Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

osztálykirándulás balatonkeresztúron

Ez a történet most nyáron történt. Az osztályfőnököm szervezte és nem volt túl drága, tehát sokan jöttek el. Reggel indultunk az iskola elől én már ott vártam a barátnőmet és a többi társam. Én már elintéztem a bevásárlást. Cigi, kaja, pia és áldottam a fejemet, hogy el tudtam rakni zsebre észrevétlenül 1 doboz kotont is..:)

Már dél körül megérkeztünk. A tanárnő ezt a napot szabadfoglalkozásnak szentelte. Kipakolás, vásárlás és ismerkedés a hellyel. Mondanom sem kell, tíz csajból, aki eljött 8 bombanő volt. Köztük volt az enyém is. A szobákban tetszés szerint lettünk elosztva. Szóval mindenki oda ahova akart. Én persze Bernivel a barátnőmmel együtt haveromhoz meg az ő csajához mentünk be és pakoltunk ki. Haverommal kiálltunk az erkélyre elszívni 1 cigit. Már nagyon vártam az estét, mert Berni sokat ígért nekem. Petinek a haveromnak is ilyen dolgok járhattak a fejében.

Eljött hát a várva várt sötétség. A lányok éjszakai sétát ajánlottak, de ahhoz ki kell szökni az épületből. Miután ezt megoldottuk már vígan szaladtunk az éjszakában. Mi értünk ki hamarabb a vízpartra. Lerogytunk a fűbe, és ott elkezdtünk csókolózni. Mire Petiék utolértek minket akkorra már nem volt rajta póló. 16 éves létére felnőtt méretű mellei voltak. Nyaltam és szívtam a bimbóit. Izmos hasát végigcsókoltam. Nyögött és bíztatott. A fürdőalsót már rég lekaptam róla és ő is azon volt, hogy fürdőgatyámtól megszabadítson. Nyaltam és masszíroztam a csiklóját, ő meg sikongatott. Petiék tőlünk 10 méterre álltak és már ők is benne voltak a "dologban". Berni rám szólt, hogy most ő jön. Beletörődtem, hogy vége a finom puncinak de mégsem! Háton feküdtem ő meg ráült az arcomra, végighajolt a testemen és elkezdte vadul szopni ágaskodó farkamat.

Ahogy élvezett, rétegekben száradt az arcomra a nyelvjátékommal előcsalt nedve, de ekkor éreztem, hogy nálam is itt a vég. Felugrottam és a melleire élveztem. Ő meg szétkente az egész testén. Engem teljesen megvadított a vágy, de ő megállt parancsolt. Kibontottam a gumit és a szájában rakta majd így szolt:
- Told bele a számba a faszod. - és így került rám az óvszer. Ekkor jött el az én időm. Ilyen keményen még életemben nem keféltem. Keményen dolgozott a derekam, töltöttem az édes kis borotvált punciját, majd pozitúrát váltottunk.

Elkezdett lovagolni a sziklakeménységű hímvesszőmön. A mellei az arcomban ugráltak, de ekkor jött az igazi meglepetés! Évi Peti csaja jött oda hozzám de ekkor láttam, hogy berni meg Petihez rohan oda. Nőt cseréltünk! Évi vadul járatta nyelvét a számba. Ekkor fordult rám. Hemperegtünk a füvön, miközben smároltunk, ujjaztam, ő meg a tökömet markolászta. Ekkor én leptem meg őt. Feltérdelt, én meg a kőkemény fenekébe hatoltam be. Sikoltott megdöbbenésében, de aztán ráérzett. Nyögött, nyögött és egyre csak nyögött, de én is! De újabb váratlan fordulat történt: (folytatás következik!!!)
Hasonló történetek
22519
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
29456
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Helga22 ·
Nahát ez nagyon gyenge volt. A képzelö eröddel nincs baj, de inkább ne itt írd le a képzelgéseidet, itt nincs ilyenre szükség. 0 PONT!!!

Tiger ·
Mért neked több van Edem?

Tiger ·
Nem hiszem.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: