegő érzésben töltöttem, ahogy kezemmel meg-megcirógattam a vállát és meztelen karját, közben saját karomon éreztem csillogó fekete hajának simogatását. Amikor zárórához közeledve a zenészek pakolni kezdtek és mi is kiléptünk a langyos éjszakába, önkéntelenül is megfogtam a kezét, úgy sétáltunk némán egy darabig. Búcsúzáskor sokáig, csendesen néztünk egymásra, aztán – okosabb nem jutott eszembe – megkérdeztem, megcsókolhatom-e. Halk, de határozott igen volt a válasz. Felnézett rám – csaknem egy fejjel alacsonyabb volt nálam –, majd lehunyta szemeit. Ajkam az övéhez ért, először csak leheletnyire, majd egyre szorosabban. Éreztem, ahogy az ő ajkai is szétnyílnak és átadja magát egy hosszú csóknak. Kezeimmel végigsimítottam karjait, a hátán felfelé haladva formás nyakát, végül selymes hajába túrva szorítottam gyengéden magamhoz arcát. Miközben nyelvem felfedezte ajkait és összeért az ő kíváncsian kutató nyelvével, magamba szívtam bőre és haja illatát. Egyik kezem ismét végigvándorolt a hátán, le egész a formás fenekéig és most már egész testét öleltem magamhoz. Nadrágomban ekkorra kőkemény jele támadt iránta érzett vágyamnak, ezt nyilván ő is érezte, ahogy hasa hozzám nyomódott, talán jobban is, mint amennyire én magamhoz szorítottam. Teste finoman végighullámzott, átölelt és egyre hevesebben derítette fel nyelvével a számat, halkan felnyögve közben.

Felforrósodott ajkakkal, felhevült, remegő testtel váltunk el egymástól. Másnap este ugyanott találkoztunk, és mintha ugyanott folytattuk volna a csókolózást is, úgy öleltük ismét egymást. A söröző helyett különösebb megbeszélés nélkül rögtön a szállodám felé indultunk. A szobában mégis kicsit feszélyezve éreztük magunkat, talán mert annyira nyilvánvaló volt, miért is vagyunk ott. A hangulat oldására kinyitottam az üveg tokaji bort, amit még otthonról hoztam magammal. Kortyolgattuk a finom aszút, közben ő japán írásjeleket és szavakat tanított nekem. Engem pedig ismét elvarázsolt csodálatos alakja, a szoknya által szabadon hagyott formás lába, a blúz alatt átsejlő melle. Aztán egyszer, gyakorlatilag minden átmenet nélkül, egymásnak estünk. Összeölelkezve lehuppantunk az ágyra, lágyan harapdálta az ajkamat, nyelvem ismét felfedezte szájának ízét, közben kezemmel követtem testének feszes vonalait. Egyik kezem a blúz alatt végigfuttattam a hátán, ujjammal követtem a melltartó pántját, másikkal a lábát simogattam, egyre feljebb haladva combja külső oldalán. Kapkodva vettünk lélegzetet, ahogy a blúz alatt a hátáról a derekára, majd mellére siklott a tenyerem. A melltartó finom anyaga alatt éreztem keményen duzzadó mellbimbóját. A lány közben ingem gombjait bogozta, majd becsúsztatta alá kezeit. Kellemes borzongás futott végig rajtam az érintésétől, farkam lüktetve próbált kitörni a farmer szorításából. A bugyija vonala mentén combja belső oldalára vándorolt kezem, míg ő leszedte rólam az inget.

- Látni akarom a tested! – suttogtam a fülébe.
Sietősen gomboltam ki és simogattam le válláról a blúzt, majd kicsit megemelte csípőjét, hogy a szoknyáját is le tudjam húzni. Ahogy hanyatt fekve kinyújtózott az ágyon, csodálatos alakján már csak egy hófehér bugyi és melltartó maradt, éles kontrasztot alkotva egzotikusan barna bőrével. Kiéhezve kezdtem csókolni nyakát, vállát, két kezemmel melleit masszíroztam, miközben ő a hátamon rajzolt izgalmasan borzongató vonalakat körmeivel. Kezem már a melltartó alatt simogatta az érzéki dombokat, majd kissé megemelve hátát, üggyel-bajjal felderítve a csat nyitját, lefejtettem róla a féltenyérnyi selymet. Most szájammal kezdtem felfedezni bőrét, feszes melleit először csak finoman csókolgatva, nyelvemmel körülrajzolva a merev bimbókat, majd finoman harapdálva, végül pedig úgy rátapadva, mintha magamba akarnám szívni. Kezeim közben visszatértek combja belső oldalára, ujjaim kutatva csusszantak be időnként a bugyi alá, ő pedig önkéntelenül lazán széttárta lábait, hogy jobban hozzáférhessek.

Sóhajai egyre hangosabbak lettek, amint lejjebb haladtam számmal a testén, feszes hasát, köldökét csókoltam, miközben ujjaim egyre messzebbre merészkedtek a bugyi alatt, felfedezve a szememtől egyelőre rejtett finom szőrzetet. Lentebb csúsztam, ajkammal már csinos combját kóstolgattam, egyre közelítve a fehéren ragyogó bugyihoz, majd nyelvem végighúztam illatos bőrén az anyag széle mentén. Két térdét kicsit felhúzta és nyögdécselve adta tudtomra, mennyire élvezi, ahogy minden érzékszervemmel felfedezem testét. Amikor – még mindig a bugyi vékony anyagán keresztül – finoman harapdálni kezdtem szeméremdombját, már nem csak a számtól nedvesedett a selyem. Csípőjét felemelve szájamnak feszült, tarkómra tett kezével magához szorított.
Ekkor már én is alig vártam, hogy végre teljesen akadálytalanul érinthessem, lesegítettem hát róla az utolsó ruhadarabot is. Szeméremdombján a lecsusszanó fehér bugyiból izgatóan bukkant elő a rövidre vágott, a bugyi vonalához igazított sötét szőrzet. Ujjaimmal körülrajzoltam a vonalát, majd két hüvelykujjammal a nagyajkait simítottam végig gyengéden, de határozottan. Éreztem melegét, izgalomtól finoman gyöngyöző nedvességét és ettől – ha ez egyáltalán lehetséges – még keményebben feszült és ágaskodott a farkam. Mielőtt folytattam a simogatását, gyorsan lecibáltam magamról a nadrágot, merev férfiasságom pedig megkönnyebbülten dudorította alsómat.

Visszatérdelve a lány lábai közé ezúttal nyelvemmel érintettem a nagyajkakat, amitől teste megrándult és újabb hangos sóhaj hagyta el ajkát. Miközben kezeimmel a hasát, derekát és combját simogattam, nyelvem befurakodott a megnyíló résbe, előbb a két oldalt masszírozva belülről, majd alulról, egészen a popsija nyílásától indulva egy hosszú mozdulattal a csiklójáig végignyaltam. Testének íze és illata is egzotikus volt, ez csak még inkább fokozta izgalmamat. Minden porcikáját szerettem volna egyszerre érinteni, magamba szívni, csókolni. Ő ekkorra már hangosan és folyamatosan sóhajtozott, nyögdécselt. Szájamat rátapasztva elidőztem a csiklóján, nyelvemmel körülrajzoltam, oldalát erőteljes nyalásokkal masszíroztam, időnkét kicsit pihenve szívogattam. Kezemmel közben előbb melleit simogattam, ismét érezve keményre összehúzódott bimbóit az izgalomtól összeráncolódott udvarban, majd visszatérve combjához a feszes fenekét vettem tenyerembe. Ujjamat végigfuttattam a popsija vágatán, amely ekkorra már szintén sikamlós volt nedveinktől. Kicsit ismét összerándult, majd térdét teljesen felhúzva tökéletesen kitárulkozott kutató kezeim és szájam előtt. Egy pillanatra megálltam és csak bámultam tökéletes alakját, a teljes odaadást a tartásában, csukott szemét csapzott hajfürtjei mögött, sima hasát, nem túl nagy, de formás melleit, a vádlijában finoman rajzolódó izmokat, szeméremdombjának vonalát, no és persze szétnyíló, vágytól duzzadó szeméremajkait, izzón dagadó csiklóját, popsijának ívét.

Aztán szájammal visszatértem a két kívánatos nyílás közötti gátra, nyelvemmel felváltva hol a popsija, hol a puncija nyílásába nyaltam erőteljesen, két ujjammal pedig a csiklóját kezdtem simogatni, egyre fokozva rajta a nyomást. Teste vonaglott az érintésemtől, csípőjét ritmusosan feszítette neki ujjaimnak. Éreztem, közeledik a csúcshoz. Szájammal átsiklottam a csiklójára, egyik kezem két ujját pedig becsúsztattam szeméremajkai közé. Csípője mozgásának ütemére puncija szinte követelően szippantotta magába ujjaimat. Épp csak egy picit ki-be mozgatva kezem, belülről határozott mozdulatokkal masszíroztam hüvelye felső oldalát, miközben másik kezem nedves ujjaival popsija nyílását simogattam, szájammal pedig csiklójára tapadtam és nyelvemmel erőteljesen köröztem rajta. Így kényeztettem még egy-két percig, élvezve fokozódó izgalmát, míg rekedt kiáltással teste egy utolsó kéjes görcsbe nem rándult. Hüvelye összeszorult ujjaim körül, csípője teljes erőből arcomnak préselődött, két izmos combja és kezei rászorították fejemet a puncijára, ezzel is érzékeltetve, hogy most már ne mozduljak tovább. Teste még sokáig remegett és hullámzott, halványan éreztem ujjaim köré fonódó hüvelyében is az elhúzódó orgazmus összehúzódásait.

Néhány percig csak feküdtünk, fejem az ölében, keze a hajamban babrált, én pedig valami földöntúli hangulatban szívtam magamba illatát, nyomtam egy-egy finom puszit combjára. Szinte el is felejtkeztem saját feszítő vágyamról, annyira csodálatos volt átélni az ő orgazmusát. Ő viszont lassan magához tért és finoman kibontakozva alólam, simogatni kezdte karomat, mellkasomat. Hasamon végigrajzolta az egykori sportolás eredményeként még kivehető vonalakat. Ahogy a köldököm alatti részhez ért, hirtelen ismét teljes erővel elöntött a vágy, farkam megrándult az alsónadrágban. Fölém hajolt, finom harapásokkal szájamat, nyakamat, majd mellemet kezdte eszegetni. Kezei közben lentebb vándoroltak hasamról, combjaimat simogatták, majd visszafelé lágyan, egymás után végigsimították alsónadrágom domborulatát. Az előző félóra minden feszültsége egy pillanat alatt újra feltámadt bennem az érintésétől. Még egy pillantást vetettem fölém hajló csodálatos alakjára, fejemet megemelve megcsókoltam arcomat végigsimító mellét. Mielőtt fejem visszahanyatlott az ágyra, még láttam, ahogy szemében huncutság csillan, amint ő is felfedezi az érintése nyomán az alsómon megjelenő apró nedvességfoltot.

Hasamra siklott a szája, ujjait pedig kétoldalt becsúsztatva alsóm alá, óvatosan hámozta azt le felmeredő szerszámomról. Csípőmet megemelve segítettem neki, majd csukott szemmel vártam a folytatást. Hosszúnak tűnő ideig semmi nem történt, bár alighanem csak másodpercek teltek el. Annál intenzívebb érzés volt utána, ahogy végigsimított a heréimtől a farkam hegyéig. Férfiasságom abban a pillanatban felágaskodott, de az érintés annyira finom volt, hogy csak a mozdulat végére tudatosodott bennem: ez nem a keze volt! Nyelve hegye okozta a kéjt, amibe beleremegett a testem. Ekkorra a két kezét is éreztem a combjaimon, ahogy közben nyelvével visszafelé is megtette az utat kőkemény farkamon. Körmeit finoman végighúzta a combomon, majd golyóimat részesítette ebben a gyönyörben. Éreztem, ahogy herezacskóm összehúzódik érintése nyomán. Előbb csak ujjaival simogatta, majd markába véve gyengéden masszírozta golyóimat. Aztán ismét forró leheletét éreztem magamon és egy pillanattal később szája finom csókkal nedvesítette be makkomat. Farkam ismét megrándult, szinte kiugrott az ajkai közül. Heréimet tovább simogatva, másik kezével középen megfogta a falloszom és finoman teljesen hátrahúzta rajta a bőrt. Így foglyul ejtve és megakadályozva további ficánkolását, újra szájával vette kezelésbe makkomat. Nyelvével izgatta a hegyén a rést, majd lassan végighúzta a farkam egyik oldalán a száját, mintha csak egy csókot húzott volna el rajta. A tövéhez érve picit fordított a fején és felmeredő szerszámom legérzékenyebb oldalán húzta végig a nyelvét visszafelé.

Felnyögtem, ahogy ezt le és fel lassan többször megismételte a farkam mindkét oldalán. Azt kívántam, bárcsak máris elélvezhetnék az érintésétől, de ő – szerencsére – nem sietett. Sőt az igazi „kínzás” csak ezután következett! Nyitott ajkai közé vette makkomat és becsúsztatta szájába. Épp csak annyira, hogy ajkai lágyan szorítottak a makk alatti legérzékenyebb részen. Egy pillanatig így maradt, majd visszahúzta száját, de nem vette le farkam hegyéről, hanem ugyanúgy visszacsúsztatta. Ezt megint csak megismételte néhányszor, majd – érezve fokozódó lüktetésemet – kis időre mozdulatlanná dermedt, makkommal a szájában. Amikor ismét megmozdult nem húzta vissza a száját, ehelyett nyelvével kezdett körözni a makkom körül, ajkát pedig ritmikusan össze-össze szorította alatta. Kezeivel elengedte farkam tövét és addig tenyerében dédelgetett golyóimat. Ahogy kezeinek addigi melegsége eltűnt, hirtelen minden vágyam az lett, hogy farkam teljes egészében ismét érezze az érintését. Pontosan ez volt az ő terve is, csak elnyújtva, tovább feszítve kéjes kínomat. Megint visszahúzta száját a makkomról, de csak azért, hogy rögtön utána ismét lecsúsztassa rajta szorosan simogató ajkait, ezúttal egy picit tovább, mint eddig. Fejét fel-le mozgatva, kezeivel combomra támaszkodva lassú ritmusban kezdte szopogatni kőkemény falloszomat. Minden lecsúszásnál épp csak egy picivel lentebb haladva rajta, mint korábban. Mielőtt visszahúzta a fejét, egy-egy pillanatra megállt, így még intenzívebben éreztem, ahogy – szinte milliméterenként – egyre nagyobb rész csusszant be farkamból forrón ölelő szájába.

Saját hangos nyögéseimre figyeltem fel és egy pillanatra kinyitottam a szemem. Ölembe hajló sziluettje, hasamra omló haja olyan erotikus látványt nyújtott, ami csak tovább fokozta izgalmamat. Gyorsan ismét lecsuktam a szemeim, mert hirtelen úgy éreztem, még egy pillantás kell csak és elélvezek. Farkam lüktetéséből ő is észrevette ugrásszerűen megnőtt izgalmam. Kis időre kiengedte szájából ágaskodó férfiasságom és ismét kezeivel simogatott lassan, a golyóimat masszírozva és ujjaival gyengéden le-fel húzgálva farkamon a bőrt. Sok időt azonban nem adott, alig csillapodott heves lüktetésem, ismét szájába vette szerszámomat. Ott folytatta, ahol egy perccel előbb abbahagyta, épp annyira szorítva ajkaival, hogy a készülő orgazmus mezsgyéjén tartson még egy rövid ideig. De amikor végül remegő farkam tövéig lecsúsztatta száját, már neki sem sikerült tovább késleltetnie kitörésemet. Ahogy ajkait falloszom tövén éreztem, megindult bensőmben a visszafordíthatatlan meleg áramlat. Izmaim az egész testemben megfeszültek, farkam végső kéjben lüktetett, közben valami értelmetlen mormogással és kezeim gyenge mozdulatával próbáltam figyelmeztetni a lányt küszöbön álló ejakulációmra. Ő azonban nem hagyta eltolni fejét, ehelyett még egyszer tövig csúsztatta forró ajkait a falloszomon. Felkiáltottam, ahogy forró nedvem első sugara a szájába lövellt. Úgy éreztem, mintha életem első orgazmusát élném át, bár most olyan fantasztikus társsal, aki megsokszorozta az élvezetet.

Az első sugár után ajkai önkéntelenül is kicsit fentebb húzódtak farkamon, és ettől még hevesebben tört elő nedvem következő sugara, majd még egy egész sorozat, alig csituló intenzitással, míg végül – úgy tűnt, percek múlva, bár nyilván sokkal kevesebb idő alatt történt – lassan abbamaradtak a kilövellések. Ő még szájában melengette farkam, amíg csak ernyedni nem kezdtem, én pedig kimondhatatlan hálával simogattam fekete haját.
(Mielőtt a szálloda előtt elváltunk és a lány taxiba szállt, még tovább szeretkeztünk azon az estén, életem feledhetetlen estéinek egyikén – de ez talán egy másik történet lehet egyszer. Azóta nem láttam őt, bár egy-egy, érdekes bélyegekkel ellátott levél, egy távoli számítógép előtt rövid mondatokban legépelt e-mail hírt hoz róla nagy ritkán.)
Hasonló történetek
20915
Csókolóztunk és simogattuk egymást. Lassan lefejtette rólam a ruhámat, a melltartómat és végül az aprócska bugyimat. Símogatott és csókolt ahol csak ért. Levette a pólóját és elkezdte kigombolni a nadrágját. Őrjítöen izgató mozdulat volt. Megkérdezte, hogy mit csináljon velem. Nem voltam szégyenlős és elmondtam őszintén a vágyaimat. Ettől teljesen bepörgött...
15363
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: