Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Panasz

Balázsnak ajánlom.

A zsibongó utca zaja körülvett és leláncolta gondolataim. Mélyen rejtőző érzések törtek felszínre és tűntek el nyomtalanul. Csak egy pillanat, s ismerős, borzongató érzés. Telefon. Te hívsz. Agyam lüktető gyorsasággal nyúlna utána, de kezem és tagjaim lassan mozdulnak. Sokkal lassabban, mint ahogy a szív kívánja. Ahogy megfogom a telefont, dübörögni kezd a vérem, a testem, a szívem, egyszerre. Mint egy gyorsvonat száguld át tudatomon a felismerés, hogy hívsz, hogy vársz rám, hogy hallani akarsz. A fülemhez emelem a kis készüléket, és minden zaj, forgatag megszűnik létezni.

Elhalkulnak a robajok, mert félnek, hogy nem hallanám, mit mondasz. Megáll a lélegzetem, vérem nem csitul. Hallom a körülötted élő neszek apró rezdüléseit, de érzem, hogy mint én, Te sem hallod azokat. Csak figyelem, minden, ami nekünk jár, ami egymásnak vagyunk, a figyelem. Csak Rád gondolok, csak Neked élek ebben a pillanatban, s minden másikban, ha érezlek. Összeköt, ez a kis eszköz összeköt, olyan félelmetes ereje van, hogy azt felmérni képtelenség lenne. Halkan megszólalok: "szia".

Mikor kimondom, ajkam mozdulatait az érzékek irányítják, s a vágy. Öntudatlan minden gondolat, szárnyra kap a lélek, a hit, a szerelem. "Hogy vagy kedves?" Arcom mosolyra nyílik, a melegség, mit hangod áraszt bizsergető. Halk sóhaj hagyja el szád, s minden idegvégződésem erre a sóhajra összpontosít. Hallak, érezlek, még ha nem is tudom hol vagy, s mit csinálsz. Búgó hangod hallgatva megremeg a föld alattam, s átadom magam Neked. Válaszom nem késik. Minket nem rontott meg a telefon sokat gondolkodtató lustasága. Azonnal, gondolkodás nélkül válaszolunk, hogy halljuk a másik hangját, s hangjában az érzéseket. Mindketten ismerjük a ki nem mondott pillanatok ki nem mondott varázsát. A felejthetetlen, őrült meggondolatlanságot.

Szeretjük ezt az érzést. Fáradhatatlan dallamba kezd a szó. Minden kiejtett hang szívig hatol, s tér onnan vissza a következő pillanatban, hogy átadva magát a feledésnek, kilépjen ajkainkról. De mi nem feledünk. A gondolatba égett megválaszolatlan kérdések, a halk suttogás, a csend nem múló percei. Nem múlhatnak el. Megmarad az emlék, a vélt érzések, a korán kimondott végzet. Nem feledhető a lényed, a gondjaid, a fájdalmad. Nem halványulnak el az olvasott szavak, a gondolatban megrajzolt képek. Az érintések fájdalmas hiánya felemészti a végtelenül dúló érzéseket. Az el nem simogatott simogatás, a sosem csókolt csók, a soha véget nem érő vágytalan vágyakozás. Mint a Purgatórium tüze, mely agyat tisztít, s szívet hagy romokban. Ez a legfájdalmasabb összecsapás. A szívek harca a valósággal. Veszítünk? Tudnod kell. Feladtad, s nekem fel kell adnom utánad.

Elveszünk a harc mezején, a tiszta öntudatlanság lobogóját magasra emelve hullunk a porba. Elsírjuk az utolsó könnycseppeket, s visszatérünk a magány cellájába. Kettőnk börtöne, mely külön úton visz tovább.
Majd találkozunk. Egyszer. S a bizsergés a régi lesz, de szavak nélkül hamvad majd el a vágy.
Hasonló történetek
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
3717
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Battosai ·
Még nem olvastam el de igyekszem:)!Tényleg! Van msn-ed?Úgy talán gördülékenyebben menne a kommunikáció:)

Battosai ·
Hmmmmmm..... ennyi elfolytott szenvedélyt.Ahogy olvastam átéreztem hogy komolyan gondolod...vagy gondoltad.Szép!Ezért is jutalmaztam az ezt megérdemlő pontszámmal:)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: