Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A nők bosszúja, 1. felvonás. történetnek a folytatása.
(Fantázia történet)
A történet a fantázia szüleménye, BDSM és Horror keveréke, de alapvetően a horrorba tartozik....
Lecsúsztam a fal mentén, és széttárt lábakkal csupasz fenekemmel a padlóra ültem. A fejem...
Sziasztok! Ez egy skicc, az első írásom. Szeretnék rá őszinte kritikát kapni! A történetet...
Friss hozzászólások
Marthy: Mmm! Lányként os imádós történ...
2024-03-28 16:03
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:47
Marthy: Tökéletes ritmusú, nagyon jól...
2024-03-28 15:46
Materdoloroza: Pedig én is vártam a folytatás...
2024-03-27 22:41
Dr. Stephen P. St.John: Sajnálom, hoyg nem tette egyér...
2024-03-27 20:43
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Osztálykirándulási emlékek...

Tavaly, mikor középiskola 3. osztályába jártam történt velem ez a történet. Tudom nem nagy szám, hiszen semmi extra nem történt, ám számomra mégis nagyon nagy élmény volt. Májusban osztálykirándulásra mentünk, s ott volt az a csaj is, aki már régóta tetszett. Sokat beszélgettem vele, éreztem ő is örül, ha dumcsizunk.

Eljött az este, pontosabban az éjszaka. Nagy bulit csaptunk, folyt a pia rendesen. Mivel se én se ő nem iszunk, nem éreztük annyira jól magunkat. Bementem abba a szobába, ahol Ő is aludt. 6 lány volt abban a szobában összesen. Velem jött még 2 haverom is. Odaültem a kiszemelt lány ágyára, ő kérte feküdjek mellé. Mivel a társaság nagy része aludt vagy eléggé ittas volt, nem tartott vissza semmi. Sötét volt, senki nem láthatott semmit. Azok, akik józanok voltak, felfogták, mi a helyzet, s kimentek. Én elkezdtem simogatni a lányt. Először picit ellenkezett, de aztán ellazult, s hagyta magát. A hasát kezdtem simogatni, majd kezem elkezdett feljebb csúszni a mellei felé. Nyelvemmel a nyakát nyalogattam, majd megcsókoltam. Ő is elkezdett simogatni, majd kérte vegyem le a gatyámat! Nem kellett kétszer mondania. Én kezemet lassan a bugyijába csúsztattam, ahol ujjammal punciját kezdtem izgatni. Látszott rajta, hogy nagyon élvezi, halk sóhajok és nyögések hallatszottak a szobában. Kicsit féltem, nehogy valaki meghallja, de ekkor már nem volt megállás. Addig ujjaztam, míg el nem élvezett.

Ekkor következtem én. A hátamra fektetett és elkezdte verni a farkam. Nagyon ügyes volt, száját is használni kezdte és nem kellett volna sok idő, hogy elélvezzek, ha nem történt volna meg az, ami megtörtént. Benyitott az egyik haverom. Magamra rántottam egy takarót, így nem vett észre semmit, persze azt furcsálta, miért fekszek a csaj mellett. Mivel ő sem volt józan, ledőlt az egyik lány mellé és elaludt azonnal. Végre folytathattuk, a gyönyör útjain való haladást. Tovább szopott, s mikor szóltam, hogy mindjárt elélvezek, ő csak a kezét használta, s pár pillanat múlva már spriccelt is a sperma. Hatalmasat élveztem, lehet, hogy azóta sem volt olyan yo.

Mikor végeztünk, kimentünk a fürdőbe és megmosakodtunk. Majd mindketten aludni mentünk. Azóta is nagyon jóban vagyunk, s nem lenne ellenemre, ha megismétlődne a sztori...
Hasonló történetek
22482
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
18009
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
leticia_63 ·
Kedves olvasók!

Egyet értek Ruppival! Rajtatok igen nehéz eligazodni. Ha az ember ír egy kitalált történetet, akkor azon sírtok, hogy olyan történet kell, ami igazán megtörtént, hogy ezen el lehet aludni, meg nem hiteles, mert csak kitalált. Most itt van egy, az sem tetszik. A szépet kell észrevenni ebben a történetben is. Mégpedig azt, hogy Atee kitárta lelke egy darabkáját, és megosztotta velünk.

Az igaz történetek, pár írástól eltekintve, sosem lesznek olyan részletesen leírva, mert az ember önkéntelenül is magába zárja az intim dolgokat.



Atee!

Ha megpróbáltad volna egy kicsit leírni, hogy a szeretkezés közben miket éreztél, vagy szerinted a lány mit érzett, sokkal jobb lenne.



Leticia

MARVIN ·
Nekem az nem tetszett, hogy leírja, tavaly történt, és egy év után még mindig ismétlésen, vagy folytatáson ábrándozik. A történettel különben semmi nagy baj nincsen, hétköznapi nyelvezet, amit itt nem értékelnek, csak az agyonfogalmazott belsö mondanivalóval rendelkezö halálérzelmes mondatokat.



Bár valóban semmi extra nem történt benne.

nuno69 ·
a Ruppi féle vonallal értek egyet még akkor is ha 1. telleg lehetett volna részletesebb

2. ruppi ellen 1 ponttal vezetek ;-)

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: