Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Gömec: Bocsánat, hogy itt szólalok fe...
2024-04-19 14:26
vulipugi: Igazán minőségi történet. Érze...
2024-04-17 17:56
laci78: engem az elején elvesztett azz...
2024-04-16 13:32
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:39
sentinel: Sentinel néven visszajöttem. M...
2024-04-16 07:38
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Őszi este

Fekete hajú kislány ült a hintában. Nézte a ház előtti fákat, melyek néhány héttel ezelőtt még zöldben pompáztak.
Szép az ősz, mondogatták neki. Szépek a színei. De valahogy mindig más jutott az eszébe az évszakról. Hiszen a pirosló termések, a barna és sárga levelek csak nagyon rövid ideig mutatják a legszebb arcukat.
A lemenő nap mély, vörös árnyalatú burokba vont mindent. A lég tele volt az elégetett avar illatával.
A kislány mélyet szippantott a csípős, mégis kellemes levegőből.
Így teljesen olyannak tűnt a ház, az udvar, mintha másik világba csöppent volna.
A hinta mozgásától közelebb-távolabb került a nagy almafa, a kissé hűvös kora őszi szél néhány levelet sodort magával.
Szép az ősz...

Hirtelen madarakra lett figyelmes. A fecskék a búcsúköröket repülték a fele fölött.
Az ég tele volt apró, mozgó ponttal, ha néhány madár egy pillanatra meg is pihent az egyik villanydróton, szinte azonnal tova is szállt.
A lány megállította a hintát, és figyelte a vezetéket, amely egy gyöngysorra emlékeztetett most. Egy gyöngysorra, aminek a zsinórjára elfelejtettek csomót kötni, és a kicsi szemek leperegnek, hiába fűzünk rá másikat.
A madarak csiripelését hirtelen nem hallotta olyan vidámnak, mint eddig. Csak egyvalami járt a fejében: elmennek a fecskék...
Elmennek, és hosszú hónapokig nem jönnek vissza.

Hirtelen rádöbbent valamire. Véget ért egy nyár, egy szakasz eddigi rövidke életéből.
Eddig nem törődött vele, de most mintha a fecskék röptével láthatóvá vált volna, amit eddig nem tudott átérezni.
Múlik az idő...
És hiába tudta, jön majd újabb üde tavasz, és szikrázó nyár, csak az előtte álló komor telet látta.
Mert hiába szép az ősz, ha utána csak a fagyos tél jön.
- Gyertek vissza - motyogta halkan a fecskéknek, könnyekkel a szemében, de ők nem hallgattak rá.
A kicsi udvarban egyre sötétebb lett, és a levegő is lehűlt. De a kislány nem akart még bemenni. Úgy érezte, a nyár utolsó pillanatairól maradna le, ha most kiszállna a hintából.
Csak nézte a kicsi fekete gyöngyszemeket, a csomó nélküli fonálon.
Szép az ősz...
Hasonló történetek
7222
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
5285
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Hétköznapi nő ·
Nagyon szép, én is láttam magam előtt, ahogy olvastam.

Meloe ·
Köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: