Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Dr. Stephen P. St.John: Sok gondolatom volt, de végül...
2024-03-28 20:01
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Osztálykiránduláson

A fiú tántorogva lépett be a szobájába. Kb. 10-en voltak a bennt. Ledőlt az ágyára, amin már feküdt valaki, a legjobb barátja, Lili. Ő sem volt már teljesen józan. Mindenki szakadt a röhögéstől a szobában, s ez a srácnak nem volt ínyére, mert betett neki a vodkanarancs és a pezsgő. Iszonyúan görcsölt feje, Lili hasára feküdt, aki elkezdte simogatni. A fiú nagyon beindult a simogatástól, s ledöntötte az ágyra a lányt. Ekkor már érzékibben simogatta a lány, az arcát, a nyakát , a szája vonalát, majd egy hirtelen mozdulattal beletolta a szájába az ujját.

Már egymást csókolták, ahol érték, és amikor már nem bírták tovább veszettül elkezdtek SMÁROLNI. A többiek elkezdtek kiszállingózni, s mikor már teljesen egyedül maradtak letépték egymás pólóját. A fiút gyönyörű látvány fogadta, egy gatyában és egy szál vörös melltartóban feküdt előtte A NŐ. Pár másodpercig csak bámulta, majd a lány – látva a fiú zavarát – kikapcsolta melltartóját. Marci - mivel így hívták a srácot – nekiesett Lili kebleinek, amit ő halk nyögésekkel nyugtázott, majd végigcsókolta a lány testét a szájától a köldökéig, elidőzve kerek melleinél, és fülénél, mert tudta, azok a lány erogén zónái. Lehúzta a nadrágját, és elkezdte nyalogatni combjait. Pár csók után egyre forróbban és beljebb nyalta, majd a bugyiján keresztül izgatta Lilit, aki már szinte elfolyt a kéjtől. Gyorsan meg is szabadultak a bugyitól, így Lili már teljesen meztelenül feküdt Marci alatt, aki lassan elkezdte nyalni a csaj forró punciját.

A srác érezte a kéjnedvet végigcsurogni nyelvén, és a csípőjét mozgató lányt maga alatt, amitől teljesen felizgult! Lili is átadta magát vad vágyainak, hevesen tuszkolta le Marci kezét, hogy megujjazza, amikor benyitott egy seggfej, és egy „bocs”-ot elejtve röhögve kiment. Gyorsan bezárták az ajtót és folytatták ott, ahol abbahagyták. Marci újult erővel vetette nyelvét a lány lába közé, egyre hevesebben és mélyebben nyalta. És akkor még nagyobb szívás: megcsörrent a telefon. A srác apja érdeklődött, hogy milyen az osztálykirándulás. Marci nehezen tudott válaszolni, mert közben Lili forrón a fülébe lihegett, meleg nyálát csorgatta a nyakán. Miután letette már csak pár vad csókot váltottak, mert visszatértek az osztálytársak. Sietve magukra kapkodták ruháikat és kinyitották az ajtót…

…Természetesen mindenki részeg volt, s míg a többiek röhögtek, addig ők izgatták egymást, ennek meg is lett az eredménye, hogy újra egymás szájában járt a nyelvük, az osztálytársak ismét kapcsoltak, és leléptek 1 kivételével, aki onnantól kezdve kábán figyelte az eseményeket, bár ez Lilit és Marcit nem zavarta. Liliben – Marci nyelvén kívül – keményen dolgozott az alkohol, nem gondolkodván pár nagy simogatás és hatalmas „mindent bele” smár után azonnal Marci gatyáját gombolta. Megfogta a srác akkor már álló kemény farkát, amitől a srác majdnem elment mivel ez volt az első alkalom, hogy magán kívül más is megérintette AZT. Kb. 5 percig tartotta magát, mire sikerült olyan állapotba hoznia magát, hogy ne feszítse őt az orgazmus. Kegyetlen csókcsatát vívtak. Nem tudtak betelni egymás ajkaival, nyelvével. Harapták, szívták egymás száját, koccantak a fogaik, forró leheletük csak még jobban beizzította a másikat. Lili keze meg ütemesen mozgott Marci kemény, nagy szerszámán. Forró volt a nyáluk, minden lélegzetük, egész testük, a bőrük… és akkor… ismét benyitottak.

A lány gyorsan kikapta a kezét a nadrágból, mindketten hasra vágták magukat (ez Marcinak elég fájdalmas volt, érthető módon). Lilinek át kellett mennie saját szobájába, ahonnan még pár forró SMS-t váltottak, majd még átosont pár csókra. Az aznapi történet így ért véget, és másnap…
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: