Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Osztálykiránduláson

Mi 16 éves fiúk vagyunk és óvoda óta haverok. A tavalyi osztálykiránduláson úgy esett, hogy beindultunk és meglestük a csajokat a zuhanyzás közben. 5-en voltunk 3 ablaknál. A látvány gyönyörű volt. Mindenkinek megkeményedett már. De figyelmesek lettünk egy dologra. A két legjobb nőt nem láttuk sehol. Mielőtt még befejezték volna eltűntünk gyorsan.

De mi ketten még látni akartuk azt a két csajt, ezért még visszamentünk 11 körül. Az osztályfőnök már régen aludt, elég engedékeny szokott lenni. Tehát 11 körül visszamentünk és feltűnt a két leányka. Odavittünk két széket így szinte páholyból nézhettük az eseményt. Szép lassan levették ruhájukat és megnyitották a csapot. Természetesen elkezdtük verni. Gyorsan végeztünk és menni akartunk. De ekkor figyelmesek lettünk valamire.

A jobbik csaj bement a másik fülkéjébe és elkezdték simogatni egymást majd később smároltak is. Aztán nekem támadt egy perverz ötletem. Menjünk be hozzájuk. Hát bementünk. Elején felsikoltottak, de ahogy látták mit akarunk nem ellenkeztek. Nem mondhatni hogy szégyenlősek voltak. Levetkőztünk és elkezdük. Nagyon jó volt minden.

Mire végeztünk a 2 bombamuffantyúval már fél 2 volt. A sok pia után már mindenki aludt. Hát bementünk szobánkba mi 4-en és újra elkezdtük. Nagy nyögdécselések közepette tartott a dolog. Egyszer hirtelen nyílik az ajtó és belép az osztályfőnök. Úgy megrémültünk, hogy levegőt se kaptam. Végigpörgött előttem az előző 2-3 óra cselekvései.

Ezután egy órás tanári beszéd jött amit némán hallgattunk. Majd meglepetésünkre a pedagógus azt mondta, hogy el lehet tusolni az ügyet bizonyos feltételek mellett. Ekkor már elállt a szívverésem is.

Végül is nem lett belőle semmi de ez volt életünk legjobb kalandja. Hogy, hogy ébredt fel azt még máig se tudom.
Hasonló történetek
25079
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
29935
Bezárta az ajtót és a kis polóját már vette is le, de már azon keresztül is jól látszott a melle, mert melltartó nem volt rajta. Olyan édes feszes mellei voltak, kis barna mellbimbói, csak az ölembe ült és már a nyelve a számba volt, ahogy elkezdtem masszírozni a kis mellet, a kis bimbója már olyan kemény volt, hogy már szúrt, hehe.
Hozzászólások
További hozzászólások »
nick0922 ·
azt prolbalod bemeselni hogyket bomba no ket ilyen kis balf.... lefekudne :angry: ne hulyits mar!!! :angry:

football star ·
hát ez eléggé gáz történet.. nagy faszság.. már nem azért:S

GoNoSzGoD ·
Szeretnéd ha ilyen történe veled mi? Álmodik a nyomor amiben élsz! :smile: Biztos mostis otthon vered ki a haveroddal együt egymást segítve mert mással nemtudjátok csak egymásnak kiverni! :angry: :angry: :angry: :angry: :laughing: :laughing:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: