Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Paranoia

Egész nap ott volt benne az a furcsa érzés.  Mikor reggel felkelt, miközben öltözött... félt a tükörbe nézni. Nem tudta pontosan, hogy miért, de biztos volt benne, valami olyat látna, ami nagyon megrémítené.
Kissé zaklatottan indult el a munkába. Nem figyelt a feladataira, kapkodott és ideges volt egész nap. A kollégáit viszont árgus szemekkel nézte. Érezte, hogy valamelyikük készül valamire. Nem tudott rájönni, mire, de egyre nyugtalanabb lett a gondolattól.
Sötét volt, mikor elindult hazafelé. Az utcákon csak néhány siető, komor embert látott. Úgy suhantak el mellette, mint arctalan, fekete árnyékok. Cipője ütemesen kopogott a végtelennek tűnő járdán. Valaki figyeli, biztos volt benne. Nem mert hátranézni.
Mikor hazaért, egy pillanatra megállt a sötét, magányos ház előtt. Nem könnyebbült meg. Érezte, hogy ott vár rá az a valaki vagy valami, amivel szembe kell néznie. Az a dolog, amitől egész végig rettegett.
Remegve nyitott be a házba. Az első dolga volt felkapcsolni a villanyt. De a folyosó ettől csak idegenebb lett. A végén pedig ott volt a szobája. Egy régen menedéknek használt, de most félelmetes, sötét szoba...
„Csak ott lehet. Csak ott bújhatott el. Csak ott. Lehet. Lehet, hogy elbújt. Csak ott. Elbújt. Ott lehet. Csak ott lehet...” Ez zúgott minden lépésnél egyre hangosabban agyában, mígnem már elviselhetetlenné fokozódott. Érezte, hogy eljött az idő. Mélyet lélegzett. Beharapta a száját. Az ajtó könnyedén nyílt. Felkattintotta a villanyt – és ekkor szörnyű dolog történt...

Semmi.
Hasonló történetek
3901
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
5387
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Isabella ·
Nem látom értelmét... :(

Marokfegyver ·
Leírtad a tüneteket, s annak ellenére, hogy E/3 számban/személyben tetted, kifejezően produkáltad. Tetszett a tragikomikus befejezés is: a legszörnyűbb, ami történhet egy klinikai eset kapcsán, ha mégsem történik semmi. Jól ábrázoltad, hogy a paranoia nem zárja ki a tiszta gondolkodásmódot.
Javaslom, hogy legközelebb az ilyen jellegű írásodban hasonlatok helyett használj metaforákat, mert azok meghökkentőbbek, így hatásosabbak. Pl. így írtad: "Úgy suhantak el mellette, mint arctalan, fekete árnyékok." Helyette ugyanez összevont hasonlattal imigyen szólna: Arctalan, fekete árnyékok suhantak el mellette.
Nekem tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: