Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Paradoxon...

Egy hűvös ősz végi napon történt meg velünk az eset. A fiút Tominak hívják engem pedig Reginának.(Bár ez a szerző névből is kiderül ha valaki logikusan gondolkodik.) Mi akkor már nem voltunk együtt, de a közöttünk lévő vonzalom nem nagyon akart elmúlni. Aznap este a baráti társaságunk tagjaival elmentünk a Paradoxon nevű belvárosi pub-ba.

Először csak iszogattunk és mi ketten még veszekedtünk is valami szokványos elhanyagolható hülyeségen. A hely olyan volt mint egy borospince, mi a legvégében találtunk asztalt. A többiek akik velünk jöttek oda kimentek táncolni a hely bejáratához, mi pedig hátul maradtunk ahol a szemben lévő asztalnál még ült egy másik társaság. Mi pedig pezsgőzgettünk , hogy oldjuk picit a feszültséget, ami köztünk abban a pillanatban éppen feszült! De sikerült.... :) Tomi éppen az erkölcsről meg valami hasonló dologról beszélt hoozám, amikor megtörtem e élményben gazdag beszámolót...

Megcsókoltam és Ő visszacsókolt! Azt el is felejtettem mondani, hogy a köztünk feszülő szexuális láz amikor éppen ránktört, hát mi nem nagyon akartuk elfolytani... Tehát a csókom hatására eléggé elkapta Tomit is a \"láz\".Én pedig már akkor is alig bírtam ki, hogy ne érjek hozzá, ugyanis mikor éppen próbált veszekedni velem én eléggé begerjedtem arra az értelmes lényre ami ilyenkor sugárzott az egész egyéniségéből.

Hirtelen lepillantottam arra a nemes szervére amit annyira imádtam mióta csak megismertem és meg kell, hogy mondjam eléggé megáldotta az Isten méretekkel:) Nem is akartam türtőztetni magam tovább. Elkezdtem lassan kigombolni a nadrágját és elővettem azt a drága falloszt ami ott \"rejtőzött\" benne! Lejjebb hajoltam és lassan elkezdtem a nyelvem hegyével nyalogatni, aztán egyre fokozatosabban tüntettem el a számban. Először csak lassan , aztán egyre gyorsabban faltam kedvenc eledelemet! Persze ő sem volt rest és hamar bent éreztem drága újjait a bugyimban, pontosabban a csiklómon ficánkoltak azok a drága újjbegyek!

Már nem tudtam eldönteni, hogy a Földön vagyok-e még vagy a mennyországban! Egyre gyorsabbra vettem a tempót, de persze ő is! Aztán már éreztem ahogyan megfeszülnek az erek abban az édes péniszben! Úgyhogy elkezdem egyszerre szívni és a nyelvemmel csiklandozni a makkját! Közben már én is és ő is a csúcs felé: a mennyország kapujánál jártunk! Egyszerre csak éreztem ahogy megindult a szám felé az az édes nedű, amitől persze totál begerjedtem! Egyszerre jutottunk el a csúcsra: én az ujjaitól, ő pedig a számtól! Persze hatalmasat élveztünk mind a ketten és ahogy azt jó kislányhoz illik az utolsó cseppig lenyeltem a nedűt!

Majdnem kitört belőlünk az a kéjes kiáltás ami ilyenkor szokott, de feleszméltünk egy pillanatra és eszünkbe jutott, hogy mégis hol vagyunk, úgyhogy azt sajnos elfojtottuk magunkban! De csak, mert muszáj volt! Aztán egy picit rendbe tettük magunkat és már csak azt vettük észre, hogy az elején még velünk szemben ülő társaság \"valamiért\" elmentek egy másik asztalhoz... Ezt a történetet már az esemény után kb. 3 évvel írtuk. Most is éppen együtt, ahogyan akkor is voltunk. A történet írása közben, \"hát\", megálltunk egy szóra... :)
Hozzászólások
További hozzászólások »
MARVIN ·
Ökhmm... izé... Szóhoz sem jutok!

Na jó, de! Ez elég gyér! Lesz.ptad, ő meg"újjazott" (vagy mindegy) és ezt leírtad úgy, hogy jelentése se legyen.

Erkölcsileg nem zavar... ismerem a szitut, de azért ha már valami, akkor legyen jó.

A rengeteg "mi pedig", "mi meg" és a "mennyország", meg a kapuja, meg minden az "csúcs", mi pedig (mármint az olvasók) \"hát\" annyira nem izgultunk be. Talán csak nem kapott el a \"láz\".

Ószeress ·
Érdekes.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: