Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
terelek: Nem izgató, de jó kis sztori....
2024-04-15 09:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Otthon, édes otthon!

Mariann hazafelé tartott, végre szülőhazájában lehet, otthon élhet ilyen hosszú idő után. Megszerezte a diplomáját, állásajánlatai is vannak. De az elmúlt 8 év alatt oly keveset volt ott, hogy már-már idegennek érzi magát. Amikor elköltöztek tudta, hogy mennyire szereti ezt a helyet, és hogy bármi is történik visszatér oda. De vajon mi lehet a régi barátokkal, gondolta magában. Eleinte még telefonon tartották a kapcsolatot, de később ez is elmaradt, ami fájt egy kicsit neki belül.

Megérkezve nem is késlekedett, tárcsázta a két számot, melyet még mindig nem felejtett el. Csaba és Zoli az Ő régi barátai. Mindig csak fiú barátai voltak. Valahogy a lányokkal nem értette meg magát soha. De a fiú barátai közül is ez a kettő volt, akiket nagyon szeretett és mindent megosztott velük, kikérte a véleményüket és fordítva. A fiúk egyébként jó barátok voltak, s nagyon örültek, hogy van egy olyan lányismerősük, akire nem úgy kell tekinteni és mégis mindent megbeszélhetnek. A mindenbe természetesen a szex is beletartozott, noha sohasem volt hármójuk között szexszuális kapcsolat. Mindig kikérték a lány véleményét, ha új barátnőjük akadt. S örömmel fogadták Mariann kritikáit, mint ahogy most is örömmel fogadták a meghívást, és izgatottan készülődtek a rég várt találkozóra.

Egy kis vendéglőben találkoztak s leültek vacsorázni. Szemlélték egymást s Mariann levonta a következtetést gyerekkori barátai felnőtt férfivá váltak. Láthatóan a lány is nagy hatással volt a fiúkra, mert azok minden szavát úgy figyelték mintha valami megfoghatatlan dologgal társalogtak volna. Igen Mariannból is nő lett, de még milyen csinos! Beszélgettek az elmúlt évekről. A vacsora után egy kis bárba tértek be, iszogattak és tovább társalogtak. Nagyon jól érezték magukat, egyre többet ittak a hangulatuk is egyre oldottabb lett. Bár koradélutántól együtt voltak, még mindig jól szórakoztak az idő pedig már az éjszakában járt. Nemsokára elindultak a lány háza felé. Odaérve Mariann meginvitálta a srácokat egy italra, azok pedig készségesen elfogadták a meghívást. Felérve a lány lakására, folytatták élményeik kibeszélését. Felhozták a végeszakadt kapcsolataikat. Mindhárman több-kevesebben túl voltak s egyikük sem találta még meg az igazit.

Mariann felhozta a régi emlékeket, mikor arról beszéltek, hogy egyszer hármasban kipróbálják a szexet. Nevettek, bár legbelül egyiküket sem hagyta hidegen a gondolat, s a nagy nevetés után csak néztek egymásra. Hirtelen megfagyott a levegő. A csendet Mariann törte meg, odahajolt Csabihoz majd megcsókolta. Ugyanígy tett Zolival is. A két fiú lassan elkezdte a lányt vetkőztetni, s közben csókokkal halmozták el annak minden porcikáját. Formás teste volt a lánynak, karcsú derékkal. Csaba ért először a lány melléhez, s kikapcsolta a melltartót a tenyerébe zárva az alma méretű de nem túl nagy melleket. Lassan elkezdte azokat nyelvével ízlelgetni, miközben a lány aprókat nyögdécselt. Zoli alulról támadt és nemsokára a leheletnyi vastagságú tangához ért. Először csak az ujját húzta végig óvatosan a lány vénuszdombján, s közben a combját és a hasát puszilgatta. De végül lekerült ez a ruhadarab is, és a fazonra borotvált husika ott illatozott Zoli előtt. Belekóstolt. Csabi mindebből csak annyit vett észre, hogy Mariann egy kicsit hangosabbat sóhajtott. Mohón nyalogatta a lány kisajkait majd a csiklóját, ami hamarosan apró méretváltozáson esett keresztül. Nyalogatott, szopogatott, s olykor-olykor nyelve Mariann pici barlangjába is betévedt.

Hamarosan a lány is kinyitotta a szemeit, de épp csak addig, amíg kibontotta Csaba nadrágját, és szájába vette annak gyönyörosztó szervét és nyelvével finoman izgatni kezdte. Húzogatta a puha bőrt, majd bekapta, és nyelve finom dörzsölése mellett folytatta a húzogatást. A fiúk ezután nemsokára cseréltek. Lekerült róluk minden ruhadarab. Zoli került kéz közelbe, míg Csaba a lány gyönyörű puncijához, ami már csillogott az előbbi izgalomtól. Csaba finoman a nyíláshoz tette péniszét majd lassan elkezdte befelé tolni. Mindketten élveztek minden millimétert, amivel Csaba bentebb került. Eközben Mariann megállás nélkül szívta Zoli farkát. Csaba gyorsított ki be húzogatva falloszát a lány csodálatos nyílásából. Ez a mozgássorozat hozta meg a Mariann számára a várva várt orgazmust. Mariann csendesen élvezett, Zoli farkát épp csak egy pillanatra engedte ki a szájának és a nyelvének szorításából.

Ezután Csaba kihúzta a péniszét a lány vékonyka combjai közül. A lány hálásan nézett rá az előbbi örömei miatt, de vágyai egy pillanatra sem csökkentek. Zoli hanyatt feküdt, s magára invitálta a lányt. Mariann a srác fölé helyezkedett és már nem olyan finoman, szinte belezuhant Zoliba. Mindketten hangosan felnyögtek. Most a lány diktálta az iramot. Csaba eközben száj közelbe került és élvezte azt, hogy amilyen tempóval lovagol, Mariann olyan tempóval szívja a farkát. Nemsokára kiszabadult az ajkak fogságából és simogatni kezdte a lány hátát, mire az előredőlt s mellei Zoli szájához kerültek. A fiú mohón szívni kezdte azokat. Eközben Csaba odahajolt a lány fenekéhez és kinyújtotta a nyelvét. Mindez elég volt, mert ahogy szeretkeztek Mariannék, úgy dörgölőztek Csaba nyelvéhez. Csaba így szorgoskodott, majd benyálazott mutatóujját a nyíláshoz tette és lassan elkezdte befelé tolni. A nyílás szinte bekebelezte azt. Finoman tágította, majd mikor jónak találta akkor a lány mögé térdepelve péniszét helyezte a nyíláshoz és elkezdte betolni, ekkor Zoliék is megálltak egy pillanatra. Amikor tövig voltak a lányban lassan elkezdték a mozgást majd gyorsítottak. Mariann szinte azonnal élvezett.

A fiúk újból lassítottak de a lány rájuk szólt, szinte könyörgött, hogy folytassák, persze a srácoknak sem kellett kétszer mondani. Újra pumpálni kezdtek. Különleges élményben volt részük, hiszen alig választotta el valami vékony őket egymástól a lányban. Érezték egymás dolgozó falloszát, s egyre jobban közeledtek a csúcs felé. De visszatartották magukat, mert Mariann újból hangosabban nyögdécselt és egyre szaporábban vette a levegőt. Nem is bírta sokáig és az előző két halkabb orgazmus után most valami elképesztő hangosat és sikítósat élvezett. A fiúk mintha csak erre vártak volna, mintha csak ez válthatta volna ki örömüket. Ordítva lőtték bele magjukat a lányba. Feküdtek, majd péniszük lassan csúszott ki a kiszolgált tocsogó nyílásokból. Teljesen elkészültek, és nemsokára elnyomta őket az álom. Reggel Mariann ébredt először a srácok ölelésében. Rájuk nézett majd elmosolyodva jutott a mondat a tudatába: Otthon, édes otthon.

Kabir
Hozzászólások
További hozzászólások »
RealMan ·
Hát ez érdekes...



Lassan öt óra és egy üzenet sincs, szavazni sem szavazott senki...hol vagytok??????



A történet szerintem kicsit eröltetett, néhol kicsit homályos.

Snarling-Panther ·
Hogy is van ez? A lány akivel megosztják sexuális tapasztalataikat, de amikor utoljára találkoztak az még azért nem fejlödött igazi növé, és ök is csak fiúk voltak, nem férfiak? Milyen nagy sexuális tapasztalatok lehettek 18-19 éves koruk elött?



Realman: ez nem kicsit eröltetett!!! Ez NAGYON az.

RealMan ·
Látom, megvagytok...



X : Nem tudtam, hogy döglödik a mellesleg, nekem elsöre lehozta

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: