Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Osztálybuli

Kb. 1 éve volt egy osztálytársunk, aki a suliból való távozása előtt rendezett 1 bulit. Mire odaértem a barátnőmmel, már előkerült minden, ami csak kell, sok-sok ital, jó zene. Laza 30 perc múlva mindenkin meglátszott az alkohol hatása, tehát az emelt állapottól a szédelgő részegig, minden volt már. A lányokon az ital valami furcsa oknál fogva, számomra eddig ismeretlen hatását fejtette ki. Aki csak él, és mozog, arra rámásztak csókoltak tapiztak. A medencénél az egyik osztálytársnőmmel igen közel kerültünk egymáshoz, (a kezem a bugyijában volt és azon igyekeztem hogy elérje az orgazmust) és jött a barátnőm (aki úgyszintén osztálytárs), és meglepve ledermedve állt ott, és nézett minket. Ekkor a lány leszállt rólam, odament Orsihoz (a barátnőm), és megcsókolta. Orsi visszacsókolt és így egymás szájában elindultak az emelet felé, majd megfordultak, és huncut mosollyal engem is hívtak. Nekem nem kellett több, felmentem velük az egyik üres szobába, és ott átadtuk magunkat a legszebb örömöknek.

Először meztelenre vetkőztették egymást vad csókok közepette, majd nekem is segítkeztek fölös ruháim eltávolításában. Timi (a másik lány) egyből felfedező útra indult lefelé, néha elidőzött 1-1 ponton, majd folytatta felfedező útját. Amikor elérkezett már merev 21 cm-es hímvesszőmhöz elkezdett játszani vele. Először megcsókolta a makkomat, majd végig nyalta a szárát, és a legvégén bekapta a fejét, és édesen szívva elkezdte elmélyíteni szájába farkam. Eközben vadul csókolóztam Orsival és megkértem üljön az arcomra, mert örömet szeretnék szerezni neki. Amikor elég közel kerültem finom rózsaszín, borotvált puncijához rögtön megkezdtem az örömszerzést. Először megcsókoltam kis pöckét, aminek élvezését mély sóhajokkal nyugtázta. Majd elkezdtem nyalni nedves punciját, amire ő egy halk orgazmussal felelt.

Közben Timi finoman szopta farkamat, majd abbahagyta kivette merev faszomat a szájából, felállt az ágyra és puncijával farkam fölé állt. Majd elkezdett közeledni hozzá és végül ráült. Elkezdett lovagolni miközben én Orsi punciját nyaltam, a két lány meg egymással játszott, csókolóztak simogatták egymás mellét. Ekkor Orsi azt mondta, ő is szeretné ha megdugnám. Egy gyors helycsere következett ill. egy új póz. Orsit kutyapózban kettyintettem miközben ő nagymellű barátnője punciját nyalta. Timi a heves punci nyalástól kétszer is elment, Orsi pedig az én kefélésemtől hangos sikolyok közepedte elment vagy háromszor. Éreztem, hogy már nem bírom sokáig és szóltam a lányoknak. Ők erre megkértek, hogy álljak fel és hagy szopjanak le ketten ,én tiltakozás nélkül belementem. Olyan gyönyörű látvány volt, ahogy az a két gyönyörű lány veri, és nyalja a farkam, miközben simogatják egymást, hogy nem tellett bele két percbe, máris elhajóztam. A geci a lányok álára, szájába ment, és ok heves csókokkal osztották meg egymás közt forró ondómat.

Ezek után elaludtunk, majd másnap hamar el kellett hagyni a házat, mert a haverom ősei aznap érkeztek valamikor. Azóta sajnos nem kerültem ilyen helyzetbe, hogy két gyönyörű lánnyal szeretkezhettem, de ez örök emlék marad.
Hasonló történetek
22523
Olyan őrült szenvedély lett rajtunk urrá, hogy letéptük egymásról a ruhát, és vadul csókolgattuk a másik testét. Becsúszott a lábaim közé, és a forró lucskos kis szűk puncimat csókolgatta. Nagyon imádom a fürge nyelvét. Jól megszopogatta a csiklómat majd ügyesen dugdosta a nyelvét a szűk kis lyukamba. Ezt addig csinálta míg a kélytől szédülve megnem feszült mindem izmom...
29463
A barátom aludt, mi csendben bevonultunk a kisszobába. Ott végre levetkőztük a maradék gátlásunkat és a ruháinkat is. Elővettem a vibrátoromat. A formás kerek mellek látványára a puncim egyre jobban nedvesedett. Meztelenül lefeküdtünk az ágyra és ő csókolgatni kezdte a testem. Mindenhol. Kezdte a nyakamnál és egyre lejjebb haladt...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: