Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
lalityi9346: Várom nagyon a folytatást!
2024-03-26 17:27
kaliban: Hát ez q..va gyenge, a helyesí...
2024-03-24 15:19
golyó56: Tetszett. Folytatás?
2024-03-22 11:42
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Osztálytalálkozó 3.

Napok óta nem találta a helyét. Otthon ment a szokásos verkli, vitte a hátán a családot, lótott futott, intézkedett. A párjával és a srácokkal gyakran csak este találkozott, olyankor már eléggé leamortizálódott mindenki ahhoz, hogy igazán jól érezze magát. Zakatolt a malom. Bent a munkahelyén több ideje volt gondolkodni. Az osztálytalálkozó után történtek eléggé felkavarták. Nem igazán értette, mi történ velük, csak azt tudta, hogy nem bánta meg a dolgot. Érzett valami furcsát, hiszen először csinált ilyesmit, de a megbánás meg sem fordult a fejében. 15 éves álma valósult meg azon a szombat éjszakán. Sokáig gyötrődött, hogy felhívja-e Magdát. Az asszony névjegye szinte égette a zsebét, de igazából nem tudta, mit is mondhatna.

A búcsúzáskor elhangzott szavak azt sugallták, hogy Magda részéről lezárt az ügy, és hogy tegye el emlékei legmélyére. Logikailag rendben is lett volna a dolog. Mindketten elkötelezettek, családjuk van, igazából nem volt semmi értelme annak, ami történt. De megtörtént, és még mindig a hatása alatt állt. Sokszor végiggondolta az eseményeket. Minél többször elevenítette fel, annál több részlet élesedett ki. Az asszony bőrének tapintása, a hajának illata, a lehelete még mindig felkavarta. A szavaira is emlékezett, ahogy a múltról beszélt. Arról a 15 évvel korábbi dologról. Úgy érezte – bár lehet, hogy csak így akarta érezni – hogy Magdában is megmaradt annak a nyári éjszakának az emléke. Meg aztán valami zavarta. Az érettségi után Magda osztálytársukkal járt, állítólag jól megvoltak, le is feküdtek egymással. Ezért is nem lett kettőjük dolgából semmi. Most mégis azt mondta, hogy szűz volt akkoriban. Vajon miért mondta ezt? Lehet, hogy túl sokat rágódik a dolgon?

Az egyik délelőtti megbeszélés után visszaülve a gépéhez látta, hogy üzenete érkezett. Megnyitva a mailt megdöbbenve látta, hogy Magda írt. Az üzenet rövid és velős volt: „Hát már sosem hívsz?!”. Összeszorult a gyomra, ezek szerint az asszony tartani akarja vele a kapcsolatot. Azt sem tudta, hogy honnan szerezte meg az e-mail címét, hiszen nem adta meg, csak a beszélgetés közben említette, hogy hol dolgozik. Izzadt a tenyere, ahogy a telefonért nyúlt, beütötte a számokat a névjegyről. Hallgatta a búgást, de a telefont nem vette fel senki. A rögzítővel nem akart beszélni, nem szerette ezt a szolgáltatást, letette. Végezte a napi munkáját, többször eszébe jutott az üzenet, de úgy döntött, majd később újra telefonál.

Kora délután megcsörrent a telefonja. Gépiesen bemondta a nevét.
- Szia, Magda vagyok! Kerestél. – ahogy meghallotta az asszony hangját egy pillanatra nem kapott levegőt.
- Igen, mert kaptam tőled egy e-mailt.
- Hát persze. Egész héten vártam, hogy rám csörögsz. Olyan jót dumáltunk múltkor. Persze nem akarlak zavarni.
- Semmi baj – megijedt, hogy leteszi – ráérek. Hogy vagy? – kérdezte, hogy kérdezzen valamit. – Kipihented a bulit?
- Ne is mondd! Szombat óta nem álltam meg. A férjemnek elkellett mennie egy partnerével külföldre, tudod mondtam, hogy kintről hozzák be az árut. Intéznem kellett neki a valutát meg ilyesmi. A suliban is nagy a hajtás. A fiamat meg átvittem anyámékhoz, mert már hiányuk volt, és most uncsiznának kicsit. És te mit csinálsz?
- A szokásost – morogta az orra alá. Nem akart a munkájáról beszélni Magdával.
- Mikor folytatjuk a múltkorit? – kérdezte az asszony és ő nem tudta, mire gondol. A beszélgetésre, vagy arra, ami az erkélyen történt.
- Nekem mindegy- mondta flegmán, de a gyomra körül érezte a szorítást. – Ma speciel ráérek. - Igaz, hogy kosárlabdázni készült a haverokkal mint minden héten. Ez volt az egyetlen, amit megengedett magának, de nem biztos, hogy nagyon hiányozni fog a csapatból. Meg aztán otthon sem várják korán.
- Tök jó! Fussunk már össze! Meddig dolgozol?
- Ameddig akarok – elég nagyképűen hangzott, de tényleg így volt. Viszonylag szabadon garázdálkodhatott a munkaidejével.
- Oké. Fél négykor találkozhatunk. Mit szólnál, ha elmennénk abba a sörözőbe, ami ott van a sulitól nem messze?
- Nekem jó. Ott leszek.
- Helyes. Várlak! Szia! – azzal letette a telefont.

Na most mi lesz?! Nézte a kezében a telefont. Mit akar Magda? Biztos csak egy jót dumálni, azért mennek a kocsmába. Ránézett az órájára, még van másfél órája ahhoz, hogy elinduljon. Már nem tudott odafigyelni a munkájára, abba is hagyta hamar. Összepakolta az asztalát, lezárta a gépét. Fogta a cuccát és elindult. Eszébe jutott, hogy jó lenne lezuhanyoznia. Azon ritka munkahelyek eggyikében dolgozott, ahol a munkatársak kényelmét egy-egy öltöző is szolgálta. Persze ciki, ha munkaidő alatt zuhanyozik, de ha lebukik, majd kivágja magát azzal, hogy tárgyalása lesz. Előfordult ilyen már máskor is. Gyorsan lezuhanyozott, még szerencse, hogy ma van a kosár nap. Hamarabb ért oda a sörözőbe, mint a megbeszélt idő. Beült az egyik boxba és kért egy kávét meg egy kólát.

A felszolgáló még ki sem ért a rendeléssel, amikor megérkezett Magda. Csinos volt, ápolt. Mosolygott, ahogy az asztal felé jött.
- Szia! – puszilta meg az arcát – Úgy örülök, hogy megint találkozunk! Tök érdekes, hogy több, mint 10 éve nem láttuk egymást és most megint együtt vagyunk.
- Aha. Mit kérsz?
- Egy Martini jól esne. Hogy vagy? - Mindenféléről beszélgettek. Magda a munkájáról kérdezte. Elmondta, hogy miket csinál. Az asszony figyelmesen hallgatta. Jó érzés volt, ahogy kíváncsian néz, vagy éppen megértően bólogat. Szóval kellemesen érezte magát. Olyan volt, mint régen. Kért még egy italt az asszonynak.
- Miért írtál? – kérdezte hirtelen. Magda elmosolyodott:
- Jó volt veled beszélgetni- a szemébe nézett.
- Csak beszélgetni? – kérdezte kihívóan, mert tiszta vizet akart önteni a pohárba.
- Nem csak beszélgetni. Azt is jó volt veled csinálni.
- Mit? – kérdezte. Érezte, hogy kiszáradt a szája. Belekortyolt a kólába, hogy ne kelljen Magdára néznie.
- Kefélni. – furcsán hangzott ez a szó az asszony szájából. – Kár hogy nem tettük meg korábban. - Hallgatott. Nem tudta mit válaszoljon, hülyén érezte magát, ahogy erről beszélgetett gyerekkori szerelmével.
- Szerinted nem? – Magda nem várt választ – Egyébként nem volt az igazi. Csak keféltünk és nem szeretkeztünk.
- Mi a különbség?
- Elkapkodtuk. Nem volt időnk egymásra figyelni. Hajtott minket a vérünk. Félre ne érts, jó volt, de nem az igazi.
- Elég furcsa helyzet volt, de érdekes. Meg sem köszöntem neked. – izzadt a tenyere, de átnyúlt az asztalon, megfogta Magda kezét. Az asszony megszorította az ujjait.
- Azóta sokat gondolok rád. Nem hittem volna, de valami történt velem, talán valami hiányzik az életemből. – ránézett – Tudom hogy nincs jövője, de ..

Elharapta a mondatot. Úgy látszott olyat mondott, amit nem akart, és megbánta. A táskájáért nyúlt.
- Megyek. – szomorú volt a hangja.
- Most nem mehetsz el így! – szinte kiabált az asszonnyal. Kavargott a gyomra a gondolatra, hogy megint elmegy – Egyszer már csináltál ilyet! Magda ránézett:
- Hazaviszel? - Az autóban nem beszélgettek sokat. Úgy érezte, bármit mond, elszáll a pillanat. A szeme sarkából látta, hogy az asszony őt nézi, amikor rápillantott, összeakadt a tekintetük. Megálltak a ház előtt. Bezárta a kocsit. Előre engedte Magdát a kapuban. Ahogy beszálltak a liftbe megfogta a kezét. Kézenfogva szálltak ki. Az asszony elengedte, előkotorta a kulcsait, kinyitotta az ajtót. Belépett Magda után a lakásba, becsukta maga mögött az ajtót.

Az asszony szembe fordult vele:
- Isten hozott nálam – mondta. A karját a nyakára fonta, közel hajolt az arcához. A szája először finoman érintette meg az övét, apró puszikat kapott. Megfogta Magda derekát, közelebb húzta magához. Csókolták egymás száját, fogait. Érezte a keze alatt az asszony testének vibrálását, nyakán a kezét, a körmeit. Nem szakadt el egymástól akkor sem a szájuk, amikor a nő beljebb araszolt. Lerúgta a cipőjét, betántorogtak a nappaliba. Magda megfordult, előre hajtotta a fejét. A ruha zipzárját úgy húzta le, hogy közben csókolta asz asszony tarkóját, vállát. Lesimogatta a ruhát, Magda kilépett belőle és felé fordult. Keze az ingén matatatott, sorban kigombolta a gombokat. A keze hűvös és száraz volt, ahogy a bőréhez ért, cirógatta, bizsergette az érintés. Kicsatolta az övét, kibújt a nadrágjából és a zoknijából. Átkarolta asz asszonyt és magához húzta. A bőrük összeért. Olyan bódító illatot érzett, hogy azt hitte megőrül. Az asszony nyelve hevesen kutatott a szájában, a keze simogatta ahol elérte. Közben ő sem tétlenkedett, felkutatta az asszony testén. Végighúzta a kezét a gerincén, ujjai megakadtak a melltartó pántjában. Ügyetlenül próbálta kinyitni, de nem sikerült elsőre.

Aztán megoldotta, átsimította a vállán. Az asszony kibújt a melltartóból, leejtette a földre. Még mindig szép mellei voltak. A bimbókat apró, világosbarna udvar vette körül. Ahogy hozzáért érezte a bőr simaságát. Érintésétől megrezzent az asszony. Lehajolt és megcsókolta a jobb cicijét. Finoman bekapta a szájába, nyelvével a csúcsán körözött. Magda teste reagált, mellbimbója megkeményedett és előre meredt. Érezte a nyelvével. Lassan lerogytak a szőnyegre. Csókolták, simogatták egymást. Szájával folytatta a cicik kényeztetését, a keze az asszony lábán siklott. Elindult a szájával lefelé. Elidőzött a lágy köldökön. Magda hasán nem látszott a gyerekszülés, vagy csak sokat törődött önmagával. Nem izmos, de lapos volt a hasa. A bőre halványbarna, látszott rajta a szolárium. Érezte nyelve alatt az apró pihéket, meredeztek az ég felé. Kezével a lány lába közé nyúlt. Megérintette belülről a combját, ujjai elindultak felfelé. Finoman érintette a duzzadt halmokat.

Bugyin keresztül enyhén megnyomta az asszony húsát. Érezte a ruganyosságot és a nedvességet. Ráhajtotta a fejét Magda ölére. Megcsapta orrát az asszony illata, amelyre oly szívesen emlékezett. A száját rátapasztotta a bugyi mögött rejtőző kelyhekre, nyelvével izgatta őket. A nyála összekeveredett az asszony testének nedvével. Mutatóujjával óvatosan félrehúzta a fekete tangát. Nyelvével nyitotta szét a redőket. Először csak a felületüket érintette, aztán kicsit erősebben ért hozzájuk. Az ajkak szétnyíltak ahogy megteltek vérrel. Olyan volt mint egy rózsaszín kakastaréj. Érintésétől enyhén vibráltak. Csillogott a húsa. Két újjal óvatosan széthúzta a nagyajkakat, nyelvét bedugta a résbe. Enyhén sós ízt érzett. Ki-be tologatta, forgatta, lebegtette a nyelvét, csókolózott az asszony vaginájával. Magda enyhén emelgette a fenekét. Vagináját a szájának feszítette, lába remegett, teste megfeszült.

Kicsit enyhült a feszítés, hirtelen érezte, hogy kutató kezek járnak gatyájánál. Az asszony megfogta félkemény farkát. Kibújtatta boxeréből, ujjaival átkulcsolta, aprókat szorított rajta. Húzogatta a bőrt a fejéről, tenyerével betakarta a makkot. Aztán oldalra fordította a fejét és megcsókolta meredező férfiasságát. Finoman érintette a szájához, nyelvével simogatta a végét. Óvatosan ráfonta a száját. Forróságot érzett a farka körül. Három ujjával tovább húzogatta a bőrt a farka tövénél, morzsolgatta a heréit. Átnyúlt az asszony dereka fölött, alányúlt és magára emelte, miközben hanyatt fordult. A nyelve fel alá járt Magda puniján, egészen a rózsaszín gyűrűig, amit feneke halmai őriztek. Érezte a farkát az asszony szájában, érezte a bólogatást. Kezével finoman szétfeszítette a farpofákat, nyelvét mélyen az asszony testébe fúrta. Érezni vélte a belső redőket. Egyre gyorsabban mozgatta a nyelvét, egészen finoman harapdálta a kikukucskáló csiklót. Magda szájával és kezével is kényeztette, csípőjét egyre erősebben lefelé nyomta, feszítette a szájának. Aztán hirtelen elengedte a farkát, lefordult róla. Felemelte a fejét. A szája, az orra, az álla síkos volt a nyálától és az asszonytól.
- Gyere belém – mondta Magda. Széttárt combjait.

Közéjük térdelt, farkának végét a gyönyörök barlangjához illesztette. Óvatosan hatolt előre. A síros lukba könnyedén csúszott bele. Hihetetlen melegség fogadta. Ráhajolt Magda szájára, náluk összekeveredett. Lassan mozgatta a csípőjét, kiélvezve a pillanat varázsát. Az asszony a hátát, a gerincét, a fenekét simogatta, csípőjével követte a ritmust. Mindketten lihegtek, mélyről, egymás szájából vették a levegőt. Magda combjai ráfonódtak a derekára, farka egészen mélyen beléhatolt. A könyökét és térdeit nyomta a szőnyeg durva szála, hasán érezte az asszony szeméremcsontjának szúrását. Vágtattak. Érezte, hogy elindul a hangyahadsereg a gerincéből. Megállt, megfeszítette magát. Egészen mélyen Magda testében apró vibrálás kezdődött. Nem bírta tovább. Csípőjét előre nyomta, hátrafeszítette a fejét. A torkában megakadt a levegő, aztán kiszakadt belőle. Ugyanekkor farkából is kitört a láva. Magda megvonaglott alatta és hirtelen felsikkantott. Érezte, ahogy hasizma megfeszül, pinája összeszorul lüktető farka körül. Ráborult az asszony testére. Könyökével támaszkodott ugyan, de mellkasuk összeért. Verejtékük összekeveredett. Egyre könnyebben vették a levegőt. Farka lassan összehúzódott.

Óvatosan megemelte a fenekét, kicsusszant Magda testéből. Megcsókolta az asszony lehunyt szemeit, izzadt homlokát. Finoman ért a szájához, nem dugta át a nyelvét. Lefordult az asszonyról, felült, megtörölte az arcát a tenyerével, nagyot szusszant.
- Köszönöm – érintette meg Magda száját, az ujjával. Magda apró puszit nyomott az ujjára:
- Én is. Ki kell mennem - Ruganyosan felállt és kisietett a szobából. Ült a földön a szétdobált ruhák között. Aztán feltápászkodott és felvette az alsógatyáját. Összeszedte a ruháikat, letette az egyik fotelra. Leült, rágyújtott egy cigire. Magda visszajött a fürdőszobából. Nagyon szép volt így meztelenül. Nem látszott rajta a gyerekszülés, teste ruganyosnak látszott. Nem nézett rá úgy mondta:
- El kellene menned. – a hangja szomorúan csengett.
- Értem – mondta bambán. Elnyomta a cigijét, felöltözött.

Bután érezte magát, ahogy bekötötte a cipőjét. Magda állt és némán nézte, karjait a melle előtt összefogta, mintha védekezne. Megszólalt:
- Nem szabad máskor ilyet csinálnunk. Nem szabad, mert fölborít mindent! Örülök, hogy megint megtettem. Megtettem, mert már nagyon régen vágytam rád, de soha többet nem fogom. Nem akarom, hogy fájjon. Köszönöm amit adtál, és köszönöm, hogy megértesz.
- Én köszönöm. - Kilépett az ajtón. A lifttől még visszanézett, de az asszony nem állt az ajtóban.

Vége
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: